AaB - Sønderjyske
Re: AaB - Sønderjyske
Sikke et helenius indhop!
Jeg har ingen ide, og er også lidt ligeglad. Måske bare assistenterne resten af sæsonen, og så må vi se hvad der er tilbage ved sæsonstart. Både ift. Spillere, ejere, personale osv
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Hej Lars du kan få 100k om måneden til sommer og 1m hvis du redder os.. Deal?Funky skrev: ↑20. apr 2025, 18:42Ham har vi sgudda ikke råd til, og hvorfor skulle han overhovedet sige ja tak?DenSataniskeHest skrev: ↑20. apr 2025, 18:41Lars søndergaard er mit bedste bud på en der hurtig kan træde til og har erfaring men om han kan rede os ved jeg sku ikke
Han laver vel intet pt?
Den næste spiller eller leder der udtaler at “AaB er en stor klub” må simpelthen til et realitets tjek, AaB er blevet til en lille ynkelig klub som fuldstændigt har tabt forbindelsen til toppen af dansk fodbold. AaB som en topklub er et levn fra en svunden tid, en tid der aldrig kommer igen. Face it…
Kom nu igang AaB!!!
-
PonySlaystation
- Superliga

Kom nu AaB!
Nå, så fik han da udlignet sin egen straffe-aktion. Helenius nu med mål og assist. Det er ligesom det, jeg mest fokuserer på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Jep ikke uden der kommer med en check der ubegrænset forbrugBisgaard skrev: ↑20. apr 2025, 18:45Den næste spiller eller leder der udtaler at “AaB er en stor klub” må simpelthen til et realitets tjek, AaB er blevet til en lille ynkelig klub som fuldstændigt har tabt forbindelsen til toppen af dansk fodbold. AaB som en topklub er et levn fra en svunden tid, en tid der aldrig kommer igen. Face it…
-
RufusTheDog
- 2. div

Uanset hvad der sker, så er kærligheden til AaB og Helenius uendelig. Kom nu for helvede!
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Så er vi uden Kramer til næste kamp. DET skal nok blive festligt.
Helenius er med længder den bedste spiller for AaB
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Yep. Det er ret tydeligt lige nu.
Kæft hvor har Widell spillet en ringe kamp.
Og kun 5 minutter tillægstid? Det var ikke meget i fht antal mål scoret, udskiftninger, skadespauser mm.
Jeg kan slet ikke huske hvordan det føles at se en skabt chance på et hjørne. Fuldstændig spild af tid for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nå men i det mindste er det ikke dommerens skyld vi taber idag…
Baseret på 2. halvleg kan man vel ikke forvente en fyring?
2 personlige fejl ledte til Sønderjyskes mål og nærmest eneste chance, men stort spilovertag gav også 2 mål.
+ at Helenius har manifisteret sig en must-starter - han kan om nogen være nøglen til at AaB bliver oppe
2 personlige fejl ledte til Sønderjyskes mål og nærmest eneste chance, men stort spilovertag gav også 2 mål.
+ at Helenius har manifisteret sig en must-starter - han kan om nogen være nøglen til at AaB bliver oppe
-
PonySlaystation
- Superliga

Menno raus
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Jeg håber Menno ryger nu og man har en træner af hvis kvalitet klar. Menno rykker vi ned med samme gør vi med assistent trænerne
Kæmpe, individuelle fejl. Som i hele sæsonen
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
AaB er færdige i Superligaen. Det her hold fortjener simpelthen ikke at spille der...desværre.
Tror ikke længere på at disse spillere kan vende det, og begynde at spille godt.
Tror ikke længere på at disse spillere kan vende det, og begynde at spille godt.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy