Sidste runde af grundspillet: SE-AaB - 16. marts 2025
Re: Sidste runde af grundspillet: SE-AaB - 16. marts 2025
Widell og Bruus trænede fuldt med og antager at kasper jørgensen også gjorde, det er da lyspunkter trods alt.
og så synes jeg kampen idag er en af de vigtigste - køber ikke den med at der er 33 point at spille om - det handler om selvtillid og om mentalt at tage afstand fra bunden så man har mere ro til en ung uerfaren trup.
der skal 3 point på kontoen idag
og så synes jeg kampen idag er en af de vigtigste - køber ikke den med at der er 33 point at spille om - det handler om selvtillid og om mentalt at tage afstand fra bunden så man har mere ro til en ung uerfaren trup.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Lige præcis.baresi skrev: ↑16. mar 2025, 10:07Widell og Bruus trænede fuldt med og antager at kasper jørgensen også gjorde, det er da lyspunkter trods alt.
Det her er en virkelig vigtig kamp. Udover point er der også noget mentalt i denne kamp.
Vi har hele tiden kunne gemme os bag - opstarten har været svær. Det har givet en form for undskyldning og den forsvinder med et nederlag her.
Vi er ringe kørende. Taber vi igen, mister en placering eller 2, så er der andre mentale mekanismer i spil. Så er der et mere markant fokus på nedrykning.
Vi har lagt lunt i svinget hele sæsonen, og har dermed været fritaget fra snakken om nedrykning.
- YentotreKaffe
- 2. div

Hvad med Arnor, han har været godt kørende, er han fit for fight efter han fik et slag i søndags.
Vi må se om alle er klar, her om et par timer, men det er da rigtigt at der er 33 point at spille om, og at vi har haft det bedre mod bund 6. Der er også bedre flow i holdet, men vi skal hakken den bold i kassen.
Vi må se om alle er klar, her om et par timer, men det er da rigtigt at der er 33 point at spille om, og at vi har haft det bedre mod bund 6. Der er også bedre flow i holdet, men vi skal hakken den bold i kassen.
Så hvor mange point er der så at spille om de resterende 11 kampe? Kampen i dag er vigtig, men uanset hvordan du vender og drejer det, så er der 10 kampe efter den her. Og SjE er altså favoritter på hjemmebane, men vi spillede sæsonens bedste kamp mod dem hjemme, så det spil må vi gerne finde frem.baresi skrev: ↑16. mar 2025, 10:07Widell og Bruus trænede fuldt med og antager at kasper jørgensen også gjorde, det er da lyspunkter trods alt.
En god præstation og 1 point kan såmænd også være fint. Sagen er vel, at AaB de næste 11 kampe skal præstere på et niveau, som ikke kan eller må være afhængigt af, hvordan man lige kommer igennem denne kamp. Kampene mod FCN og FCK indikerede, at der er noget af det niveau, og så har vi fået tæsk af de to hold, som måske også står værst til os. Men niveauet skal altså vises nu. Ikke i én kamp, men i 11. Og Widell og Bruus må meget gerne være klar til at levere til det niveau, for Noel har ikke set superskarp ud i de indrømmet) supersvære kampe, han har fået i foråret, og Marc N ville det nok være såvel unfair som uklogt at give en afgørende rolle lige nu.baresi skrev: ↑16. mar 2025, 10:07Widell og Bruus trænede fuldt med og antager at kasper jørgensen også gjorde, det er da lyspunkter trods alt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det jeg prøver på at sige er at det ikke handler om statistikkenPollack2 skrev: ↑16. mar 2025, 15:24Så hvor mange point er der så at spille om de resterende 11 kampe? Kampen i dag er vigtig, men uanset hvordan du vender og drejer det, så er der 10 kampe efter den her. Og SjE er altså favoritter på hjemmebane, men vi spillede sæsonens bedste kamp mod dem hjemme, så det spil må vi gerne finde frem.baresi skrev: ↑16. mar 2025, 10:07Widell og Bruus trænede fuldt med og antager at kasper jørgensen også gjorde, det er da lyspunkter trods alt.
Der er jo også 10x3 point at spille om for de 3 andre bundhold
Der handler om at tage pointene nu og få skabt RO så man ikke ender i at ligge under stregen og runde efter runde skal vinde for at komme over stregen
De skal blive over og afgøre det et par runder inden det slutter
Jimemez på venstre back
Jassok centralt
Davidsen ude
Gad vide om det er 4-3-3 eller - blir spændende at se
Jassok centralt
Davidsen ude
Gad vide om det er 4-3-3 eller - blir spændende at se
Så er start 11 ude. Tilbage i 4-3-3 ser det ud til
Müller
K. Jørgensen, Kramer, Pudel, Jimenez
Widell, Hernes, Aarøen
Jasson, Ross, M. Jørgensen
I øvrigt har vi en Christian Tcacenco på bænken som er en U19 spiller der i følge transfermarkt spiller højre back.
Müller
K. Jørgensen, Kramer, Pudel, Jimenez
Widell, Hernes, Aarøen
Jasson, Ross, M. Jørgensen
I øvrigt har vi en Christian Tcacenco på bænken som er en U19 spiller der i følge transfermarkt spiller højre back.
RAUS RAUS SSE!
Nogen der kan sætte lidt ord på Christian tcacenco?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Hvem fuck er Christian Tcacenco?
Fedt med Widell tilbage.
Edit: Kan se han nævnt herinde som teknisk dygtig spiller, som tidligere har spillet længere fremme på banen.
Fedt med Widell tilbage.
Edit: Kan se han nævnt herinde som teknisk dygtig spiller, som tidligere har spillet længere fremme på banen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ja, det er jo lidt et signal til Marc Nielsen, må man sige. Jeg er derudover nok lidt overrasket over, at Jasson har erobret en start-plads frem for Davidsen.
Ja gad vide om den ser sådan ud Jacobsen - det har du sgu nok ret i.
Jeg troede Jasson røg på midten. Kunne jo godt være en 4-4-2
Widell - travis - jasson - mj
Ross - Isak
Men mon ik du får ret
Det er i hvert fald også sådan, Nordjyske beskriver opstillingen.
Ja så jeg først efter mit skrivFunky skrev: ↑16. mar 2025, 16:32Det er i hvert fald også sådan, Nordjyske beskriver opstillingen.
Kom nu - 3 point og så ILD i øjnene
Synes desværre ikke, Widell er startet særligt godt, har været decideret ringe til at skille sig af med bolden når han har fået den.
Hvorfor hevlede dømmer han offside på den?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Mikkel Redder er bare en top arrogant idiot!
Han skal sgu da lade spillet køre videre amatør dommer
-
PonySlaystation
- Superliga

Det var sgu hurtigt den spiller ikke gad at spille mere.