Jeg ved godt du ikke stemmer I med den holdning om gratis kampeFunky skrev: ↑18. apr 2025, 09:39Ingen tvivl om, at SIF-kampen var et MASSIVT fejlgreb fra trænerteamets side, uanset hvor “gratis” den var. Når truppens selvtillid bliver så most, som den må være, og spillerne nærmest ikke gider høre på Menno, så var der åbenlyst en omkostning ved at dumme sig så seriøst. Som modvægt til Menno-fokusset ville jeg gerne vide, hvor meget hans hænder egentlig er bundet på at SKULLE spille den spillestil, SSE22 har annonceret, hvor meget han er bundet på at SKULLE spille Aarøen, osv. Hvor meget SSE22 måske har sagt “vi skal helst have spilletid i benene på Noel nu, så han kan sælges til sommer”. Til Mennos forsvar vil jeg jo dog sige, at det meget har lydt som om, at spillestilen ikke er så meget til diskussion i AaB.baresi skrev: ↑18. apr 2025, 09:28Syns jo egentlig at Onside med Peter S , Gravesen , KEP rammer AaB godt ind
Udviklingen negativ
Vundet 1 kamp i 16 kampe
Menno virker ikke til at tage ansvaret for placeringen og skubber det hele tiden foran..
og som graver siger “ det virker jo ikke det man gør”
Altså det skriger jo på et anderledes kamp setup - en ændret tilgang.
Hvis man ikke oplever det mod SønderjyskE så er det jo helt off altså
Og så kan man synes om Peter s det man vil, det er ikke lige pointen
Går noget andet nu end den krakelerede 4-3-3 med alle de dårlige bold spillere på banen
Sæt mere struktur på nu og pak holdet lidt - kør nogle kontraer.. så flere billeder af arnorsson under kampen hvor han nærmest var “grædefærdig” altså han virkede blottwt for selvtillid …
Få nu sat holdet op så vi minimerer fejl både i start 11er og i måden vi spiller på.
Gad vide om trænerteam og sportslig ledelse i AaB har været nødt til at se hinanden i øjnene efter SIF og snakke lidt om, hvem der egentlig har mest styr på, hvad denne trup kan? Ren spekulation fra min side, og i sidste ende bliver det jo træneren, man kan fyre. Men det var da måske noget for Ripodsten at interessere sig for.
Hvad angår Bo Zinck: Han kunne da måske nok være en fremtidig træner i AaB, men jeg gætter på, han skal arbejde sig lidt mere op i klubben først.
Og vi kan jo netop ikke sige at alle andre kampe end bund 4 er gratis.
For hvert nederlag sætter sig i spillerne og de blir mere og mere frustreret
Det handler om selvtillid - længere er den ikke
Og den er ultra lav pt
Din pointe om spillestil valg af spillere osv.
ja det kan man kun gisne om - men noget er der galt uden tvivl. Helt galt.
Vores udvikling som hold er gået meget ned af bakke.
Og det er skidt når man træner det samme igen og igen og … og når man var så tydelig i måde og metode
Strukturen er simpelthen ik til stede
Spændt på reaktionen ikke mindst fra bænken på søndag.
Formationsskifte?
Er spillerne ind over ?
Vi får se men noget skal der ske