AaB vs. Lyngby
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1442
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: AaB vs. Lyngby
Det er grundlæggende skidt præstation, hvor vi kommer til enormt mange chancer. MJ, Jasson Ross skal score på deres chancer.
Jeg er meget overrasket over vores tilgang de sidste kampe. Man er gået ekstremt meget på kompromis med stilen. Presspillet er væk. Organisationen meget skrøbelig.
Men vi kommer stadig til flere chancer end vi giver væk. Det er bare lidt uskønt og perspektivløst.
Vi burde have begravet denne kamp, da vi havde chancen. I stedet får de et pismål. Men Lymgby har retteligt to store chancer ved Sævar. Vilde redninger af KJ og Müller.
Jeg er meget overrasket over vores tilgang de sidste kampe. Man er gået ekstremt meget på kompromis med stilen. Presspillet er væk. Organisationen meget skrøbelig.
Men vi kommer stadig til flere chancer end vi giver væk. Det er bare lidt uskønt og perspektivløst.
Vi burde have begravet denne kamp, da vi havde chancen. I stedet får de et pismål. Men Lymgby har retteligt to store chancer ved Sævar. Vilde redninger af KJ og Müller.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: AaB vs. Lyngby
Hvor er det bedste odds for AaB rykker ned? Hvis jeg smider 500 på det er jeg ret sikker på det ikke sker
Re: AaB vs. Lyngby
Vi så nogle flotte offensive takter de første 30 min, og ellers i små glimt, men det defensive sejlede hele kampen igennem, havde vi mødt et af de skarpere hold havde vi sku fået en lussing af de store igen, de spiller lige igennem vores midtbane utallige gange alt for nemt, og jeg aner ikke hvordan vi brænder de store chancer så ofte, det er bare TRÆLS!!! dejligt vi ikke tabte! og dejligt og se Kelvin John udvikler sig han spillede en fin kamp. og vi brændte ingen straffespark idag 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Lyngby
Lyngby har ikke været skarpe og sådan har det set ud hele sæsonen, så når man kommer foran mod dem giver det fint mening at stå tilbage og ramme dem i bagrummet. Der er ekstra nerver på i dag fra begge hold, så derfor ser vi også at Lyngby lave flere fejlReyad skrev: ↑11. apr 2025, 20:59Det er grundlæggende skidt præstation, hvor vi kommer til enormt mange chancer. MJ, Jasson Ross skal score på deres chancer.
Jeg er meget overrasket over vores tilgang de sidste kampe. Man er gået ekstremt meget på kompromis med stilen. Presspillet er væk. Organisationen meget skrøbelig.
Men vi kommer stadig til flere chancer end vi giver væk. Det er bare lidt uskønt og perspektivløst.
Vi burde have begravet denne kamp, da vi havde chancen. I stedet får de et pismål. Men Lymgby har retteligt to store chancer ved Sævar. Vilde redninger af KJ og Müller.
Synes ikke man kan sige noget til gameplanen, og uden Widell, Lyngby kan godt kan køre bolden rundt, dog meget af det planløst, det gjorde de også i efteråret heroppe.
Vi har stadig 2 indbyrdes kampe med Sønderjyske som vi skal ud og vinde, dem har vi haft taget imod
Re: AaB vs. Lyngby
Ja, det er jo bekymrende hvordan vi med det, der skulle være den stærkest mulige defensive midtbane (dog uden Widell) ser så svage ud.AlbertE skrev: ↑11. apr 2025, 21:00Vi så nogle flotte offensive takter de første 30 min, og ellers i små glimt, men det defensive sejlede hele kampen igennem, havde vi mødt et af de skarpere hold havde vi sku fået en lussing af de store igen, de spiller lige igennem vores midtbane utallige gange alt for nemt, og jeg aner ikke hvordan vi brænder de store chancer så ofte, det er bare TRÆLS!!! dejligt vi ikke tabte! og dejligt og se Kelvin John udvikler sig han spillede en fin kamp. og vi brændte ingen straffespark idag![]()
Jeg håber, Helenius hurtigt kommer i bedre form. Han er klart vores bedste opspilsstation. Ham på. 9’eren med John og MJ på siderne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB vs. Lyngby
Jeg tror også, de giver den hele armen. Men stadig bekymrende, at vi bruger så meget energi på så mange forkerte ting.Gentleman Finn skrev: ↑11. apr 2025, 20:59Vi slider med det uden Widell, han har udviklet sig til det bindeled på midten, alligevel skaber vi de største chancer når de går så højt på os.
Der bliver kæmpet for alle pengene. Det lignede lidt den kamp mod lyngby i efteråret hjemme
Vi skal ud og have alle 3 point nede i Silkeborg, så vi kan få den streg længere på afstand. Chancer skaber vi nok af
Hvis strategien for 2. halvleg er at stå lavt, så spil da i det mindste bolden rundt og træk tempo ud af kampen. I stedet forærer vi boldene væk, halser efter, markeringerne er væk og Lyngby kan spille sig igennem efter velbehag.
Der går noget galt oppe i hovederne på spillerne, når vi er presset. Det er ikke en ny ting. Synes vi alt for ofte panikker, når vi egentlig har gode muligheder for at sætte vores præg på, hvordan kampen skal udvikle sig.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Lyngby
DenSataniskeHest skrev: ↑11. apr 2025, 20:59Hvor er det bedste odds for AaB rykker ned? Hvis jeg smider 500 på det er jeg ret sikker på det ikke sker
Vi skal slå Silkeborg dernede, vi gjorde det næsten i efteråret, og de spiller 3 dage inden mod Viborg. Vi bør have en fordel nu hvor vi spiller fredag.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Lyngby
Bevares, nogle modstandere står godt til andre, af uransagelige årsager lignede kampen en tro kopi af den vi så i efteråret hjemme også.Sauer skrev: ↑11. apr 2025, 21:08Jeg tror også, de giver den hele armen. Men stadig bekymrende, at vi bruger så meget energi på så mange forkerte ting.Gentleman Finn skrev: ↑11. apr 2025, 20:59Vi slider med det uden Widell, han har udviklet sig til det bindeled på midten, alligevel skaber vi de største chancer når de går så højt på os.
Der bliver kæmpet for alle pengene. Det lignede lidt den kamp mod lyngby i efteråret hjemme
Vi skal ud og have alle 3 point nede i Silkeborg, så vi kan få den streg længere på afstand. Chancer skaber vi nok af
Hvis strategien for 2. halvleg er at stå lavt, så spil da i det mindste bolden rundt og træk tempo ud af kampen. I stedet halser vi efter, markeringerne er væk og Lyngby kan spille sig igennem efter velbehag.
Der går noget galt oppe i hovederne på spillerne, når vi er presset. Det er ikke en ny ting. Synes vi alt for ofte panikker, når vi egentlig har gode muligheder for at sætte vores præg på, hvordan kampen skal udvikle sig.
Ligesom vi har set bedre ud mod både Sønderjyske, Vejle og Silkeborg i sæsonen. En sejr nede i Silkeborg er recepten så der kan komme mere distance til stregen. Silkeborg spiller også søndag og onsdag, så vi bør have en fordel
Re: AaB vs. Lyngby
Jeg er efterhånden ved at være rigtig træt af Kasper Jørgensen. Han koster mål i hver eneste kamp. Hans defensive placeringsevne er noget af det dårligste jeg nogensinde har set. Modstanderne kommer til mindst 5 farlige indlæg bag ham i hver kamp. Ud af de seneste 10 mål vi har lukket ind er han direkte eller indirekte skyld i 8 af dem
Re: AaB vs. Lyngby
Tja, jeg tror ikke, det har ret meget at gøre med modstanderholdet. Synes det har været et gennemgående tema i hele sæsonen, at vi ikke kan holde fast i bolden og deraf spilder kræfter.Gentleman Finn skrev: ↑11. apr 2025, 21:11Bevares, nogle modstandere står godt til andre, af uransagelige årsager lignede kampen en tro kopi af den vi så i efteråret hjemme også.Sauer skrev: ↑11. apr 2025, 21:08Jeg tror også, de giver den hele armen. Men stadig bekymrende, at vi bruger så meget energi på så mange forkerte ting.Gentleman Finn skrev: ↑11. apr 2025, 20:59Vi slider med det uden Widell, han har udviklet sig til det bindeled på midten, alligevel skaber vi de største chancer når de går så højt på os.
Der bliver kæmpet for alle pengene. Det lignede lidt den kamp mod lyngby i efteråret hjemme
Vi skal ud og have alle 3 point nede i Silkeborg, så vi kan få den streg længere på afstand. Chancer skaber vi nok af
Hvis strategien for 2. halvleg er at stå lavt, så spil da i det mindste bolden rundt og træk tempo ud af kampen. I stedet halser vi efter, markeringerne er væk og Lyngby kan spille sig igennem efter velbehag.
Der går noget galt oppe i hovederne på spillerne, når vi er presset. Det er ikke en ny ting. Synes vi alt for ofte panikker, når vi egentlig har gode muligheder for at sætte vores præg på, hvordan kampen skal udvikle sig.
Ligesom vi har set bedre ud mod både Sønderjyske, Vejle og Silkeborg i sæsonen. En sejr nede i Silkeborg er recepten så der kan komme mere distance til stregen. Silkeborg spiller også søndag og onsdag, så vi bør have en fordel
Jeg håber også på en sejr i Silkeborg, men kan ikke se det ske, hvis vi ikke forvalter bolden bedre i de perioder, vi ikke er ovenpå.
Re: AaB vs. Lyngby
Og så lige en kæmpe fuckfinger til thelander for den han laver på en 10 årig bolddreng
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Lyngby
Nu har vi vores bedste spiller med igen på onsdag, det hjælper lidt på det, i forhold til at få kørt kuglen fremad, og i perioder når vi har problemer. Synes Isak løste problemet lidt i vores gode perioder, men vi har været vandt til at Widell har en stor rolle, så det var noget pis at vi stod uden ham i dag.Sauer skrev: ↑11. apr 2025, 21:16Tja, jeg tror ikke, det har ret meget at gøre med modstanderholdet. Synes det har været et gennemgående tema i hele sæsonen, at vi ikke kan holde fast i bolden og deraf spilder kræfter.Gentleman Finn skrev: ↑11. apr 2025, 21:11Bevares, nogle modstandere står godt til andre, af uransagelige årsager lignede kampen en tro kopi af den vi så i efteråret hjemme også.Sauer skrev: ↑11. apr 2025, 21:08Jeg tror også, de giver den hele armen. Men stadig bekymrende, at vi bruger så meget energi på så mange forkerte ting.Gentleman Finn skrev: ↑11. apr 2025, 20:59Vi slider med det uden Widell, han har udviklet sig til det bindeled på midten, alligevel skaber vi de største chancer når de går så højt på os.
Der bliver kæmpet for alle pengene. Det lignede lidt den kamp mod lyngby i efteråret hjemme
Vi skal ud og have alle 3 point nede i Silkeborg, så vi kan få den streg længere på afstand. Chancer skaber vi nok af
Hvis strategien for 2. halvleg er at stå lavt, så spil da i det mindste bolden rundt og træk tempo ud af kampen. I stedet halser vi efter, markeringerne er væk og Lyngby kan spille sig igennem efter velbehag.
Der går noget galt oppe i hovederne på spillerne, når vi er presset. Det er ikke en ny ting. Synes vi alt for ofte panikker, når vi egentlig har gode muligheder for at sætte vores præg på, hvordan kampen skal udvikle sig.
Ligesom vi har set bedre ud mod både Sønderjyske, Vejle og Silkeborg i sæsonen. En sejr nede i Silkeborg er recepten så der kan komme mere distance til stregen. Silkeborg spiller også søndag og onsdag, så vi bør have en fordel
Jeg håber også på en sejr i Silkeborg, men kan ikke se det ske, hvis vi ikke forvalter bolden bedre i de perioder, vi ikke er ovenpå.
Jeg tror vi vinder dernede, når Sif kommer med en vigtigere kamp 3 dage forinden
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7617
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB vs. Lyngby
Der spekuleres over, hvordan vi kan brænde så gigantiske chancer igen - akkurat som sidste weekend.
Der er jo ikke så meget hokus pokus i det, spillerne har bare ikke niveauet til superliga, i dag glimrende eksemplificeret ved Jasson og Ross.
Der er jo ikke så meget hokus pokus i det, spillerne har bare ikke niveauet til superliga, i dag glimrende eksemplificeret ved Jasson og Ross.
Ædruelighedens stemme
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: AaB vs. Lyngby
Hvad lavede han?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: AaB vs. Lyngby
Totalt overfusede ham midt i første halvleg fordi han var lidt langsom. Fik fortjent buh råb af hele tribunen resten af kampen
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: AaB vs. Lyngby
Håbløst.
I øvrigt meget enig med dig ifht Kasper Jørgensen.
Han livsfarlig at have rendende dernede.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: AaB vs. Lyngby
Det er godt nok urolige kampe, vi spiller. Det er helt tydeligt, at der mangler nogle med +100 kampe under vesten på banen. Vi evner ikke at tage kontrollen for alvor, men er der overhovedet nogen på den centrale midtbane, der var over 21 år?
Med den målestok klarer vi det resultatmæssigt ret godt.
Nu håber vi Sønderjyske lukker Vejle på søndag, så afstanden stadig er mere end 1 runde…
Med den målestok klarer vi det resultatmæssigt ret godt.
Nu håber vi Sønderjyske lukker Vejle på søndag, så afstanden stadig er mere end 1 runde…
Re: AaB vs. Lyngby
SSE22 har gamblet ved ikke at sikre en rutineret ræv i midten - og det kan bide os i røven...


