AaB - Sønderjyske
-
R Rosenberg
- Allstar

-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: AaB - Sønderjyske
Nå Menno skal væk... Den mand er endnu engang sat taktisk
Og nu, 0-2. Quamili igen, man kan jo bare skyde på mål, bum. Kasper Jørgensen gør alt hvad han kan for ikke at stå i vejen. Hold kæft det er en skandale-indsats af ham. Denne kamp er tabt. Farveller AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ind med Isak og Helenius i pausen og ud med Ross og Jasson.
Puuuuh det stinker af nedrykning.
Puuuuh det stinker af nedrykning.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det er forskellen på at have en målscorer i truppen. Det her ligner godt nok en ny tur i 1. division. En tur der kan blive af længere varighed.
Kom nu igang AaB!!!
Fedt at se Kasper J. forsøger at gøre sig så smal som muligt ved scoringen - han ligner symbolet på AaB på vej i 1. div.
-
R Rosenberg
- Allstar

Glæder vi os til lokalopgør mod Hobro igen? Fede aways til Kolding?
Ædruelighedens stemme
Skal vi tage ja hatten på….. Der står da ikke 0-4 ved pausen.. Hold kæft de er ringe….
Kom nu igang AaB!!!
Vores højre side i forsvaret er simpelthen så horribelt ringe.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Tvivler på at spillerne tror på Mennos taktik
Jeg tror faktisk det her er de sidste krampetrækninger af professionel fodbold i Aalborg på et meningsfyldt niveau. Det var et godt run.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Menno raus, gerne i pausen om muligt.
-
PonySlaystation
- Superliga

Nu gider jeg heller ikke se mere på Menno van Dam. Hvis ikke han får det vendt efter pausen, så skal han ikke møde ind på mandag.
Jeg kan ikke rigtigt se, det er Müllers skyld, egentlig. Kasper Jørgensen er til gengæld kriminelt dårlig, og i øvrigt fylder Bomholt INGENTING på den midtbane. IN-GEN-TING!
Hernes ser desuden dødtræt ud allerede.
Pause, og så pisseringe som vi har været på afslutninger, så er det altså vores forsvar, som er det helt store problem. Helt som det har været lige siden træningsturen. Organisationen er for dårlig, og man har folk løbende rundt derinde, som er tikkende bomber (Kasper Jørgensen).
Jeg er nu 100% sikker på, Menno er færdig. Det er kun et spørgsmål om, hvorvidt det er før eller efter sæsonafslutningen.
Det mest bekymrende er næsten det totalt affolkede stadion. Det giver ikke håb om nogen oplagt vej tilbage når selv tilskuerne vender klubben ryggen i en så svær situation.
Jeg er ikke engang vred eller skuffet. Er nærmest sådan lidt ligeglad, hvilket næsten er værre.
Ved ikke hvorfor jeg nogensinde troede på BIF-svin som Menno og Bruus. Well, man skal lære hele livet.
Jeg er ikke engang vred eller skuffet. Er nærmest sådan lidt ligeglad, hvilket næsten er værre.
Ved ikke hvorfor jeg nogensinde troede på BIF-svin som Menno og Bruus. Well, man skal lære hele livet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Ja, han skulle da ikke blokere noget skud, nej tak.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Men er vi ikke enig om, at foruden straffesparket er vi langt foran på Xg? Vi har da sindsyge mange chancer. Gad godt se Xg på den her lige nu.