AaB-VFF
Re: AaB-VFF
Widell med et "jeg står lige og sover, lad være med at forstyrre mig"-indgreb, Kasper Jørgensen med et efterfølgende lige så ukoncentreret forsøg på at prikke bolden.
Ingen family feeling. De har jo overhovedet ikke været klar. Hvad fanden har Menno gang i?
Ingen family feeling. De har jo overhovedet ikke været klar. Hvad fanden har Menno gang i?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

Tænk, at vi er så tilsmilede, at vi får lov at opleve at leve i en tid, hvor AaB er spillet ud af brættet og krøllet sammen på alle leder og kanter af hold som Viborg.
Shit, hvor er det pinligt, ringe og elendigt.
Shit, hvor er det pinligt, ringe og elendigt.
Ædruelighedens stemme
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg må gentage at Makolli virkelig må være dårlig til træning.
Og så er Widell heller ikke uden fejl. Både ved 1-0 og 3-0 er han ikke uden skyld.
Ekstremt, ekstremt, ekstremt sløj præstation!!
Og så er Widell heller ikke uden fejl. Både ved 1-0 og 3-0 er han ikke uden skyld.
Ekstremt, ekstremt, ekstremt sløj præstation!!
Rystende præstation.
Man sidder med bange anelser for er vi virkelig gode nok ?
Vi kan rykke ned og det skal klubben forstå.
Man sidder med bange anelser for er vi virkelig gode nok ?
Vi kan rykke ned og det skal klubben forstå.
Jeg forstår altså heller ikke hvorfor vi stiller med Ross og Jasson i forreste kæde. Synes slet ikke Jasson kommer til sin ret på kanten, og Ross har pt. ingen af de kvaliteter vi efterspørger. Jeg synes egentlig at Aarøen har et par fine aktioner i dag, eks. to sekvensker hvor han trækker flot forbi den første direkte modstander og kommer i en fin position, men han fylder nærmest intet defensivt, og står svagt i flere dueller som den forsvarende part. Det ville jo være oplagt at rykke Jasson ned, få noget af hans fysik og løbepensum i spil, og give Aarøen færre barrierer for at komme i målgivende positioner.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Synes desværre også AaB efterhånden ligner en nedrykker. Holdets bundniveau er katastrofalt.
Men det er nok også lidt for naivt at stille med så mange helt unge spillere gang på gang. Netop i en fortættet nedrykningskamp er det alfa og omega at have lidt erfaring i truppen. Det her er jo nærmest et forstærket U-20 hold.
Lad os dog håbe, at bunden blev ramt i aften og at niveauet bliver bedre i de næste kampe ellers ligner det som nævnt en nedrykning, da jeg synes, at Lyngby ser meget mere stabile ud p.t. - og Vejle har også fået gang i holdet efter vinterpausen.
Men det er nok også lidt for naivt at stille med så mange helt unge spillere gang på gang. Netop i en fortættet nedrykningskamp er det alfa og omega at have lidt erfaring i truppen. Det her er jo nærmest et forstærket U-20 hold.
Lad os dog håbe, at bunden blev ramt i aften og at niveauet bliver bedre i de næste kampe ellers ligner det som nævnt en nedrykning, da jeg synes, at Lyngby ser meget mere stabile ud p.t. - og Vejle har også fået gang i holdet efter vinterpausen.
Altså, seneste aktion: Dribler fint fri på midtbanen, smider derefter relativt upresset en komplet håbløs pasning fremad. Hvad f... kan man bruge det til.
-
RufusTheDog
- 2. div

Shit en deprimerende omgang. Intet fungerer.
End så hvad der er sket på Vest, så please få det fikset!
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Den her kamp har godt nok fået min optimisme til og dale gevaldigt vi ligner ikke nogen der har rygrad til at overleve 10 “finaler”.. værst tænkelige start..
Ja-hatten på: Opbakningen fra vest er stadig høj superligaklasse!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
R Rosenberg
- Allstar

Præcis. Han er jo bundelendig, trods enkelte enlige svaler en meget sjælden gang. Et fint symptom på alt det, der er galt med det nye AaB: ekstremt middelmådigt/ikke superliga.Funky skrev: ↑28. mar 2025, 20:37Altså, seneste aktion: Dribler fint fri på midtbanen, smider derefter relativt upresset en komplet håbløs pasning fremad. Hvad f... kan man bruge det til.
Ædruelighedens stemme
Vores største udfordring er, at hvis ikke vi kan skabe chancer, så er vi det (næst)dårligste hold i nedrykningsspillet, fordi
1) Vores forsvar er tyndt. Vi kan ikke spille til 0, hvis vi bare har én skade.
2) Vi truer slet ikke på dødbolde.
3) Vi har slet ikke fysikken til duelkampene.
Lyngby og Vejle er langt bedre gearet til et hundeslagsmål end os.
1) Vores forsvar er tyndt. Vi kan ikke spille til 0, hvis vi bare har én skade.
2) Vi truer slet ikke på dødbolde.
3) Vi har slet ikke fysikken til duelkampene.
Lyngby og Vejle er langt bedre gearet til et hundeslagsmål end os.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi mangler godt nok både Arnorsson og Pudel, vores midterforsvar ser meget tyndt ud i dag, og vi spiller med en højreback der ikke er vant til at stå dernede
Men det er også centralt at vi har spillet med 3 i dag der ligner nogle der mangler kampform, alle 3 har varmet bænken i 2 uger.
Serginho har gjort lidt som det passer ham i dag og vi har lavet for mange fejl
Men det er også centralt at vi har spillet med 3 i dag der ligner nogle der mangler kampform, alle 3 har varmet bænken i 2 uger.
Serginho har gjort lidt som det passer ham i dag og vi har lavet for mange fejl
Den her hænger på Menno, med mindre han er bundet af nogle forpligtelser til eks. at spille Aarøen, vi ikke kender til. Han sætter holdet og slår sig op på at være tæt på spillerne. Han har sat et hold på banen i aften med de forkerte spillere i start-11, i den forkerte formation, og på ingen måde klar fra start.
Det er fandeme bekymrende. Og jeg synes i øvrigt ikke, Viborgs angribere har været så vanvittigt dygtige, som kommentatorerne skriger dem op til. De har bare været klar og fået nul modstand.
Det er fandeme bekymrende. Og jeg synes i øvrigt ikke, Viborgs angribere har været så vanvittigt dygtige, som kommentatorerne skriger dem op til. De har bare været klar og fået nul modstand.
Hvad er der sket på vest?RufusTheDog skrev: ↑28. mar 2025, 20:37Shit en deprimerende omgang. Intet fungerer.
Sjældent har jeg set så ringe en x-factor semifinale! Dem i striber synger jo piv-falsk!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index