AaB-VFF
Re: AaB-VFF
Tjah, det er uomtvisteligt uprofessionelt og uklogt, om end væsentligt mindre problematisk, end hvis det havde været en aften eller to FØR en kamp. For Aarøens og Hernes' vedkommende er det naturligvis ekstra pinligt at være udlejet for at få gang i karrieren, og så vise sig så lidt klar til at brænde 100% igennem også uden for banen. De kan måske undskylde sig med ungdommelig dumhed. Men Jasson? Det virker helt mystisk, at han kan finde på det lige efter at være kommet ind i start-11 igen, og samlet set får jeg et indtryk af ikke specielt stærk family feeling. Den var også ret fraværende i Viborg-kampen.
Gætter på, de alle 3 sidder på bænken til næste kamp, det er næsten en nødvendighed i fht. moralen i resten af truppen. Ind med Bomholt, Davidsen, ryk Ross væk fra angriberpositionen.
Gætter på, de alle 3 sidder på bænken til næste kamp, det er næsten en nødvendighed i fht. moralen i resten af truppen. Ind med Bomholt, Davidsen, ryk Ross væk fra angriberpositionen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
AaB spillerne har jo fri lørdag og med meget let træning her søndag. Det er ikke unormalt at man får en bitte øl i sådan et scenarie. Men det er kun et problem at de bliver set i byen, fordi det sender et dårligt signal. Jeg synes dog det er en overreaktion herinde, på hvad der er 2 unge spillere i gang med deres første seniorkampe.
De skal lige lære at det er dårlig pr efter et stort nederlag. Man ser spillere i alle klubber der hygger sig i byen efter en sejr, men det er altså ikke et større problem. Folk reagerer lidt for stærkt herinde, også fordi vi ikke er i den bedste situation. Men jeg ønsker ikke at de 2 teenagere skal på bænken til næste kamp, hvis de er bedre for vores taktik at de starter inde. Det handler om at vinde fodboldkampe, og har de 2 unge forstået at det gør man ikke, så ser jeg ikke et problem med at de starter inde. Jasson burde dog have vidst bedre, eller også forstår han det nu, at her går man så meget op i fodbold, at det er et negativt signal at gå i byen efter et nederlag.
"Ifølge Nordjyske var hele AaB-truppen lørdag ude at spise på en restaurant i Aalborg, og nogen af spillerne fortsatte altså ud i nattelivet." Okay jeg troede det var fredag nat de var ude og feste. Spillerne var altså ude og spise sammen lørdag.
De skal lige lære at det er dårlig pr efter et stort nederlag. Man ser spillere i alle klubber der hygger sig i byen efter en sejr, men det er altså ikke et større problem. Folk reagerer lidt for stærkt herinde, også fordi vi ikke er i den bedste situation. Men jeg ønsker ikke at de 2 teenagere skal på bænken til næste kamp, hvis de er bedre for vores taktik at de starter inde. Det handler om at vinde fodboldkampe, og har de 2 unge forstået at det gør man ikke, så ser jeg ikke et problem med at de starter inde. Jasson burde dog have vidst bedre, eller også forstår han det nu, at her går man så meget op i fodbold, at det er et negativt signal at gå i byen efter et nederlag.
"Ifølge Nordjyske var hele AaB-truppen lørdag ude at spise på en restaurant i Aalborg, og nogen af spillerne fortsatte altså ud i nattelivet." Okay jeg troede det var fredag nat de var ude og feste. Spillerne var altså ude og spise sammen lørdag.
Hvis det er stærk moral og sammenhold, der skal redde os i de sidste 9 finaler, så kan man måske ikke bare nøjes med at sige "fy skamme" til dem. Prøv at forestille dig at være Bomholt eller Davidsen eller hvem nu, vi kunne smide ind i stedet for Jasson. De skal da som minimum være de suverænt bedste på træningsbanen den kommende uge for at have en chance for at blive i start-11, og selv da skal man nok være varsom med, hvilke gruppedynamikker, man sætter i gang, hvis de bare opleves som selvskrevne til start-11.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:21AaB spillerne har jo fri lørdag og med meget let træning her søndag. Det er ikke unormalt at man får en bitte øl i sådan et scenarie. Men det er kun et problem at de bliver set i byen, fordi det sender et dårligt signal. Jeg synes dog det er en overreaktion herinde, på hvad der er 2 unge spillere i gang med deres første seniorkampe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Alpa Chino
- Superliga

På bænken med dem, ind med Davidsen, Bomholt og John istedet.
Her er jeg nok enig med dig. Det er ikke et vildt smart move efter en rædderlig præstation, og nok ikke ligefrem noget de behøver at gentage men det er så også det. Vi får brug for alle mand mod at sikre endnu en sæson og synes vores to norske spillere har rigelig kvalitet til at starte inde. Jasson synes jeg skal på bænken istedet for Bomholt.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:21AaB spillerne har jo fri lørdag og med meget let træning her søndag. Det er ikke unormalt at man får en bitte øl i sådan et scenarie. Men det er kun et problem at de bliver set i byen, fordi det sender et dårligt signal. Jeg synes dog det er en overreaktion herinde, på hvad der er 2 unge spillere i gang med deres første seniorkampe.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Uanset at det er dumt, og jeg er imod lejespillere, så er vi IKKE i en situation , hvor Menno ikke skal stille med den start 11’er han foretrækker.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes også, det er et virkelig dårligt signal at sende, når man render i byen efter en kamp som i fredags.Hanga skrev: ↑30. mar 2025, 11:44Det er jeg meget uenig i.YentotreKaffe skrev: ↑30. mar 2025, 11:41Det er uprofessionelt, men vi skader også os selv ved at smide dem på bænken næste kamp. Det bør være nok at sende dem en advarsel om ikke at gøre det igen, 2 af dem er i gang med deres første seniorkampe.Hanga skrev: ↑30. mar 2025, 11:36Isak havde spillet sig ud af startopstillingen uanset, men der kan heller ikke være tvivl om at Hernes og Jasson også skal ud i skyggen et stygge tid ovenpå dette.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 11:32Viser da uden tvivl hvem der skal satses på for ikke at rykke ned. Og hvem der ikke skal.Forza skrev: ↑30. mar 2025, 11:26Det er bare ikke god stil. Ha dog lidt respekt for den trøje i render rundt i. Især efter en så pinlig indsats på hjemmebane.Hanga skrev: ↑30. mar 2025, 11:23Vores to lejesvende Isak og Travis samt Jasson synes åbenbart at indsatsen skulle fejres på Cafe Stygge.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... r-skuffede
Man bliver jo næsten helt nostalgisk for det var sådan noget der skete med jævne mellemrum for 20 år siden.![]()
Isak havde heller ikke en bare nogenlunde fight og løbe villighed i kampen.
Idioter mand - de skal bare straffes
håber at se noget helt andet mod Vejle….
De ved udmærket godt at de som prof fodboldspillere ikke skal rende i byen midt i sæsonen, og da slet ikke ovenpå sådan en pinlig præstation fra holdet og dem selv. Det er at pisse på klubben, deres holdkammerater og alle der følger AaB.
Sådan en adfærd skal have konsekvenser der rækker længere end en advarsel. Jeg så godt at du skrev at de ikke er vant til livet som prof fodboldspiller og det har jeg svært ved at følge. De har jagtet den drøm hele deres liv og har alle været en del af meget prof ungdomssetup. De ved præcist hvad der forventes af dem og hvad man ikke bør gøre. Det valgte de at skide hul i.
Omvendt har jeg lige set en video med Kasper Schmeichel, som fortæller om, hvordan de tog i byen efter både sejre og nederlag i Leicester (også i mesterskabssæsonen) - og at byturene blev arrangeret af klubbens ejer, som sikrede den der “family feeling”, og man hurtigt kom videre fra dårlige kampe. Så der findes nok forskellige modeller for den slags. Måske det er mere lempeligt i England, hvor Isak og Hernes har fået deres fodboldopdragelse.
Hvis de har forbrudt sig mod et internt regelsæt, kan jeg måske godt se meningen med en slags “straf”. Uanset byturen var Isak og Jasson nok begge i fare for at blive sat af til næste kamp.
Men mest af alt håber jeg, man hurtigst muligt finder tilbage til at fokusere på overlevelse - og at de tre udviser lidt mere fingerspidsfornemmelse fremover.
Kan sgu ikke rigtig bringe mit pis i kog, så længe det ikke er før en kamp, så er det da fint at tage ud og hygge sig. Vi ved jo heller ikle om de har fået en enkelt eller to drinks eller drukket halvanden kasse bajer hver.
De er professionelle sportsfolk så forventer selvfølgelig på det første
De er professionelle sportsfolk så forventer selvfølgelig på det første
-
R Rosenberg
- Allstar

- Gentleman Finn
- Allstar

Det er stadig ikke direkte efter kampen at de blev set. De var ude at spise, hele spillertruppen, lørdag aften, og så gik de 3 ud og fik en øl bagedter på en bar. De gik ikke i gaden. Jeg må indrømme at det lyder som en storm i et glas vand. Nogle forsøger at piske en stemning op.Funky skrev: ↑30. mar 2025, 12:32Hvis det er stærk moral og sammenhold, der skal redde os i de sidste 9 finaler, så kan man måske ikke bare nøjes med at sige "fy skamme" til dem. Prøv at forestille dig at være Bomholt eller Davidsen eller hvem nu, vi kunne smide ind i stedet for Jasson. De skal da som minimum være de suverænt bedste på træningsbanen den kommende uge for at have en chance for at blive i start-11, og selv da skal man nok være varsom med, hvilke gruppedynamikker, man sætter i gang, hvis de bare opleves som selvskrevne til start-11.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:21AaB spillerne har jo fri lørdag og med meget let træning her søndag. Det er ikke unormalt at man får en bitte øl i sådan et scenarie. Men det er kun et problem at de bliver set i byen, fordi det sender et dårligt signal. Jeg synes dog det er en overreaktion herinde, på hvad der er 2 unge spillere i gang med deres første seniorkampe.
Ja, man kan sige det er ikke god pr. Men at få en øl dagen efter, og endsa lige efter man har spist med spillertruppen, det kan jeg ikke se er et problem. Kan forstå at de gik ved midnats tid fra stygge. Men det er følsomt heroppe nu, efter det nederlag. Og det skal de lige lære at navigere i de 2 unge. Men min første reaktion kom som om at det var direkte efter kampen, fordi Bold løj og skrev det var direkte efter kampen.
En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Men selvfølgelig kan de ikke starte inde.
Den signal værdi er så ringe over for alle i og omkring klubben og mest af alt dem der kæmper for at få spilletid og lever op til værdierne.
Der skal sendes et signal om at alle står sammen nu - 9 kampe tilbage - så har man jo ikke råd til at rip rap og rup render ud på narrestreger fordi onkel Anders ikke giver dem en konsekvens.
Signalet skal være tydeligt - bøde og ud af start 11er en og giv plads til de andre der kommer
I øvrigt har Isak været en omvandrende skuffelse uden nogen form for vilje til at ændre kamp billedet.
Det er ikke helt skævt haha alle underpræsterer i hvert tilfælde
- Gentleman Finn
- Allstar

Det er 24 timer efter, lørdag aften. I forbindelse med at spillertruppen var ude at spise på en restaurant, så tager 3 spillere på stygge og får en øl. Er det virkeligt så skidt? Det var ikke direkte efter kampen. Og de festede heller ikke hele natten, de smuttede ved midnat. Det er en overreaktion, når det ikke skete direkte efter kampen. Jeg forstår godt at folk er ekstra følsomme lige nu.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 12:58En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Den signal værdi er så ringe over for alle i og omkring klubben og mest af alt dem der kæmper for at få spilletid og lever op til værdierne.
Der skal sendes et signal om at alle står sammen nu - 9 kampe tilbage - så har man jo ikke råd til at rip rap og rup render ud på narrestreger fordi onkel Anders ikke giver dem en konsekvens.
Signalet skal være tydeligt - bøde og ud af start 11er en og giv plads til de andre der kommer
I øvrigt har Isak været en omvandrende skuffelse uden nogen form for vilje til at ændre kamp billedet.
Men folk reagerer alt for stærkt når det ikke er direkte efter kampen. Det er en storm i et glas vand, fordi Bold.dk bragte historien som om det var direkte efter kampen. Men det siger noget om hvor mange følelser der er i klemme lige nu, at folk ser rødt selvom det er lettere uskyldigt, direkte efter at truppen er ude at spise.
Om så det var 3 dage efter kampen er fuldstændig ligegyldigGentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 13:03Det er 24 timer efter, lørdag aften. I forbindelse med at spillertruppen var ude at spise på en restaurant, så tager 3 spillere på stygge og får en øl. Er det virkeligt så skidt? Det var ikke direkte efter kampen. Og de festede heller ikke hele natten, de smuttede ved midnat. Det er en overreaktion, når det ikke skete direkte efter kampen. Jeg forstår godt at folk er ekstra følsomme lige nu.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 12:58En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Men folk reagerer alt for stærkt når det ikke er direkte efter kampen. Og der er ikke noget der tyder på at de fester igennem heller. Det er altså en storm i et glas vand. Men det siger noget om hvor mange følelser der er i klemme lige nu, at folk ser rødt selvom det er lettere uskyldigt, direkte efter at truppen er ude at spise.
Det viser en ligegyldig adfærd overfor måske sæsonens værste optræden og dem har der været nogen af….
Men kampen mod Viborg - man blev flået rundt og lignede rendyrkede amatører
Vandt ingen dueller og specielt en Isak var luddoven og havde intet output.
At man så vælger at tage i byen og drikke til ud på natten er snot dumt og sender et håbløst signal.
Her skal man beskytte værdierne og selvfølgelig kan de ikke starte inde .
Hva skal de andre så tænke en Bomholt og Davidsen f.eks.?
Vil det motivere dem til
At yde mere eller?
- YentotreKaffe
- 2. div

Det var lørdag aften, direkte efter at hele spillertruppen havde spist, at de fik et par øl på Stygge og smuttede hjem. De var altså ikke engang inde og feste i Jomfru Ane Gade. Men folk er naturligvis følsomme heroppe lige nu. Ekstra Bladet/Bold.dk lyver når de skriver at det var direkte efter nederlaget.Funky skrev: ↑30. mar 2025, 12:19Tjah, det er uomtvisteligt uprofessionelt og uklogt, om end væsentligt mindre problematisk, end hvis det havde været en aften eller to FØR en kamp. For Aarøens og Hernes' vedkommende er det naturligvis ekstra pinligt at være udlejet for at få gang i karrieren, og så vise sig så lidt klar til at brænde 100% igennem også uden for banen. De kan måske undskylde sig med ungdommelig dumhed. Men Jasson? Det virker helt mystisk, at han kan finde på det lige efter at være kommet ind i start-11 igen, og samlet set får jeg et indtryk af ikke specielt stærk family feeling. Den var også ret fraværende i Viborg-kampen.
Folk skal lige tage det med ro, før de hopper til konklusioner. Det er også blevet delt at de tog hjem kort efter midnat. Så den her historie bliver mindre og mindre. Der er nogle der gerne vil skabe ballade hos os. Ja, det er ikke smart at tage på stygge og få et par øl lørdag aften efter truppen spiste sammen, i en weekend hvor vi tabte. Men så er det altså heller ikke værre. Folk skal simpelthen slappe af herinde og på facebook. Det er vildt så stor en overreaktion der er på den her historie
- YentotreKaffe
- 2. div

Det gør det da ikke. De fik et par øl og smuttede lige over midnat, efter holdet spiste sammen.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 13:13Om så det var 3 dage efter kampen er fuldstændig ligegyldigGentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 13:03Det er 24 timer efter, lørdag aften. I forbindelse med at spillertruppen var ude at spise på en restaurant, så tager 3 spillere på stygge og får en øl. Er det virkeligt så skidt? Det var ikke direkte efter kampen. Og de festede heller ikke hele natten, de smuttede ved midnat. Det er en overreaktion, når det ikke skete direkte efter kampen. Jeg forstår godt at folk er ekstra følsomme lige nu.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 12:58En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Men folk reagerer alt for stærkt når det ikke er direkte efter kampen. Og der er ikke noget der tyder på at de fester igennem heller. Det er altså en storm i et glas vand. Men det siger noget om hvor mange følelser der er i klemme lige nu, at folk ser rødt selvom det er lettere uskyldigt, direkte efter at truppen er ude at spise.
Det viser en ligegyldig adfærd overfor måske sæsonens værste optræden og dem har der været nogen af….
Men kampen mod Viborg - man blev flået rundt og lignede rendyrkede amatører
Vandt ingen dueller og specielt en Isak var luddoven og havde intet output.
At man så vælger at tage i byen og drikke til ud på natten er snot dumt og sender et håbløst signal.
Her skal man beskytte værdierne og selvfølgelig kan de ikke starte inde .
Hva skal de andre så tænke en Bomholt og Davidsen f.eks.?
Vil det motivere dem til
At yde mere eller?
Jeg er enig i at selve præstationen fredag, er det værste i hele det her. Men isak og trevor kom hjem torsdag, og uden træninger smed Menno dem ind i start 11. Det er Menno's skyld.
Men det er ret uskyldigt at de tager en øl efter den fællesspisning, lørdag aften. Og så går hjem ved midnat. Men de forstår måske nu, at der er mange følelser på spil her i byen lige nu. Og så skal de holde sig fra det resten af foråret, hvis vi taber en kamp. Men det var altså ikke direkte efter kampen, som Ekstra Bladet og Bold.dk løj om. Og som fik folk op i det røde felt. Det er en storm i et glas vand, og det handler mere om at folk er meget utilfredse med fredagens præstation. Læg dertil at det er 2 meget unge spillere, der er involveret. Så er historien endnu mindre
Det var lørdag aften! Altså ikke i forlængelse af kampen..baresi skrev: ↑30. mar 2025, 12:58En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Det var såvidt vides ikke langt efter midnat, og de var ikke overdrevet fulde..
Det er fuldstændig vanvittigt at læse folks reaktion herinde!
(en del fordi de ikke har forstået, at der IKKE er tale om fredag aften)
Klubben burde også holde sig for god til at udtrykke sig som de gør, medmindre der er nogle helt klare retningslinjer, som de har brudt!
Klubben var da formentlig helt vidende om, at truppen samlet har været ude og spise sammen..
Så håber da at klubben/truppen har nogle interne regler, som de tre spillere i et eller andet omfang har brudt..
Hvis det ikke er tilfældet, så synes jeg faktisk det er pinlig kommunikation fra klubben at tale om skuffelse..
Hvis ingen regler reelt er brudt, så burde klubben klart melde det ud og så sige, at de vil tage en generel drøftelse med truppen om, hvad som er velset og hvad som man bør holde sig fra..
Vildt at læse, at folk forventer en offentlig henrettelse oven på tyren på Vesterbro..
så lad os vende det på hovedet istedet til jer der synes det er i orden.Dalbjerg skrev: ↑30. mar 2025, 13:31Det var lørdag aften! Altså ikke i forlængelse af kampen..baresi skrev: ↑30. mar 2025, 12:58En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Klubben burde også holde sig for god til at udtrykke sig som de gør, medmindre der er nogle helt klare retningslinjer, som de har brudt!
Klubben var da formentlig helt vidende om, at truppen samlet har været ude og spise sammen..
Så håber da at klubben/truppen har nogle interne regler, som de tre spillere i et eller andet omfang har brudt..
Hvis det ikke er tilfældet, så synes jeg faktisk det er pinlig kommunikation fra klubben at tale om skuffelse..
Hvis ingen regler reelt er brudt, så burde klubben klart melde det ud og så sige, at de vil tage en generel drøftelse med truppen om, hvad som er velset og hvad som man bør holde sig fra..
Vildt at læse, at folk forventer en offentlig henrettelse oven på tyren på Vesterbro..
3 spillere er i byen, drikker, nogle ser dem drikke shots mv.
Om de er kvart, halv eller helfulde
om det er torsdag, fredag, lørdag, søndag eller......
Pointen er IKKE henrettelse, men at der helt naturligt skal ske en reaktion så truppen kan se sig selv i øjnene de sidste 9 kampe og kæmpe røven ud af bukserne.
I min verden sender man ikke det signal hvis de starter inde, og der har jeg respekt for vi har forskellige holdninger.
mener blot signal værdien lige nu er alt for stor ift. at man helt sikkert skal sætte dem ud af start 11eren næste gang, og at dem der så netop starter inde kommer med en helt anden ILD i øjnene end tilfældet var mod Viborg, og at man med fight og vilje går ned og slår Vejle
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
- Gentleman Finn
- Allstar

Folk reagerede stærkt fordi Bold.dk, som er ejer af Ekstabladet, bragte historien som om at de tog ud i byen direkte efter kampen. Hvorimod den rigtige historie er at de spiste på restaurant med hele spillertruppen, og tog hjem ved midnat fra en bar. De løb altså ikke rundt inde i gaden og festede.Dalbjerg skrev: ↑30. mar 2025, 13:31Det var lørdag aften! Altså ikke i forlængelse af kampen..baresi skrev: ↑30. mar 2025, 12:58En irettesættelse er naturligvis ikke nok når der er andre også unge sulte spillere på bænken der vil ind og vise deres værd - en Bomholt f.eks. - det skal straffes om det så blot er at de ikk udtages ellers sættes på bænken - fint.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 12:02En irettesættelse bør være nok, de 2 unge spillere er i gang med deres første seniorkampe. Men de skal vide at det ser uprofessionelt ud efter et nederlag, selvom det med garanti var en måde at drukne et stort nederlag. Jeg synes ikke der skal ske mere end det, folk har lidt for mange følelser i klemme herinde og overreagerer. Men det kan da godt tænkes at de ikke starter næste kamp. De 2 unge mener jeg er forkert at straffe så hårdt, så længe de forstår at de ikke skal gøre det igen, og at konsekvensen bliver anderledes hård.
Det er jo fordi der er mange følelser på spil efter i fredags. Men folk reagerer på en historie hvor de selv digter på. Fordi de er utilfredse med præststionen. Men nu ved hele spillertruppen i hvert fald, at de skal holde sig fra alle barerne, hele foråret, om så de vinder eller taber. Fordi de kan risikere at der bliver taget billeder. Ingen af de 3 bør sanktioneres, men de ved nu at der er mange følelser på spil heroppe, mange elsker klubben og det er et vigtigt forår i genopbyggelsen af klubben. Så de skal holde sig langt væk fra barer selv når det kun er et par øl.