Nedrykningsspil, 2025
Re: Nedrykningsspil, 2025
Jeg er helt med på statistikken og det taler bestemt for…
Problemet med statistik er at det er historie - og starter vi med 2 nederlag - og ender under stregen indenfor 2-3 kampe så er der andre faktorer i spil.
Det mentale…
Mit problem er at jeg af Alle hold kun ser SønderjyskE sån dårligere spillende eller dårligere point form på de sidste 5 kampe ikke mindst.
Og at lyngby og Vejle har fået en helt anden bund i deres spil - ikke mindst defensiv hvor de er langt mere stabile - lyngby er jo top 3 defensivt.
Og Vejle har så fået omugha som er præcist den spiller vi mangler…..
jeg har sån en frygt af en træls fornemmelse men kan vi forløse de hele og delvise muligheder der opstår så må det gå.
Men shit der blir mange 6 points kampe - det er crazy…..
fredag sender et godt signal om hvor vi er spillemæssigt og mentalt.
Problemet med statistik er at det er historie - og starter vi med 2 nederlag - og ender under stregen indenfor 2-3 kampe så er der andre faktorer i spil.
Det mentale…
Mit problem er at jeg af Alle hold kun ser SønderjyskE sån dårligere spillende eller dårligere point form på de sidste 5 kampe ikke mindst.
Og at lyngby og Vejle har fået en helt anden bund i deres spil - ikke mindst defensiv hvor de er langt mere stabile - lyngby er jo top 3 defensivt.
jeg har sån en frygt af en træls fornemmelse men kan vi forløse de hele og delvise muligheder der opstår så må det gå.
Så lad os da være uenige. Faktum er at stemningen på stadion er bedre end nogensinde og interessen for AaB i Aalborg er stigende. Jeg har mine ideer til hvad det skyldes men de er ligegyldige..Lyngehoevdingen skrev: ↑26. mar 2025, 13:12Allerede i efteråret 2021 var der snak om, at opbakningen var på vej frem og ikke havde været bedre i meget lang tid.
Det er et udtryk for ikke længere arbejde på fansiden i Aalborg og en generel landsdækkende tendens, der har fået flere på lægterne, og flere i stemningsafsnittene.
Så jeg har slet ikke oplevet det som et modgangsboost. Så jeg tror ikke på din sidste sætning.
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Favoritspiller: Milan Timko
Det lyder som en god ide.RicoBR02 skrev: ↑27. mar 2025, 07:35Så lad os da være uenige. Faktum er at stemningen på stadion er bedre end nogensinde og interessen for AaB i Aalborg er stigende. Jeg har mine ideer til hvad det skyldes men de er ligegyldige..Lyngehoevdingen skrev: ↑26. mar 2025, 13:12Allerede i efteråret 2021 var der snak om, at opbakningen var på vej frem og ikke havde været bedre i meget lang tid.
Det er et udtryk for ikke længere arbejde på fansiden i Aalborg og en generel landsdækkende tendens, der har fået flere på lægterne, og flere i stemningsafsnittene.
Så jeg har slet ikke oplevet det som et modgangsboost. Så jeg tror ikke på din sidste sætning.
For en god ordens skyld vil jeg dog bemærke, at der var sneget sig en meningsforstyrrende fejl ind i mit indlæg. (Et fejlplaceret "ikke") Jeg mente, at den nuværende stemning og opbakning også skyldes et længere arbejde på fansiden.
Jeg vil sige det sådan, at tilskuerboomet antalsmæssigt nok kan tilskrives en landsdækkende tendens, men at så meget af væksten er endt på Vesttribunen kan tilskrives lokale forhold.
Her er vi to så lidt uenige om, hvad det er for nogle lokale forhold. Og det går nok også.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
-
Brizzie1885
- 2. div

- Favoritspiller: Widell
Hanga skrev: ↑26. mar 2025, 14:44Det er en generel tendens at der kommer flere tilskuere, men vi har især set denne vækst hos Vesttribunen (stemningsskabende fans), og det er jeg ikke sikker på er tilfældet alle steder. Vores fanscene har set udefra været i en super stærk udvikling og har rykket sig mere end de fleste andre steder. Til gengæld er det ikke mit indtryk at vi kæmper mere med at få flere "alm tilskuere".Gnu skrev: ↑26. mar 2025, 13:59Præcis. EM 2021 gjorde det smart at gå til fodbold, og der har været tilskuerfremgang over hele landet. Det har ikke noget med modgangen at gøre.Lyngehoevdingen skrev: ↑26. mar 2025, 13:12Allerede i efteråret 2021 var der snak om, at opbakningen var på vej frem og ikke havde været bedre i meget lang tid.
Mere konkret kan det jo dårligt blive. Insinuerer du at klubben støder fans væk eller hvad?Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 08:58Jeg har en fornemmelse af, at det hele snart kan tage en anden drejning. Der er nogle ting i spil, som jeg ikke går i detaljer med lige nu, men jeg tror, det kan få betydning for både stemningen og interessen fremover. Vi får se, hvad tiden bringer.Hanga skrev: ↑26. mar 2025, 14:44Det er en generel tendens at der kommer flere tilskuere, men vi har især set denne vækst hos Vesttribunen (stemningsskabende fans), og det er jeg ikke sikker på er tilfældet alle steder. Vores fanscene har set udefra været i en super stærk udvikling og har rykket sig mere end de fleste andre steder. Til gengæld er det ikke mit indtryk at vi kæmper mere med at få flere "alm tilskuere".Gnu skrev: ↑26. mar 2025, 13:59Præcis. EM 2021 gjorde det smart at gå til fodbold, og der har været tilskuerfremgang over hele landet. Det har ikke noget med modgangen at gøre.Lyngehoevdingen skrev: ↑26. mar 2025, 13:12Allerede i efteråret 2021 var der snak om, at opbakningen var på vej frem og ikke havde været bedre i meget lang tid.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Brizzie1885
- 2. div

jonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:32Mere konkret kan det jo dårligt blive. Insinuerer du at klubben støder fans væk eller hvad?Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 08:58Jeg har en fornemmelse af, at det hele snart kan tage en anden drejning. Der er nogle ting i spil, som jeg ikke går i detaljer med lige nu, men jeg tror, det kan få betydning for både stemningen og interessen fremover. Vi får se, hvad tiden bringer.Hanga skrev: ↑26. mar 2025, 14:44Det er en generel tendens at der kommer flere tilskuere, men vi har især set denne vækst hos Vesttribunen (stemningsskabende fans), og det er jeg ikke sikker på er tilfældet alle steder. Vores fanscene har set udefra været i en super stærk udvikling og har rykket sig mere end de fleste andre steder. Til gengæld er det ikke mit indtryk at vi kæmper mere med at få flere "alm tilskuere".Gnu skrev: ↑26. mar 2025, 13:59Præcis. EM 2021 gjorde det smart at gå til fodbold, og der har været tilskuerfremgang over hele landet. Det har ikke noget med modgangen at gøre.Lyngehoevdingen skrev: ↑26. mar 2025, 13:12Allerede i efteråret 2021 var der snak om, at opbakningen var på vej frem og ikke havde været bedre i meget lang tid.
Lyder som noget totalt ligegyldigt for resten af os fans og tilskuere.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.jonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:32Mere konkret kan det jo dårligt blive. Insinuerer du at klubben støder fans væk eller hvad?Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 08:58Jeg har en fornemmelse af, at det hele snart kan tage en anden drejning. Der er nogle ting i spil, som jeg ikke går i detaljer med lige nu, men jeg tror, det kan få betydning for både stemningen og interessen fremover. Vi får se, hvad tiden bringer.Hanga skrev: ↑26. mar 2025, 14:44Det er en generel tendens at der kommer flere tilskuere, men vi har især set denne vækst hos Vesttribunen (stemningsskabende fans), og det er jeg ikke sikker på er tilfældet alle steder. Vores fanscene har set udefra været i en super stærk udvikling og har rykket sig mere end de fleste andre steder. Til gengæld er det ikke mit indtryk at vi kæmper mere med at få flere "alm tilskuere".Gnu skrev: ↑26. mar 2025, 13:59Præcis. EM 2021 gjorde det smart at gå til fodbold, og der har været tilskuerfremgang over hele landet. Det har ikke noget med modgangen at gøre.Lyngehoevdingen skrev: ↑26. mar 2025, 13:12
Allerede i efteråret 2021 var der snak om, at opbakningen var på vej frem og ikke havde været bedre i meget lang tid.
-
Brizzie1885
- 2. div

Laumag skrev: ↑27. mar 2025, 10:39Lyder som noget totalt ligegyldigt for resten af os fans og tilskuere.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.jonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:32Mere konkret kan det jo dårligt blive. Insinuerer du at klubben støder fans væk eller hvad?Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 08:58Jeg har en fornemmelse af, at det hele snart kan tage en anden drejning. Der er nogle ting i spil, som jeg ikke går i detaljer med lige nu, men jeg tror, det kan få betydning for både stemningen og interessen fremover. Vi får se, hvad tiden bringer.Hanga skrev: ↑26. mar 2025, 14:44Det er en generel tendens at der kommer flere tilskuere, men vi har især set denne vækst hos Vesttribunen (stemningsskabende fans), og det er jeg ikke sikker på er tilfældet alle steder. Vores fanscene har set udefra været i en super stærk udvikling og har rykket sig mere end de fleste andre steder. Til gengæld er det ikke mit indtryk at vi kæmper mere med at få flere "alm tilskuere".
Jeg skriver ikke bevidst. Jeg spørger om det er noget klubben gør, eller om der er tale om interne magtkampe på tribunen eller andet.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.
Hvad er pointen i at putte sådan med tingene? Jeg kan ikke rigtigt se hvad eller hvem det skulle skade.
-
Brizzie1885
- 2. div

jonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:50Jeg skriver ikke bevidst. Jeg spørger om det er noget klubben gør, eller om der er tale om interne magtkampe på tribunen eller andet.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.
Hvad er pointen i at putte sådan med tingene? Jeg kan ikke rigtigt se hvad eller hvem det skulle skade.
-
Alpa Chino
- Superliga

Der har ofte været komplikationer mellem fan-fraktioner på Vesttribunen. Men os almindelig fans er ret ligeglade.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:59Jeg siger ikke, det er klubben, der aktivt gør noget for at skubbe folk væk, så det kan du tage roligtjonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:50Jeg skriver ikke bevidst. Jeg spørger om det er noget klubben gør, eller om der er tale om interne magtkampe på tribunen eller andet.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.
Hvad er pointen i at putte sådan med tingene? Jeg kan ikke rigtigt se hvad eller hvem det skulle skade.Men interne magtkampe på tribunen? Det er heller ikke helt ved siden af, selvom det ikke er hele historien. Lad os bare sige, at når en fyr, der har stået i tårnet siden 2018, pludselig takker af efter en udekamp mod Sønderjyske uden nogen synlige tegn forinden, så er der noget, der ikke stemmer. Jeg ved lidt mere, end jeg lægger ud her, men pointen i at "putte" med det er ikke at skade nogen – det er bare, at det ikke er alt, der tåler dagens lys lige nu. Jeg frygter bare, det kan gå ud over stemningen på længere sigt, og det er det, jeg gerne vil pege på. Vi får se, hvordan det udspiller sig!
Vesttribunen er en af de mest fredelige og sameksisterende tribuner i landet, jeg har svært ved at genkende de komplikationer der skulle have været. At Peter takker af som Capo har helt sikkert forskellige årsager, og jeg ved at der har været en del selvransagelse i fanmiljøet.. Men der står folk klar i kulissen til at tage over..Alpa Chino skrev: ↑27. mar 2025, 11:23Der har ofte været komplikationer mellem fan-fraktioner på Vesttribunen. Men os almindelig fans er ret ligeglade.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:59Jeg siger ikke, det er klubben, der aktivt gør noget for at skubbe folk væk, så det kan du tage roligtjonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:50Jeg skriver ikke bevidst. Jeg spørger om det er noget klubben gør, eller om der er tale om interne magtkampe på tribunen eller andet.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.
Hvad er pointen i at putte sådan med tingene? Jeg kan ikke rigtigt se hvad eller hvem det skulle skade.Men interne magtkampe på tribunen? Det er heller ikke helt ved siden af, selvom det ikke er hele historien. Lad os bare sige, at når en fyr, der har stået i tårnet siden 2018, pludselig takker af efter en udekamp mod Sønderjyske uden nogen synlige tegn forinden, så er der noget, der ikke stemmer. Jeg ved lidt mere, end jeg lægger ud her, men pointen i at "putte" med det er ikke at skade nogen – det er bare, at det ikke er alt, der tåler dagens lys lige nu. Jeg frygter bare, det kan gå ud over stemningen på længere sigt, og det er det, jeg gerne vil pege på. Vi får se, hvordan det udspiller sig!
Jeg deler dine betragtninger.baresi skrev: ↑27. mar 2025, 07:25Jeg er helt med på statistikken og det taler bestemt for…
Det mentale…
Vi er ikke bedre end Lyngby og Vejle generelt, og kommer der først endnu mere pres på vores unge trup, hvis vi på et tidspunkt kommer under stregen, så kommer der netop nogle svære mentale mekanismer i spil. Med en så ung trup, som vi har, er det nok meget godt med en optimistisk spillestil, der giver spilleglæde osv.
Heldigvis er vi 8 points foran Vejle, hvilket bliver afgørende til sidst, tror jeg. Og Sønderjyske ligner pt. det dårligste hold i ligaen.
Det vil lune gevaldigt med 3 points i vores første hjemmekamp. Jeg har en tro på, at Widell bliver en kæmpe profil og redningsmand for os i dette nedrykningsspil.
Og så skal vi altså til at se noget mere output fra Ross. Vi har brug for en angriber, som er mere målfarlig end han har været. Nu er det alvor.
Du glemmer en ting... at indtil nu så har vi hentet 20 point mod dem vi nu skal møde. Vi har været elendige mod top 6 holdene. De er væk nu!baresi skrev: ↑26. mar 2025, 13:56Jeg er sgu nervøs for om vi rykker ned.
Lyngby og Vejle med 8 og 7 point i de 5 kampe her inden
Lyngby 3. Bedst i hele suppen på mål imod.
Begge hold har totalt momentum og fundet en meget bedre balance…
Sønderjyske rykker ned - det er jeg stensikker på.
Men AaB er fandme en Dark horse
Vi har ikke en angriber
Vi lukker stadig mange mål ind
Vi omsætter ikke chancer til mål.
Og SÅ er vi mega uerfarne - og den del er jeg næsten mest bange for.
Jeg håber og tror vi lige klarer frisag men det blir tæt det er bestemt muligt at rykke ned hvis vi mister modet til at spille
Kom så de røde - lad os Starte med en svær sejr på fredag…
Vi fik 4 point i de kampe hvor Lyngby og Vejle fik 8 og 7 point. Vi mødte også nr. 1, 2, 3 og 4 og så Sønderjyske.
Klart... spiller vi ikke op til vores niveau, så ja. Så kan vi sagtens rykke ned. Men har ikke i min vildeste fantasi at vi ikke gør det i de sidste 10 kampe. Det viser de første 11 kampe imod netop disse modstandere jo klart.
-
Brizzie1885
- 2. div

RicoBR02 skrev: ↑27. mar 2025, 11:42Vesttribunen er en af de mest fredelige og sameksisterende tribuner i landet, jeg har svært ved at genkende de komplikationer der skulle have været. At Peter takker af som Capo har helt sikkert forskellige årsager, og jeg ved at der har været en del selvransagelse i fanmiljøet.. Men der står folk klar i kulissen til at tage over..Alpa Chino skrev: ↑27. mar 2025, 11:23Der har ofte været komplikationer mellem fan-fraktioner på Vesttribunen. Men os almindelig fans er ret ligeglade.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:59Jeg siger ikke, det er klubben, der aktivt gør noget for at skubbe folk væk, så det kan du tage roligtjonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:50Jeg skriver ikke bevidst. Jeg spørger om det er noget klubben gør, eller om der er tale om interne magtkampe på tribunen eller andet.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.
Der er faktorer udefra, som har haft indflydelse, og fanmiljøet har på det seneste måttet forholde sig til nogle beslutninger, der ikke lige er blevet taget af dem selv. Hvordan det vil påvirke tribunen fremover, må tiden vise. Jeg håber på det bedste.
Jeg har fået historien, tror jeg, fra anden kilde. Det er mere klart for mig nu. Vil gerne beklage hvis jeg virkede konfrontatorisk, bliver bare altid lidt skeptisk når folk med 4-5 indlæg påstår at miljøet er ved at falde fra hinanden, men ikke kan sige noget.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 13:13Der er faktorer udefra, som har haft indflydelse, og fanmiljøet har på det seneste måttet forholde sig til nogle beslutninger, der ikke lige er blevet taget af dem selv. Hvordan det vil påvirke tribunen fremover, må tiden vise. Jeg håber på det bedste.
-
Brizzie1885
- 2. div

Det er helt fair, og jeg forstår din skepsis.jonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 13:17Jeg har fået historien, tror jeg, fra anden kilde. Det er mere klart for mig nu. Vil gerne beklage hvis jeg virkede konfrontatorisk, bliver bare altid lidt skeptisk når folk med 4-5 indlæg påstår at miljøet er ved at falde fra hinanden, men ikke kan sige noget.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 13:13Der er faktorer udefra, som har haft indflydelse, og fanmiljøet har på det seneste måttet forholde sig til nogle beslutninger, der ikke lige er blevet taget af dem selv. Hvordan det vil påvirke tribunen fremover, må tiden vise. Jeg håber på det bedste.
Jeg er helt med på hvad det handler om, dog tror jeg ikke det bliver et problem for tribunen generelt. Men nok om det, det er ikke til at holde ud på for andre at læse vores kryptiske beskederBrizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 13:13RicoBR02 skrev: ↑27. mar 2025, 11:42Vesttribunen er en af de mest fredelige og sameksisterende tribuner i landet, jeg har svært ved at genkende de komplikationer der skulle have været. At Peter takker af som Capo har helt sikkert forskellige årsager, og jeg ved at der har været en del selvransagelse i fanmiljøet.. Men der står folk klar i kulissen til at tage over..Alpa Chino skrev: ↑27. mar 2025, 11:23Der har ofte været komplikationer mellem fan-fraktioner på Vesttribunen. Men os almindelig fans er ret ligeglade.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:59Jeg siger ikke, det er klubben, der aktivt gør noget for at skubbe folk væk, så det kan du tage roligtjonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 10:50Jeg skriver ikke bevidst. Jeg spørger om det er noget klubben gør, eller om der er tale om interne magtkampe på tribunen eller andet.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:35Nej, jeg siger ikke, at klubben bevidst støder fans væk – det ville da være selvmord for stemningen. Men der er nogle "komplikationer" i kulissen, som jeg tror kan påvirke tingene, uden at jeg lægger alle kortene på bordet lige nu. Lad os bare sige, at der er lidt uro i geledderne, som måske får en betydning; måske allerede fredag.
Der er faktorer udefra, som har haft indflydelse, og fanmiljøet har på det seneste måttet forholde sig til nogle beslutninger, der ikke lige er blevet taget af dem selv. Hvordan det vil påvirke tribunen fremover, må tiden vise. Jeg håber på det bedste.
-
R Rosenberg
- Allstar

Korrekt. Det er som 4 tøser i 6. klasse, der sidder og hvisker.RicoBR02 skrev: ↑27. mar 2025, 13:56Jeg er helt med på hvad det handler om, dog tror jeg ikke det bliver et problem for tribunen generelt. Men nok om det, det er ikke til at holde ud på for andre at læse vores kryptiske beskederBrizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 13:13RicoBR02 skrev: ↑27. mar 2025, 11:42Vesttribunen er en af de mest fredelige og sameksisterende tribuner i landet, jeg har svært ved at genkende de komplikationer der skulle have været. At Peter takker af som Capo har helt sikkert forskellige årsager, og jeg ved at der har været en del selvransagelse i fanmiljøet.. Men der står folk klar i kulissen til at tage over..Alpa Chino skrev: ↑27. mar 2025, 11:23Der har ofte været komplikationer mellem fan-fraktioner på Vesttribunen. Men os almindelig fans er ret ligeglade.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 10:59Jeg siger ikke, det er klubben, der aktivt gør noget for at skubbe folk væk, så det kan du tage roligtMen interne magtkampe på tribunen? Det er heller ikke helt ved siden af, selvom det ikke er hele historien. Lad os bare sige, at når en fyr, der har stået i tårnet siden 2018, pludselig takker af efter en udekamp mod Sønderjyske uden nogen synlige tegn forinden, så er der noget, der ikke stemmer. Jeg ved lidt mere, end jeg lægger ud her, men pointen i at "putte" med det er ikke at skade nogen – det er bare, at det ikke er alt, der tåler dagens lys lige nu. Jeg frygter bare, det kan gå ud over stemningen på længere sigt, og det er det, jeg gerne vil pege på. Vi får se, hvordan det udspiller sig!
Der er faktorer udefra, som har haft indflydelse, og fanmiljøet har på det seneste måttet forholde sig til nogle beslutninger, der ikke lige er blevet taget af dem selv. Hvordan det vil påvirke tribunen fremover, må tiden vise. Jeg håber på det bedste.![]()
Ædruelighedens stemme
det glemmer jeg sådan set ikke, og er jo faktisk også enig med dig. Jeg håber bestemt også du får ret, og tror jo egentlig også vi bliver, men tror det bliver sværere end som så.hje1980 skrev: ↑27. mar 2025, 13:05Du glemmer en ting... at indtil nu så har vi hentet 20 point mod dem vi nu skal møde. Vi har været elendige mod top 6 holdene. De er væk nu!baresi skrev: ↑26. mar 2025, 13:56Jeg er sgu nervøs for om vi rykker ned.
Lyngby og Vejle med 8 og 7 point i de 5 kampe her inden
Lyngby 3. Bedst i hele suppen på mål imod.
Begge hold har totalt momentum og fundet en meget bedre balance…
Sønderjyske rykker ned - det er jeg stensikker på.
Men AaB er fandme en Dark horse
Vi har ikke en angriber
Vi lukker stadig mange mål ind
Vi omsætter ikke chancer til mål.
Og SÅ er vi mega uerfarne - og den del er jeg næsten mest bange for.
Jeg håber og tror vi lige klarer frisag men det blir tæt det er bestemt muligt at rykke ned hvis vi mister modet til at spille
Kom så de røde - lad os Starte med en svær sejr på fredag…
Vi fik 4 point i de kampe hvor Lyngby og Vejle fik 8 og 7 point. Vi mødte også nr. 1, 2, 3 og 4 og så Sønderjyske.
Klart... spiller vi ikke op til vores niveau, så ja. Så kan vi sagtens rykke ned. Men har ikke i min vildeste fantasi at vi ikke gør det i de sidste 10 kampe. Det viser de første 11 kampe imod netop disse modstandere jo klart.
og så er vejle og lyngby bare et andet sted.
MEN okay, de andre vil jo også stjæle point fra hinanden, men vi skal fandme have gang i målscoringen :-)
om 1 døgn er vi allerede klogere