Ja tak!
AaB-VFF
Re: AaB-VFF
Den napper VAR…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Til gengæld har jeg stadig til gode at se, hvorfor Hansen-Aarøen spiller i stedet for Bomholt.
Svært at klage over. Når nu man skal spille med VAR.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Alpa Chino
- Superliga

Øv, men 2 mål scoret alligevel
Det gør han forhåbentlig heller ikke til 2. halvleg.
Nemlig. Vi kan sagtens få bolden forbi Lucas Lund, vi skal bare lade være med at spolere os selv
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Problemet med den her kamp er, at jeg tror som minimum skal score 2 for at få bare et point. Jeg stoler slet ikke på det her forsvar.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Altså, jeg har godt nok svært ved at få øje på den speed, Diakhité skulle være hentet for.
Vi er blevet bedre fremad - men hold nu kæft, hvor ser det rystende nervøst ud i bagkæden!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Jeg syntes Diakhité virkede enormt spændende i starten af efteråret, men for pokker, hvor virker han bare.. langsom, i alt fra tanke til handling
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Amen for fanden Widell…skyd!
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Flot mål.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo voldsomt lavt niveau. Værre end nogensinde. Fucking idioter. Fucking SSE22.
Ædruelighedens stemme
-
Alpa Chino
- Superliga

Diakhite ligner en gammel fuld mand
det hjælper ikke en skid,så længe man har så mange spillere der ikke spiller for klubben,men bare er her for at få spille tid. UD med den træner, han har jo slet slet ikke udviklet holdet til noget positivt.
Elendigt.
Kasper Jørgensen har godt nok været helt væk defensivt i den her kamp.
Det var sgudda en kombi af Diakhité, som ikke burde være på banen, og Kasper Jørgensen som totalt oversatser og heller ikke gør livet nemmere for Diakhité ved at smide sig ned i benene på ham.R Rosenberg skrev: ↑28. mar 2025, 19:45Det er jo voldsomt lavt niveau. Værre end nogensinde. Fucking idioter. Fucking SSE22.