Tænker Jørgensen ikke kunne nå den utroligt ringe aflevering af O. Ross.
AaB - FCM 9. marts, 2025, Superliga rd. 21
Re: AaB - FCM 9. marts, 2025, Superliga rd. 21
Uden Synd Ingen Frelse
Han havde da ingen chance for at nå den overhovedet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er fordi han ikke er særlig god.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 15:36Det kan godt være, at Ross har en kanon aktion ved målet, men resten er jo det argeste lort. Kæft, han smider meget væk.
Uden Synd Ingen Frelse
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er enig.Halil skrev: ↑9. mar 2025, 15:37Det er fordi han ikke er særlig god.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 15:36Det kan godt være, at Ross har en kanon aktion ved målet, men resten er jo det argeste lort. Kæft, han smider meget væk.
Ædruelighedens stemme
Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
Sådan så jeg det ikke. Ross lignede da også en, der godt vidste, det var ringe.Sauer skrev: ↑9. mar 2025, 15:39Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ingen chance for det.. Han var jo ikke selv oppe i høj fart, og bolden var alt for hård..Sauer skrev: ↑9. mar 2025, 15:39Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
Jørgesen var åbenlyst uenig i, at det var muligt.Sauer skrev: ↑9. mar 2025, 15:39Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
Jørgensen er ikke typen, tænker jeg, som ikke giver sig 100 %, så jeg tror der er noget om snakken. Jørgensen kunne ikke nå den dårlige aflevering fra O. Ross. O. Ross skal gøre det bedre fremover.
Uden Synd Ingen Frelse
Det var helt sikkert ringe. Men også af Jørgensen, som jeg så det.Funky skrev: ↑9. mar 2025, 15:40Sådan så jeg det ikke. Ross lignede da også en, der godt vidste, det var ringe.Sauer skrev: ↑9. mar 2025, 15:39Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
Måske måske ikke, men han gav godt nok op meget meget tidligt for at slå ud med armene… ikke ligefrem “family”-style.Dalbjerg skrev: ↑9. mar 2025, 15:41Ingen chance for det.. Han var jo ikke selv oppe i høj fart, og bolden var alt for hård..Sauer skrev: ↑9. mar 2025, 15:39Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
Helt sikkert en dårlig aflevering, men jeg så det nu også som at der var en chance for at nå den, selvom den var lille. Anyway, så spiller man situationen færdig og brokker sig bagefter.Funky skrev: ↑9. mar 2025, 15:40Sådan så jeg det ikke. Ross lignede da også en, der godt vidste, det var ringe.Sauer skrev: ↑9. mar 2025, 15:39Det lignede klart, at han kunne nå den, hvis han ikke stoppede op for at skælde ud.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg er enig i at Ross for ofte ikke rammer et særlig godt niveau. Alligevel er han ofte involveret i de muligheder vi skaber, således også i dag. På Superliga.dk statistik er han nr. 5 i ligaen på chancer skabt.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 15:38Jeg er enig.Halil skrev: ↑9. mar 2025, 15:37Det er fordi han ikke er særlig god.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 15:36Det kan godt være, at Ross har en kanon aktion ved målet, men resten er jo det argeste lort. Kæft, han smider meget væk.
Han skal blive bedre til meget, især sine afslutninger og aktioner i feltet, men han giver også noget til vores spil engang imellem som vi ikke har meget af - chanceskabende spil.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Isak med to elendige hjørnespark - det ene ringere end det andet.
Okay. Ham Osorio han kan fucking tyre!
Uden Synd Ingen Frelse
Endelig noget fornuft. Tak.Hanga skrev: ↑9. mar 2025, 15:44Jeg er enig i at Ross for ofte ikke rammer et særlig godt niveau. Alligevel er han ofte involveret i de muligheder vi skaber, således også i dag. På Superliga.dk statistik er han nr. 5 i ligaen på chancer skabt.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 15:38Jeg er enig.Halil skrev: ↑9. mar 2025, 15:37Det er fordi han ikke er særlig god.R Rosenberg skrev: ↑9. mar 2025, 15:36Det kan godt være, at Ross har en kanon aktion ved målet, men resten er jo det argeste lort. Kæft, han smider meget væk.
Han skal blive bedre til meget, især sine afslutninger og aktioner i feltet, men han giver også noget til vores spil engang imellem som vi ikke har meget af - chanceskabende spil.
Shit.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vanvittigt mål, Tak for idag AaB 
Ortved er mere irriterende end Flemming Poulsen. Med længder.
Det kan man selvfølgelig ikke gøre noget ved, og det var vist også ved at være oppe over med en FCM-scoring. Ærgerligt at et af de bedste mål på Aalborg stadion i mange år skal gå ind i den forkerte ende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- KongGulerod
- Landshold

Ikke meget at gøre der. Synes ellers vi har spillet væsentligt bedre i 2. halvleg