Han gik med rundt og sagde god kamp sammen med van Dam, pudel og Helenius. Så noget kunne tyde på en (mindre) skademartinaalborg skrev: ↑28. mar 2025, 18:54Har du set ham spille????Martino1 skrev: ↑28. mar 2025, 18:38Er Marc Nielsen skadet eller kan han bare ikke spille sig i truppen til dagens kamp?baresi skrev: ↑28. mar 2025, 18:27Enig i svenskerenjonas386 skrev: ↑28. mar 2025, 18:16Det ærgrer mig en smule, at vores svenske forsvarer ikke foretrækkes i sådan en situation. Medmindre Diakhite har vist store fremskridt ift diciplin i at holde kæden, så forstår jeg det ikke helt - medmindre vores svenske ven bare ikke er klar..
Håber det er Ross og Aarøen bagved Jørgensen, og ikke Jasson og Jørgensen på kanterne med Ross som 9'er..
Kan sgu ikke være dårligere end oumar……
Jeg tror desværre at det er Jasson på højrekant
AaB-VFF
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB-VFF
Ok, det kunne jo være de allerede var ved at skibbe ham videre til Norge.Krage skrev: ↑28. mar 2025, 18:57Han gik med rundt og sagde god kamp sammen med van Dam, pudel og Helenius. Så noget kunne tyde på en (mindre) skademartinaalborg skrev: ↑28. mar 2025, 18:54Har du set ham spille????Martino1 skrev: ↑28. mar 2025, 18:38Er Marc Nielsen skadet eller kan han bare ikke spille sig i truppen til dagens kamp?baresi skrev: ↑28. mar 2025, 18:27Enig i svenskerenjonas386 skrev: ↑28. mar 2025, 18:16Det ærgrer mig en smule, at vores svenske forsvarer ikke foretrækkes i sådan en situation. Medmindre Diakhite har vist store fremskridt ift diciplin i at holde kæden, så forstår jeg det ikke helt - medmindre vores svenske ven bare ikke er klar..
Håber det er Ross og Aarøen bagved Jørgensen, og ikke Jasson og Jørgensen på kanterne med Ross som 9'er..
Kan sgu ikke være dårligere end oumar……
Jeg tror desværre at det er Jasson på højrekant
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Alene den aktion burde give udskiftning.le Cid skrev:Diakhite, for helvdede!
Sent from my iPhone using Tapatalk
LOL det er serie 6 niveau
-
PonySlaystation
- Superliga

Nej, det går galt det her!
-
Alpa Chino
- Superliga

Han er jo ikke superligaspiller! Ind med svenskeren fra Malmø!
Vi har fået en vane med at komme halvsløje (underdrivelse) ud. Det skal der seriøst kigges på.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Kan vi ikke skifte Diakhite med det samme inden at det går galt. Fandme også et dårligt og satset udspil fra Müller……..
Kom nu igang AaB!!!
Vi er helt nede på hælene.
Men det hjælper jo heller ikke med en midtstopper, der laver fejl på U12-niveau.

Men det hjælper jo heller ikke med en midtstopper, der laver fejl på U12-niveau.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Spørgsmål om tid..vi kan ik følge med
Gider de ikke idag?
En ting er evner og der halter de
Men gider de ik? De går rundt
En ting er evner og der halter de
Men gider de ik? De går rundt
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Widell’s boldomgang i dag, er satme ringe.
-
PonySlaystation
- Superliga

De står jo bare og kigger bold 
Hold da kæft en sindssyg opdækning!!!!! Det er satme ringe det her
-
R Rosenberg
- Allstar

Er du bims, de er rlnge. Og her troede mam, at man havde set det værste. Der er ikke meget superliga over det niveau.
Ædruelighedens stemme
Det er kraftedeme elendigt hele vejen rundt.
Jeg synes desværre, at Aarøen gør mindre og mindre, der berettiger, at han starter inde.
Han snorksover.
Jeg synes desværre, at Aarøen gør mindre og mindre, der berettiger, at han starter inde.
Han snorksover.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.