Pollack2 skrev: ↑26. mar 2025, 22:30Det ER en opløftende statistik, men spørgsmålet er, om vi står stærkere nu end i foråret - jeg er enig i baresis bekynringer for Lyngby og Vejle virker til at være markant bedre (de var også virkelige ringe i efteråret). Så den statistik kan hurtigt blive ligegyldig, hvis vi bliver overhalet af Lyngby og Vejle.Gaarde6 skrev: ↑26. mar 2025, 21:08Vi er stadig nød til at ha med i ligningen at vi har hentet 20 ud af 21 point, mod bund 6. Og at vi er ubesejret mod dem. Det taler altså til vores fordel. Ikke mindst i de indbyrdes opgør, som kommer nu. Vi kommer kun til at møde modstandere nu som vi allerede har vist vi kan få point i mod.baresi skrev: ↑26. mar 2025, 13:56Jeg er sgu nervøs for om vi rykker ned.
Lyngby og Vejle med 8 og 7 point i de 5 kampe her inden
Lyngby 3. Bedst i hele suppen på mål imod.
Begge hold har totalt momentum og fundet en meget bedre balance…
Sønderjyske rykker ned - det er jeg stensikker på.
Men AaB er fandme en Dark horse
Vi har ikke en angriber
Vi lukker stadig mange mål ind
Vi omsætter ikke chancer til mål.
Og SÅ er vi mega uerfarne - og den del er jeg næsten mest bange for.
Jeg håber og tror vi lige klarer frisag men det blir tæt det er bestemt muligt at rykke ned hvis vi mister modet til at spille
Kom så de røde - lad os Starte med en svær sejr på fredag…
Nedrykningsspil, 2025
Re: Nedrykningsspil, 2025
Men 20 ud af de 21 point vi har hentet. Et pointsnit på 2 ville i de fleste ligaer give et klart mesterskabSauer skrev: ↑27. mar 2025, 18:55Så vidt jeg kan se, er statistikken også forkert. Jeg kan tælle mig til, at vi har fået 20 ud af 30 point.Pollack2 skrev: ↑26. mar 2025, 22:30Det ER en opløftende statistik, men spørgsmålet er, om vi står stærkere nu end i foråret - jeg er enig i baresis bekynringer for Lyngby og Vejle virker til at være markant bedre (de var også virkelige ringe i efteråret). Så den statistik kan hurtigt blive ligegyldig, hvis vi bliver overhalet af Lyngby og Vejle.Gaarde6 skrev: ↑26. mar 2025, 21:08Vi er stadig nød til at ha med i ligningen at vi har hentet 20 ud af 21 point, mod bund 6. Og at vi er ubesejret mod dem. Det taler altså til vores fordel. Ikke mindst i de indbyrdes opgør, som kommer nu. Vi kommer kun til at møde modstandere nu som vi allerede har vist vi kan få point i mod.baresi skrev: ↑26. mar 2025, 13:56Jeg er sgu nervøs for om vi rykker ned.
Vi har ikke en angriber
Jeg håber og tror vi lige klarer frisag men det blir tæt det er bestemt muligt at rykke ned hvis vi mister modet til at spille
Det ændrer selvfølgelig ikke på, at vi indtil videre har været gode til at få point mod de andre hold i nedrykningsspillet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Haha, selvfølgelig. Den læste jeg forkertjonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 18:56Men 20 ud af de 21 point vi har hentet. Et pointsnit på 2 ville i de fleste ligaer give et klart mesterskabSauer skrev: ↑27. mar 2025, 18:55Så vidt jeg kan se, er statistikken også forkert. Jeg kan tælle mig til, at vi har fået 20 ud af 30 point.Pollack2 skrev: ↑26. mar 2025, 22:30Det ER en opløftende statistik, men spørgsmålet er, om vi står stærkere nu end i foråret - jeg er enig i baresis bekynringer for Lyngby og Vejle virker til at være markant bedre (de var også virkelige ringe i efteråret). Så den statistik kan hurtigt blive ligegyldig, hvis vi bliver overhalet af Lyngby og Vejle.Gaarde6 skrev: ↑26. mar 2025, 21:08Vi er stadig nød til at ha med i ligningen at vi har hentet 20 ud af 21 point, mod bund 6. Og at vi er ubesejret mod dem. Det taler altså til vores fordel. Ikke mindst i de indbyrdes opgør, som kommer nu. Vi kommer kun til at møde modstandere nu som vi allerede har vist vi kan få point i mod.baresi skrev: ↑26. mar 2025, 13:56Jeg er sgu nervøs for om vi rykker ned.
Vi har ikke en angriber
Det ændrer selvfølgelig ikke på, at vi indtil videre har været gode til at få point mod de andre hold i nedrykningsspillet.![]()
fra bekymret til jeg har svært ved at se hvad der redder os andet end VEJLE går totalt i stå og sønderjyske fortsætter derouten:
Taktik:
Vi har spillet 23 kampe - vundet 5, uafgjort 6, tabt 12 - scoret 1 mål mod top 6, scoret 23 i alt MEN lukket 45 mål ind.
AaB elsker statistik og data, men bare basis data taler imod at man med 4-3-3, presspil, vertikal og underholdende bare nogenlunde rammer rigtigt.
IGEN har vi forsømmet at sætte holdet op efter hvilke spillere vi har til rådighed.
Nu har vi i flere vinduer misset en 6er og en 9er, vi har det simpelthen ikke og det skader os med denne spillemåde.
Vi har INGEN balance, ingen.
Forsvaret:
- sejler rundt. Diakhete fremstår som en JOKE efterhånden, og får bare den sportslige ledelse til at se dummere ud da man ryddede op i thelander for at hente Oumar (den HURTIGE)..Backs, ja altså venstresiden er jo HELT off. her er der købt en der slet ikke er i truppen længere men som burde være 1. valg. Bruus skulle slet ikke spille venstre back, men er der af nød. Arnorsson er midterforsvar men afløser også derude.
Højre back, vi kan roligt sige at KJ aldrig bliver en defensiv schweixerkniv, og så har vi pudel og kramer som kan rydde op og stå dybt og forsvare, men ikke stå i højt pres grundet deres manglende fart.
Makolli tør man ikke bruge - den i sig selv er uforståelig.
midtbanen
- jamen der er widell, resten er leverpostej. Isak gider ikke løbe retur, travis er okay på bolden og kommer i vejen for noget, men slet ikke en balancespiller. Se viborgs grønning. Satme ikke en dygtig boldspiller, men en LEDER der ejer midtbanen.
angrebet
- vi har en MJ der skifter positioner fra kamp til kamp og så en ROSS der har 40000 fejlberøringer og ikke noget slutprodukt what so ever. Ross er totalt overratet ift. talent. Han bliver ikke til noget, for evnerne er der ikke, så havde han jo vist det.
desuden render jasson pludselig rundt deroppe. Han er blevet den nye børsting. Ingen aner hvad hans rolle er, og at han pludselig er højre kant, siger da alt om at systemet er helt forkert.
VI har universets yngste trup, og det kommer til at koste os nu, for der er INGEN der går ind og tager ejerskab, igår gemte de sig og turde ikke spillle. OG sådan rykker man ned.
MENNO:
We Will Intertain YOU - vi skal spille underholdene angrebsfodbold, direkte, vertikalt som en familie.
underholdende er det for modstanderne. AaB er blevet et LET offer. For vi har ingen STRUKTUR. jeg ser ingen udvikling i holdet. Ingen. Nogen presser, andre bliver væk, forsvarer løber væk fra markeringer. Vi arbejder på ingen måde som et hold.
MENNO har sagt at AaB skal spille med 4 back, for en 3 back er KEDELIG....lige nu er AaB kedelige og en tur i 1. division kan smadre denne klub til atomer. Pengene er der ikke til det, og det bliver en SEJ kamp for at lande et hold igen. Vi bliver et elevatorhold hvis vi kommer op.
Nu må man simpelthen sætte et hold der som LYNGBY går efter at fjerne modstanderne fra at score og så selv putte en i kassen i ny og næ. Der er gået 2 mål ind på lyngby i foråret - det er sygt. hvad er AaB 14 tror jeg :-(
det BURDE i min verden være som jeg skrev igår 3-4-2-1 hvor vi bruger der styrker vi har som spillere
Makolli - kramer - pudel eller kramer - pudel - arnorsson som de 3 bagerste
KJ - travis - Jasson/davidsen - Bruus
bomholt - widell
MJ
Dette eliminerer vores manglende 9er og 6er, og så er vi bare mere kompakte
Man kunne også gå i 4-4-2 hvor vi har brede kanter der også kan dæmme op.
kj - kramer - pudel - arnorsson
bruus - travis - widell - bomholt
MJ - Ross/kelvin
Min pointe er at vi er NØDT til at gøre noget andet og så eliminere alle de fejl og blive mere kompakte. det handler om OVERLEVELSE og den plan vi har haft indtil nu, ja den virker åbentlyst ikke.
Beklager mit opstød men lige nu lugter jeg nedrykning
Taktik:
Vi har spillet 23 kampe - vundet 5, uafgjort 6, tabt 12 - scoret 1 mål mod top 6, scoret 23 i alt MEN lukket 45 mål ind.
AaB elsker statistik og data, men bare basis data taler imod at man med 4-3-3, presspil, vertikal og underholdende bare nogenlunde rammer rigtigt.
IGEN har vi forsømmet at sætte holdet op efter hvilke spillere vi har til rådighed.
Nu har vi i flere vinduer misset en 6er og en 9er, vi har det simpelthen ikke og det skader os med denne spillemåde.
Forsvaret:
- sejler rundt. Diakhete fremstår som en JOKE efterhånden, og får bare den sportslige ledelse til at se dummere ud da man ryddede op i thelander for at hente Oumar (den HURTIGE)..Backs, ja altså venstresiden er jo HELT off. her er der købt en der slet ikke er i truppen længere men som burde være 1. valg. Bruus skulle slet ikke spille venstre back, men er der af nød. Arnorsson er midterforsvar men afløser også derude.
Højre back, vi kan roligt sige at KJ aldrig bliver en defensiv schweixerkniv, og så har vi pudel og kramer som kan rydde op og stå dybt og forsvare, men ikke stå i højt pres grundet deres manglende fart.
midtbanen
- jamen der er widell, resten er leverpostej. Isak gider ikke løbe retur, travis er okay på bolden og kommer i vejen for noget, men slet ikke en balancespiller. Se viborgs grønning. Satme ikke en dygtig boldspiller, men en LEDER der ejer midtbanen.
angrebet
- vi har en MJ der skifter positioner fra kamp til kamp og så en ROSS der har 40000 fejlberøringer og ikke noget slutprodukt what so ever. Ross er totalt overratet ift. talent. Han bliver ikke til noget, for evnerne er der ikke, så havde han jo vist det.
desuden render jasson pludselig rundt deroppe. Han er blevet den nye børsting. Ingen aner hvad hans rolle er, og at han pludselig er højre kant, siger da alt om at systemet er helt forkert.
VI har universets yngste trup, og det kommer til at koste os nu, for der er INGEN der går ind og tager ejerskab, igår gemte de sig og turde ikke spillle. OG sådan rykker man ned.
MENNO:
We Will Intertain YOU - vi skal spille underholdene angrebsfodbold, direkte, vertikalt som en familie.
underholdende er det for modstanderne. AaB er blevet et LET offer. For vi har ingen STRUKTUR. jeg ser ingen udvikling i holdet. Ingen. Nogen presser, andre bliver væk, forsvarer løber væk fra markeringer. Vi arbejder på ingen måde som et hold.
MENNO har sagt at AaB skal spille med 4 back, for en 3 back er KEDELIG....lige nu er AaB kedelige og en tur i 1. division kan smadre denne klub til atomer. Pengene er der ikke til det, og det bliver en SEJ kamp for at lande et hold igen. Vi bliver et elevatorhold hvis vi kommer op.
Nu må man simpelthen sætte et hold der som LYNGBY går efter at fjerne modstanderne fra at score og så selv putte en i kassen i ny og næ. Der er gået 2 mål ind på lyngby i foråret - det er sygt. hvad er AaB 14 tror jeg :-(
det BURDE i min verden være som jeg skrev igår 3-4-2-1 hvor vi bruger der styrker vi har som spillere
bomholt - widell
MJ
MJ - Ross/kelvin
Min pointe er at vi er NØDT til at gøre noget andet og så eliminere alle de fejl og blive mere kompakte. det handler om OVERLEVELSE og den plan vi har haft indtil nu, ja den virker åbentlyst ikke.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Pudel er klar til næste kamp. Jeg har det fra ham selv, mødte ham i centrum.
Enig.baresi skrev: ↑29. mar 2025, 11:55fra bekymret til jeg har svært ved at se hvad der redder os andet end VEJLE går totalt i stå og sønderjyske fortsætter derouten:
Taktik:
Forsvaret:
midtbanen
angrebet
MENNO:
bomholt - widell
MJ
MJ - Ross/kelvin
Vores sportslige ledelse havde mulighed for at hente erfaring og mere kvalitet ind til angreb og midtbane. Hvad har de gjort istedet? De har hentet en ganske vist erfaren angriber. Problemet er bare, at han ikke er i nærheden af at være i en god form, og kommer det heller ikke i denne sæson.
Samtidig henter man mere talent til en i forvejen ung trup, hvor man har et kæmpe BEHOV for lederskab og erfaring. Det er simpelthen DUMPET big time imo.
Jeg synes ikke, det ser ud til, at vores sportslige ledelse samt trænerteam, har hvad der kræves. De er allesammen overmatchede.
Hvad har man som ung spiller brug for udover spilleglæde og Family feeling? Struktur og tydelighed! Ingen af delene har Menno og Co. Formået at skabe. Og det er ganske enkelt ikke godt nok!
Dejligt..eneste positive at sige til den her weekend.Gentleman Finn skrev: ↑29. mar 2025, 12:25Pudel er klar til næste kamp. Jeg har det fra ham selv, mødte ham i centrum.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Der er ingen bund i holdet under Menno. Ganske vist manglet vi en midtbane general, men det undskylder ikke at der ikke er struktur på holdet. Menno har ikke leveret what so ever men det har tyskerne hellere ikke. De har undervurderet ligaen og har ikke kapitalen til det vi alle drømmer om.
- Gentleman Finn
- Allstar

Melker, Isak og Trevor kom alle hjem torsdag og de var ret åbenlyst ikke på deres bedste i går. Samtidig har Viborg superligaens pt. farligste offensiv (flest mål). Menno begik en fejl ikke at gå lidt mere kompakt til værks mod Viborg og starte med en stærkere balancesspiller og ligge presset længere tilbage, især når de 3 er kommet sent tilbage uden megen spilletid. Men mod hold som Sønderjyske, Vejle og Lyngby der bør vi stadig stille med de 3 inde centralt, for vi har set bedre ud med bolden her i foråret, med Isak, Melker og Trevor. Diakhite er historie i sig selv, så den vil jeg ikke bruge tid på.
Viborg er særdeles gode med bolden, og når vores pres var så ringe og uden energi som i går, så kom vi til at se dumme ud. Men det er en dårlig ide at lave alt for meget om, for hvis vi bliver bange for at angribe mod hold der er langt svagere offensivt end Viborg, så skyder vi bare os selv i foden. Og det er også de hold under os, plus Silkeborg at vi har taget stort set alle vores point mod. Så må Menno og sportschefen se på truppen og spillestil til sommer, især mod hold der er stærke offensivt. Giver ingen mening at lave for meget om, vi skal ud og angribe kampen mod Vejle og vinde den.
Og så kan vi i øvrigt også glo for meget på resultater. Men især Sønderjyske har vi haft taget på. Og har 4 point ned til dem, med en bedre målscore. Vejle har stået kompakt og fået nogle mål lidt ud af ingenting her i foråret. Men vi er trodsalt før dagens kampe, 8 point foran. Vinder vi i Vejle kommer de i hvert fald ikke over os, et X dernede kan man også holde til i den indbyrdes.
Jeg mener ikke the sky is falling, som nogle indlæg har en tendens til. Selvom det var en kamp vi var chanceløse i. Der er 9 kampe tilbage og vi står med det bedste udgangspunkt af de 4 hold. Og har også fået alle vores point imod de hold, stort set. Det er ikke fordi at vi er ringere end de andre hold dernede, og især ikke Sønderjyske som vi har været gode mod, men vi slår os nogle gange på vores spillestil mod hold der er gode offensivt. Og det må Menno se på, når vi møder Silkeborg nede i Silkeborg, og Viborg næste gang, og få rettet. Dog har Viborg en pokalkamp i benene 3 dage før opgøret mod os, så der bør vi nok angribe dem.
Viborg er særdeles gode med bolden, og når vores pres var så ringe og uden energi som i går, så kom vi til at se dumme ud. Men det er en dårlig ide at lave alt for meget om, for hvis vi bliver bange for at angribe mod hold der er langt svagere offensivt end Viborg, så skyder vi bare os selv i foden. Og det er også de hold under os, plus Silkeborg at vi har taget stort set alle vores point mod. Så må Menno og sportschefen se på truppen og spillestil til sommer, især mod hold der er stærke offensivt. Giver ingen mening at lave for meget om, vi skal ud og angribe kampen mod Vejle og vinde den.
Og så kan vi i øvrigt også glo for meget på resultater. Men især Sønderjyske har vi haft taget på. Og har 4 point ned til dem, med en bedre målscore. Vejle har stået kompakt og fået nogle mål lidt ud af ingenting her i foråret. Men vi er trodsalt før dagens kampe, 8 point foran. Vinder vi i Vejle kommer de i hvert fald ikke over os, et X dernede kan man også holde til i den indbyrdes.
Jeg mener ikke the sky is falling, som nogle indlæg har en tendens til. Selvom det var en kamp vi var chanceløse i. Der er 9 kampe tilbage og vi står med det bedste udgangspunkt af de 4 hold. Og har også fået alle vores point imod de hold, stort set. Det er ikke fordi at vi er ringere end de andre hold dernede, og især ikke Sønderjyske som vi har været gode mod, men vi slår os nogle gange på vores spillestil mod hold der er gode offensivt. Og det må Menno se på, når vi møder Silkeborg nede i Silkeborg, og Viborg næste gang, og få rettet. Dog har Viborg en pokalkamp i benene 3 dage før opgøret mod os, så der bør vi nok angribe dem.
næste kamp bør vi stabilisere os, og sikre at der fightes røven ud af bukserne og så må vi anvende dem der vil
Mit ønske:
3-4-2-1
Kramer - pudel - arnorsson
kj - davidsen - widell - bruus
bomholt - ross
MJ
alternativ 4 back
bomholt - widell - davidsen - bruus
MJ - Ross
Mener vi skal trække widell ned på den centrale i begge tilfælde og anvende hans giga motor
i begge tilfælde må bomholt ind fordi han er dygtig på bolden
MJ skal i angrebet til at løbe kontra
vi skal væk fra den 4-3-3 fordi vi pt ikke har spillerne til det.
NU venter lyngby - vejle kl 1400 og ikke mindst sønderjyske - sif
lyngby og sif - kom så.
Mit ønske:
3-4-2-1
Kramer - pudel - arnorsson
kj - davidsen - widell - bruus
bomholt - ross
MJ
alternativ 4 back
bomholt - widell - davidsen - bruus
MJ - Ross
Mener vi skal trække widell ned på den centrale i begge tilfælde og anvende hans giga motor
i begge tilfælde må bomholt ind fordi han er dygtig på bolden
MJ skal i angrebet til at løbe kontra
vi skal væk fra den 4-3-3 fordi vi pt ikke har spillerne til det.
NU venter lyngby - vejle kl 1400 og ikke mindst sønderjyske - sif
lyngby og sif - kom så.
Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
1-1 i den anden kamp, her må Silkeborg meget gerne kværne sønderjyderne.
Vi skal glemme alt om Lyngby! De er pt for stærke for os. Vi er desværre nødt til at fokusere på at Vejle og Sønderjyske bare ikke må vinde - sørgeligt, men kendsgerningerne… og nu 1-1 i Lyngby, pis
Vi skal glemme alt om Lyngby! De er pt for stærke for os. Vi er desværre nødt til at fokusere på at Vejle og Sønderjyske bare ikke må vinde - sørgeligt, men kendsgerningerne… og nu 1-1 i Lyngby, pis
lyngby og sif skal satme trække sig ud med sejr idag - hvis enten sønderjyske og endnu værre vejle vinder er det crazyFlemmingG skrev: ↑30. mar 2025, 14:19Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
kom nu
2-1 Vejle
- Gentleman Finn
- Allstar

Det vigtigste er at Sønderjyske ikke vinder, men de lige kommet foran. Lyngby og Vejle, ja måske X er bedst der. Men ingen ved hvordan lyngby vil reagere på at tabe.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 14:23lyngby og sif skal satme trække sig ud med sejr idag - hvis enten sønderjyske og endnu værre vejle vinder er det crazyFlemmingG skrev: ↑30. mar 2025, 14:19Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
kom nu
Pænt træls hvis Silkeborg ikke er motiveret i dag, efter viborg troppede op på deres bedste niveau. Men de her runder i kvalifikationsspillet lever altid deres eget liv, fra runde til runde.
så er worst case scenario igang. AaB med rundens og tæt på årets værste præstation.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 14:29Det vigtigste er at Sønderjyske ikke vinder, men de lige kommet foran. Lyngby og Vejle, ja måske X er bedst der. Men ingen ved hvordan lyngby vil reagere på at tabe.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 14:23lyngby og sif skal satme trække sig ud med sejr idag - hvis enten sønderjyske og endnu værre vejle vinder er det crazyFlemmingG skrev: ↑30. mar 2025, 14:19Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
kom nu
Pænt træls hvis Silkeborg ikke er motiveret i dag, efter viborg troppede op på deres bedste niveau. Men de her runder i kvalifikationsspillet lever altid deres eget liv, fra runde til runde.
Vejle fører og Sønderjyske fører
Puha AaB
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Men vi har stadig ligaens yngste holdjonas386 skrev: ↑27. mar 2025, 13:17Jeg har fået historien, tror jeg, fra anden kilde. Det er mere klart for mig nu. Vil gerne beklage hvis jeg virkede konfrontatorisk, bliver bare altid lidt skeptisk når folk med 4-5 indlæg påstår at miljøet er ved at falde fra hinanden, men ikke kan sige noget.Brizzie1885 skrev: ↑27. mar 2025, 13:13Der er faktorer udefra, som har haft indflydelse, og fanmiljøet har på det seneste måttet forholde sig til nogle beslutninger, der ikke lige er blevet taget af dem selv. Hvordan det vil påvirke tribunen fremover, må tiden vise. Jeg håber på det bedste.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
AaB kommer Ikke til at kunne stå for presset.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 15:04så er worst case scenario igang. AaB med rundens og tæt på årets værste præstation.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 14:29Det vigtigste er at Sønderjyske ikke vinder, men de lige kommet foran. Lyngby og Vejle, ja måske X er bedst der. Men ingen ved hvordan lyngby vil reagere på at tabe.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 14:23lyngby og sif skal satme trække sig ud med sejr idag - hvis enten sønderjyske og endnu værre vejle vinder er det crazyFlemmingG skrev: ↑30. mar 2025, 14:19Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
kom nu
Puha AaB
Jeg belyste det inden denne runde , efter Viborg kampen og nu igen. Der er en helt anden bund i de andre og vi blir fejet af brættet.DenSataniskeHest skrev: ↑30. mar 2025, 15:34AaB kommer Ikke til at kunne stå for presset.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 15:04så er worst case scenario igang. AaB med rundens og tæt på årets værste præstation.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 14:29Det vigtigste er at Sønderjyske ikke vinder, men de lige kommet foran. Lyngby og Vejle, ja måske X er bedst der. Men ingen ved hvordan lyngby vil reagere på at tabe.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 14:23lyngby og sif skal satme trække sig ud med sejr idag - hvis enten sønderjyske og endnu værre vejle vinder er det crazyFlemmingG skrev: ↑30. mar 2025, 14:19Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
kom nu
Puha AaB
Søndag skal der vindes
Jow jow, det har været ytret hele sæsonen igennem i en eller anden grad, men til trods for det ligger AaB stadigvæk forrest i tabellen.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 15:48Jeg belyste det inden denne runde , efter Viborg kampen og nu igen. Der er en helt anden bund i de andre og vi blir fejet af brættet.DenSataniskeHest skrev: ↑30. mar 2025, 15:34AaB kommer Ikke til at kunne stå for presset.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 15:04så er worst case scenario igang. AaB med rundens og tæt på årets værste præstation.Gentleman Finn skrev: ↑30. mar 2025, 14:29Det vigtigste er at Sønderjyske ikke vinder, men de lige kommet foran. Lyngby og Vejle, ja måske X er bedst der. Men ingen ved hvordan lyngby vil reagere på at tabe.baresi skrev: ↑30. mar 2025, 14:23lyngby og sif skal satme trække sig ud med sejr idag - hvis enten sønderjyske og endnu værre vejle vinder er det crazyFlemmingG skrev: ↑30. mar 2025, 14:19Lyngby tidligt foran mod Vejle. Vigtigt..
kom nu
Puha AaB
Søndag skal der vindes
- Gentleman Finn
- Allstar

Det eneste gode man kan sige, er at vi har haft et rigtigt godt tag på Sønderjyske i de indbyrdes kampe. Så hvis det er dem vi skal kæmpe direkte med, til aller sidst, så bør slå dem.
Men havde gerne set at Lyngby Vejle spillede X. Men hvordan Lyngby reagerer på det her er svært at sige.
Vi skal uanset resultater i 1 enkel spillerunde ud og vinde nogle fodboldkampe imod vores konkurrenter for at blive oppe. Startende med Vejle næste søndag, som ikke er et nemt sted at vinde, når de vinder igen i dag. Men vinder man har man dem på 8 points afstand, hvilket vil gøre os svære at hente.
Men havde gerne set at Lyngby Vejle spillede X. Men hvordan Lyngby reagerer på det her er svært at sige.
Vi skal uanset resultater i 1 enkel spillerunde ud og vinde nogle fodboldkampe imod vores konkurrenter for at blive oppe. Startende med Vejle næste søndag, som ikke er et nemt sted at vinde, når de vinder igen i dag. Men vinder man har man dem på 8 points afstand, hvilket vil gøre os svære at hente.