Silkeborg - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Re: Silkeborg - AaB

Indlæg af Klaus » 16. apr 2025, 19:57

Det er så 4. Finale. 2 dårlige præstationer og 2 helt katastrofale... Det er nu alligevel imponerende, at det er lykkedes vores kære ejere at gøre holdet dårligere efter vinterpausen. Læste i dag, at Dalle har forsøgt at komme til AaB flere gange.. . Men nej man var ikke interesseret og det uanset hvilken løn han skulle have. I sommers tvang man Ahlmann på pension. Nu står vi med et hold uden rygrad. Hvem helvede forestiller man sig de unge spillere skal læne sig op ad, når det stormer. Det er simpelthen så pinligt ringe en trup sammensætning. Vi fortjener i den grad at rykke ned...Og det vil vel ret beset også være bedst., når man påtænker at et i forvejen elendigt hold bliver endnu ringere når vi mistet Widell, Kramer og vel også to gange Jørgensen.... Der skal bygges op HELT for fra....

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 16. apr 2025, 19:58

Det er vidst godt at vi ikke skal spille mere på kunstgræs i den her sæson, når vi gerne vil presse så højt på dem. Silkeborg er jo som skabt til at spille igennem det.

Vi skal jo ikke presse så højt op på det hurtige underlag. Jeg fatter ikke hvorfor Menno ikke stiller mere defensivt op på kunstgræsset. Vi hentede point i Silkeborg ved at spille defensivt sidste gang.

Også selvom vi formentligt får mere ud af den taktik de 3 næste afgørende kampe. Men sgu da ikke på det hurtige underlag. Menno må tage skylden for at have set forkert. Det her skal rettes til søndagens 6 points kamp

Jonas_K
2. div
2. div
Favoritspiller: Kusk

Indlæg af Jonas_K » 16. apr 2025, 20:00

Kan vi sætte Poul Buus på mål? Måske han gider kaste sig

EINHILL
1. div
1. div

Indlæg af EINHILL » 16. apr 2025, 20:00

kongen44 skrev:
16. apr 2025, 19:46
EINHILL skrev:
16. apr 2025, 19:42
Ja, så er det vidst mere end bevidst, at Menno’s manglende erfaring blev afgørende for os.
ROOOOOOOOLIG NU drenge, i havde sku da ikke regnet med point i den her kamp, så er i sku også for naive. jeg er enig i der er for mange fejl fra både spillere og træner, men set over hele sæsonen, så var de forhåbentlige ingen der havde regnet med noget i den her kamp. det er de næste 2 kampe der afgøre om AaB skal spille superliga efter sommerferien. fortsat god aften.
Der er forskel på at tabe og så blive ydmyget gang på gang. En enkelt kamp herre gud, men vi har haft så mange nu, at der helt klart er en manglende forståelse fra træneren om, hvordan man lukker ned for den modstander man møder. Menno og analyse holdet må simpelthen bare ikke være dygtige nok.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 16. apr 2025, 20:00

Makolli må være helt absurd ringe, selv efter AaB-standard.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

kongen44
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Diego Maradona

Indlæg af kongen44 » 16. apr 2025, 20:01

R Rosenberg skrev:
16. apr 2025, 19:50
kongen44 skrev:
16. apr 2025, 19:46
EINHILL skrev:
16. apr 2025, 19:42
Ja, så er det vidst mere end bevidst, at Menno’s manglende erfaring blev afgørende for os.
ROOOOOOOOLIG NU drenge, i havde sku da ikke regnet med point i den her kamp, så er i sku også for naive. jeg er enig i der er for mange fejl fra både spillere og træner, men set over hele sæsonen, så var de forhåbentlige ingen der havde regnet med noget i den her kamp. det er de næste 2 kampe der afgøre om AaB skal spille superliga efter sommerferien. fortsat god aften.
Hvis man tror, vreden handler om point, så har man fejllæst vreden.
måske har jeg fejllæst, men vreden kommer vel fordi man har alt for store forventninger,jeg håbede også,men ved 1-0 smilede jeg bare og tænke, nå nu igen endnu en af de dage. men jeg havde ikke regnet med det ville komme på Hendes Majestæt Dronning Margrethe II :danmarkfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 16. apr 2025, 20:02

Vi er blevet kørt fuldstændig rundt af Viborg og nu Silkeborg her i foråret... 2 klubber vi spillede ret pænt op med i efteråret og slog begge. Vores spillemæssige udvikling er kun gået i den forkerte retning og det er tydeligt at Menno er meget usikker på hvordan vi skal gøre tingene taktisk. Jeg tror stadig at vi skulle have været mere cool og konsekvent i vores tilgang til tingene. Men det er også tydeligt at holdet virkelig mangler bærende spillere der kan klare presset og lede holdet nu hvor tingene spidser til.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 16. apr 2025, 20:03

Jeg har ved gud set rigtig mange dårlige AaB kampe de seneste 10 år.
Men det her er noget af det ringeste jeg nogensinde har set fra et Superliga hold. Har sjældent set et hold være så udspillet. Der er ikke en eneste spiller her der ligner en superliga spiller. Uanset hvem vi snakker om. Det må simpelthen betyde en fyring

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 16. apr 2025, 20:03

doukas skrev:
16. apr 2025, 20:00
Nu får vi se her i anden halvleg, tvivler på han kan være ringere end det der startede inde.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 16. apr 2025, 20:03

Jeg havde heller ikke ventet en sejr i dag. Men opstillingen er idiotisk, og intet retfærdiggør at bunden bliver ved med at falde ud på det her hold.

Enten er truppen ikke god nok til Menno, eller også er Menno ikke god nok til situationen. Formentlig begge dele. Desværre.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 16. apr 2025, 20:05

Kunji skrev:
16. apr 2025, 20:03
Jeg havde heller ikke ventet en sejr i dag. Men opstillingen er idiotisk, og intet retfærdiggør at bunden bliver ved med at falde ud på det her hold.

Enten er truppen ikke god nok til Menno, eller også er Menno ikke god nok til situationen. Formentlig begge dele. Desværre.
Enig
Truppen er ikke god nok. Enig.
Menno får til gengæld også MINUS ud af det.
Taktisk er han et freak show

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Favoritspiller: Enevoldsen

Indlæg af Krage » 16. apr 2025, 20:06

bonanza skrev:
doukas skrev:
16. apr 2025, 20:00
Nu får vi se her i anden halvleg, tvivler på han kan være ringere end det der startede inde.
Spiller vi med tre i forsvaret?

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 16. apr 2025, 20:06

Kunji skrev:

Det er Menno der ikke et god nok. De andre hold bygger på, selv Lyngby og Vejle har fremgang i dares spil, der er intet fra Menno andet end Tom snak...

Der er jo ingen tegninger til noget taktisk.. Han sejler

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 16. apr 2025, 20:06

R Rosenberg skrev:
16. apr 2025, 19:27
Tak for endnu en spand lort, SSE22. Deres discountlort er jo tydeligvis ikke to potter pis værd.
Man fristes jo til at spørge, hvad de ellers skulle ha gjort ?
De har skåret helt ind til benet og stadig et ninus på 45 millioner.
Skulle de ha brugt flere penge og kommet ud med et større minus ? For så kan jeg love dig klubben går konkurs.

EINHILL
1. div
1. div

Indlæg af EINHILL » 16. apr 2025, 20:06

Jeg vil nødig være i familie med Menno, hvis det er det her som han kalder “family feeling”.

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 16. apr 2025, 20:08

Gaarde6 skrev:
16. apr 2025, 20:06
R Rosenberg skrev:
Tak for endnu en spand lort, SSE22. Deres discountlort er jo tydeligvis ikke to potter pis værd.
Skulle de ha brugt flere penge og kommet ud med et større minus ? For så kan jeg love dig klubben går konkurs.
Hvis velje, Lyngby man finde spillere der har bare lidt bund så burde sse22 også kunne, især når det var deres kontakter og know how de skulle være så gode til

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 16. apr 2025, 20:08

Gaarde6 skrev:
16. apr 2025, 20:06
R Rosenberg skrev:
Hvad gør de i Randers, GF, Viborg og Silkeborg?

Det er tydeligvis meget meget bedre.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. apr 2025, 20:08

Nå, ud med Noel, Davidsen og John, ind med Makolli, Hernes og Jimenez. John er vel den eneste, hvor man kan spørge: Hvorfor egentlig, hvorfor ikke ud med Bomholt i stedet for…? Men ellers måske det hold, man burde have startet med. Davidsen og Noel må være enormt langt væk fra start-11 nu. Hold kæft de har været ringe i en helt igennem uacceptabel præstation af alle.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 16. apr 2025, 20:10

Kunji skrev:

Fuldstændig enig, den opstilling var ren kamikaze. Menno er den ansvarlige for dagens lussing, og han skuffer mig fælt i dag.

Jeg mener stadig vi bør overveje at prøve en trebackkæde igen med Kramer, Pudel og Makolli. Noget skal i hvert fald gøres for at få sat en prop i den defensiv.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 16. apr 2025, 20:10

Alexis skrev:
Jeg har ved gud set rigtig mange dårlige AaB kampe de seneste 10 år.
Men det her er noget af det ringeste jeg nogensinde har set fra et Superliga hold. Har sjældent set et hold være så udspillet. Der er ikke en eneste spiller her der ligner en superliga spiller. Uanset hvem vi snakker om. Det må simpelthen betyde en fyring

Ja, jeg har set meget skidt (og selvfølgelig masser af ubeskriveligt godt også, men nu handler om de grimme) siden jeg så Søren Dissing, Anders Sundstrup, Preben Elkjær og Ole Qvist på Aalborg Stadion fra dengang sennep til pølsen kom fra den store bøtte fra Alfa Solo, der har været mange dybe dale man som en med AaB-hjerte har været nede i, og vi er kommet op hver gang.

Det gør vi sikkert også en dag igen, men men men ... det her...den her tilstand AaB er i nu, som har stået på længe, og tilsvarende kun er blevet værre under tyskerne, den tilstand er ubetinget det værste og mest intetsigende jeg til dato har set fra AaB. Der er føjet en ny dimension til det at være elendig og uden tegn på progression. Den bund man før har troet vi har ramt, den har klubben anno 2025 nu smadret igennem.

Jeg er decideret rystet og mareridtet fortsætter uden stop!
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Besvar