Silkeborg - AaB
Re: Silkeborg - AaB
Hvordan mon det var gået hvis vi havde holdt mere fast i måden hvorpå vi startede sæsonen og som vi havde hentet spillere til? Vi er ikke blevet en pind mere stabile defensivt af at stille os længere tilbage på banen og render stadig ind i nogle vilde snittere hvor vi bliver totalt udspillet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvor mange mon vi ser i gaden i aften :-)

Det at vi mødte så mange bedre modstandere i starten af foråret har knækket det her hold. Vi har NUL selvtillid. Og jeg er ikke på at en trænerfyring hjælper på det.
Der er jo stort set heller råd til at hente andet end transferfrie og lejede spillere. Så ikke så mærkeligt at kvaliteten ikke er bedre end førhen.DenSataniskeHest skrev: ↑16. apr 2025, 19:18Menno har heller ikke leveret en Skid andet end varm luft fuck han og fuck sse22. De har jo flere fejlskud end gaarde og Inge
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Vi har ikke et fantastisk hold, men se lige hvor mange positioner Menno konstant flytter rundt på. Han prøver alt muligt, tror det er det modsatte der er brug for.
Spillerne løber rundt som hovedløse høns.
Spillerne løber rundt som hovedløse høns.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er simpelthen for nemt at spille igennem os på det hurtige underlag, når vi presser så højt op på dem.
Vi skulle spille mere afventende mod dem, på den hurtige bane. Det var alt for satset af Menno.
Også selvom vi formentligt får mere ud af den taktik de 3 næste afgørende kampe.
Vi skulle spille mere afventende mod dem, på den hurtige bane. Det var alt for satset af Menno.
Også selvom vi formentligt får mere ud af den taktik de 3 næste afgørende kampe.
Prøv nu bare at se den sekvens: Widell forsøger at sætte Bomholt op til en helt simpel 1-2 pasning. Bomholt takker ved at smide bolden sløset ud til siden og bag Widell, så alting går i stå, imens han må ned og hente den igen.
Intet virker. Og nu falder det altså tilbage på træner-teamet. Det er simpelthen deres ansvar, at det ser SÅ ringe ud lige nu.
Arnorsson er også HELT væk. Bliver vendt på, og kan ikke engang formå at bringe sig i sprint tilbage for at hente manden.
Intet virker. Og nu falder det altså tilbage på træner-teamet. Det er simpelthen deres ansvar, at det ser SÅ ringe ud lige nu.
Arnorsson er også HELT væk. Bliver vendt på, og kan ikke engang formå at bringe sig i sprint tilbage for at hente manden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Skulle der mon ikke snart justeres fra bænken?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Nej, der er ingen plan for hvordan vi skal dække op.Funky skrev: ↑16. apr 2025, 19:32Prøv nu bare at se den sekvens: Widell forsøger at sætte Bomholt op til en helt simpel 1-2 pasning. Bomholt takker ved at smide bolden sløset ud til siden og bag Widell, så alting går i stå, imens han må ned og hente den igen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
PonySlaystation
- Superliga

Det er jo sindsygt at blive ved med at gøre det samme og forvente et nyt resultat
Hvis de ikke kan gøre det bedre, synes jeg de skal sætte sig ud i bussen og køre hjem i pausen, det kan næsten ikke bliver pinligere det her.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Rend mig i røven... Sikke en klasse keeper og et klasseforsvar vi har

- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Ingen taktik, udpræget ingen kvalitet på banen der berettiger til mere end et jævnt hold i 1. Division og en træner der har spillet fallit på de fleste parametre. Hele det her Cirkus Lotto har kamp-smadret det der engang var kendt som AaB fra Aalborg.
Nede under det sidste lag lort allerlængst nede på bunden - der kan man grave et dybt dybt hul og finde en stor klump ingenting. Under det ligger AaB begravet...
Hvor er det trist at klubben over dem alle er kommet her til.
Der må ryddes HELT OP. Ud med tyskere, englænderne og alle lotto-kuponerne på banen. Die Stunde Nul!
Giv mig AaB tilbage....
Nede under det sidste lag lort allerlængst nede på bunden - der kan man grave et dybt dybt hul og finde en stor klump ingenting. Under det ligger AaB begravet...
Der må ryddes HELT OP. Ud med tyskere, englænderne og alle lotto-kuponerne på banen. Die Stunde Nul!
Giv mig AaB tilbage....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
Jeg er beyond trist og chokeret lige nu, jeg er simpelthen rasende. Det her er simpelthen at pisse på al den opbakning, de har fået.
Luk lortet og erklær konkurs, det her kan sgu være det samme.
Altså hvad er det her? Sjældent har jeg set et bundniveau i superligaen som det vi har.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Slagtet.. Det her hold er værre end nedrykningssæsonen. Vi skal godt nok håbe på Vejle og Lyngby gør det lige så skidt
Der er nu en god håndfuld lokale helte på banen lige nu, og de er helt, helt væk.Henriksen skrev: ↑16. apr 2025, 19:35Ingen taktik, udpræget ingen kvalitet på banen der berettiger til mere end et jævnt hold i 1. Division og en træner der har spillet fallit på de fleste parametre. Hele det her Cirkus Lotto har kamp-smadret det der engang var kendt som AaB fra Aalborg.
Giv mig AaB tilbage....
Hvad angår tyskere og englændere…det var dem, der kom med pengene. Hvad fanden skal man så gøre?