AaB - Sønderjyske
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB - Sønderjyske
GØR NOGET!!!
Nja, det er et hold, som er blevet trænet helt håbløst i vinterpausen, når man ser på, hvor elendig strukturen er. Jeg er med på, at det falder selvfølgelig også tilbage på tyskerne - det er deres valg af trænerteam.R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2025, 18:20Og nu er der altså ikke én spiller, der koster nedrykning. Det hold, de har stablet på benene er jo at tage pis på folk.Funky skrev: ↑20. apr 2025, 18:17Nu var det trods alt ikke Kappmeier eller Nagel, som saksede den Sønderjyske-angriber - bare for at slå ned på den detalje, som kørte en ellers udmærket indledning på kampen totalt i grøften. De er til gengæld en del af den gruppe, som lagde de penge, som tillod AaB at overleve i første omgang.Lige nu kunne jeg da også drømme om en brasiliansk rapper med blåt hår, som havde lagt det dobbelte.R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2025, 18:08Udover, at nedrykning igen er vanærende i sig selv, så er konsekvenserne nok ekstreme.
Aalborg stod sammen om AaB efter nedrykning sidst. Stod sammen om klubben hele turen i NBL. Stod sammen i denne sæson. Jeg tænker, at der nok er en del, der ikke orker den mølle én gang til, da sidste gang var båret af håb og tro på det nye AaB. Og så bare fik en kold spand tysk pis i fjæset.
Ej hvor er det altså ringe, det Widell leverer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg forstår simpelthen ikke, at vi ikke har spillet 3-5-2 de sidste mange kampe. Vi har ingen defensiv organisation. Spil nu bare som det fucking kontrahold, vi er.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Nå. Nu vinder vi. Menno bliver for evigt. Champions League om to år.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
PonySlaystation
- Superliga

JATAK HELLE!
-
R Rosenberg
- Allstar

-
RufusTheDog
- 2. div

2 mere, kom så Helle.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Tøffe fortalte lige, at rygterne går på.em fyring, med et nederlag i dagens kamp.
Det er dog ikke kun Mennos skyld
Der blev solgt for 50 millioner. Det burde de have hevet noget rutine ind til overlevelseskampen.
Kom så!!!
Det er dog ikke kun Mennos skyld
Der blev solgt for 50 millioner. Det burde de have hevet noget rutine ind til overlevelseskampen.
Kom så!!!
Jeps. 3-2. Helenius med hattrick.
Menno får en statue efter sæsonen, fordi han blev oppe med det her makværk.
Ifølge Tøfting, så går rygterne på at Menno bliver fyret idag, hvis ikke vi vinder idag. Alle de store hoveder er vist tilstede til kampen…
Og nu 1-2
Og nu 1-2
kom så med en til vi skal sku ha et point minimum!!
-
R Rosenberg
- Allstar

Du er et klogt menneske. Jeg vælger at tro dig.Kunji skrev: ↑20. apr 2025, 18:29Jeps. 3-2. Helenius med hattrick.
Menno får en statue efter sæsonen, fordi han blev oppe med det her makværk.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det vil give mening det er sidste chance for at ændre noget. Men det kræver man har en klar, assistent træneren har jeg ikke meget fidus til
Jeg er fortsat ret overbevist om, at Menno er færdig i AaB. Også selv om vi vinder nu. Pt er vi stadig 1 stk Jørgensen-hjerneblødning nede.
Min tro på overlevelse efter dagens kamp vil i øvrigt hænge ret meget på, om Helenius kan spille resten af kampene. Og nu skal Widell satangryneme til at hæve niveauet!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Ross har altså spillet en helt horribel kamp. Og det samme har Jasson.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

-
R Rosenberg
- Allstar

-
DenSataniskeHest
- Allstar