Træneremner
Re: Træneremner
Håber virkelig på en dansker med kendskab til ligaen så han bare kan onboardes til truppen med det samme
En wichmann syns jeg er spændende han gjorde det fint i Kolding - de var strukturerede og vel også offensive.
Og han røg vel ikke til Bundesligaen uden man så noget spændende i ham.
Ham er jeg tilhænger af hvis man skal pege på noget realistisk
En wichmann syns jeg er spændende han gjorde det fint i Kolding - de var strukturerede og vel også offensive.
Og han røg vel ikke til Bundesligaen uden man så noget spændende i ham.
Ham er jeg tilhænger af hvis man skal pege på noget realistisk
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er helt på linje med dig og i min optik kan Bo Zinck give mening, hvis der er blot er tale om vikar. Ene og alene fordi han ikke skal bruge tid på at sætte sig ind i AaB eller vores modstandere.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 15:00Har Gow ret, når han til vor elskede Jens-Otto siger, at en god træner er det vigtigste, mens nationaliteter er sekundær? At det blot er en bonus, hvis han er dansk.
Selv tænker jeg, at dybtgående kendskab til ligaen er ret alfa og omega med 5 kampe om overlevelse.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Interview nu på nordjyske med Mathias J tyder da klart på at man ikke stod bag Menno og at man ikke var med på planen -
Ydesen siger i Ripodsten, at der tilsyneladende var begyndende frustration på holdet over manglende taktisk konsistens og struktur.
Han siger desuden, at Menno har haft meget frie tøjler, og SSE har en filosofi og strategi, men at de IKKE dikterer.
Han siger desuden, at Menno har haft meget frie tøjler, og SSE har en filosofi og strategi, men at de IKKE dikterer.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvis man så spillerne under Silkeborg kampen, kunne man sagtens se frustration over træneren og taktikken undervejs i kampen. Mathias J var også flere gange ude for at sige noget til trænerne under kampen
Silkeborgkampen var også en taktisk fadæse af de helt store, på niveau med da man satte Holgersson på den centrale midt
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Med pointet i dag til Lyngby, er vi nu inden for en kamps afstand af at ligge under stregen, så det skal være en træner, der på 7 dage kan indgyde noget tro på tingene + få sat en prop i forsvaret. Efter Vejlekampen er der reelt set ikke mange point i udsigt, og vi skulle nødig ende med en dødskamp mod Lyngby i sidste runde.
Det står stadig ikke klart, om man går efter en “5-kamps-træner” eller en permanent, og jeg ved faktisk heller ikke, hvad jeg foretrækker i situationen og med den korte tidshorisont.
Det står stadig ikke klart, om man går efter en “5-kamps-træner” eller en permanent, og jeg ved faktisk heller ikke, hvad jeg foretrækker i situationen og med den korte tidshorisont.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
De næste 2 opgør mod Vejle og Sønderjyske bliver vigtige, ingen tvivl. Men får man en sejr, så bliver tingene noget nemmere, det er bare at se på sønderjyske i går, de sparker alt ind og har marginaler med sig. Dog har vi også Viborg ude efter de har været over og spille pokalsemi mod fck, det kan sagtens tænkes at en træner der kan sætte en bedre defensiv op mod Viborg og Sif kan få noget ud af det opgør.AaBWanKenobi skrev: ↑21. apr 2025, 16:40Med pointet i dag til Lyngby, er vi nu inden for en kamps afstand af at ligge under stregen, så det skal være en træner, der på 7 dage kan indgyde noget tro på tingene + få sat en prop i forsvaret. Efter Vejlekampen er der reelt set ikke mange point i udsigt, og vi skulle nødig ende med en dødskamp mod Lyngby i sidste runde.
Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- MF issehoved
- 2. div

Smider lige et bud mere Fatah Abdirahman
I vores nuværende situation har vi brug for en plug and Play træner, der kender truppen og ligaen, det ville være hul i hovedet at ansætte et wildcard fra udlandetHanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
Jamen jeg er helt enig.troelsh skrev: ↑21. apr 2025, 17:41I vores nuværende situation har vi brug for en plug and Play træner, der kender truppen og ligaen, det ville være hul i hovedet at ansætte et wildcard fra udlandetHanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
Men det virker virkelig ikke til at erfaring med dansk fodbold vægter ret højt hos dem i rekruttering generelt.
Lad os se - jeg er da enig med Gow i at det vigtigste er at træneren er dygtig, men et væsentligt parameter for øjeblikkelig succes er nu engang at han ikke skal bruge nogen tilvænningstid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg syns desværre tit gow virker en anelse arrogantHanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:44Jamen jeg er helt enig.troelsh skrev: ↑21. apr 2025, 17:41I vores nuværende situation har vi brug for en plug and Play træner, der kender truppen og ligaen, det ville være hul i hovedet at ansætte et wildcard fra udlandetHanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
Men det virker virkelig ikke til at erfaring med dansk fodbold vægter ret højt hos dem i rekruttering generelt.
Lad os se - jeg er da enig med Gow i at det vigtigste er at træneren er dygtig, men et væsentligt parameter for øjeblikkelig succes er nu engang at han ikke skal bruge nogen tilvænningstid.
Har mødt ham et par gange og samme oplevelse også
Håber de rekrutterer en der kender ligaen og som er plug and Play fremfor en eller anden englænder eller andet
-
R Rosenberg
- Allstar

Det var samme fornemmelse, jeg sad med.Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
Ædruelighedens stemme
Jeg kan godt leve med nogle af navnene fra Tipsbladet, hvis udgangspunktet er de sidste 5-6 kampe, evt med en bonus for overlevelse og så en evaluering, frem for en længere kontrakt med det samme. Jeg er lidt indifferent ift. navne, men Michael Silberbauer fik i sin tid gode tilbagemeldinger fra sit arbejde i Schweiz og Holland inden han røg til FCM. Havde helt glemt at han var træner, men vil hellere se ham end Wichmann eller Lønstrup, men hvorfor skulle han ville skifte fra Mainz, som er i spil til CL, eller i hvert fald europæisk, næste sæson?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Samme her. Det var et mega underligt svarR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 18:02Det var samme fornemmelse, jeg sad med.Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
I den nuværende situation er der alle mulige gode argumenter til det bør være en dansker der kender Superligaen. Det nytter ikke med en eller anden tysker eller hollænder der også lige skal tilpasse sig til at træne et hold i Danmark.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Altså, nu er det jo bare fornemmelser og spekulationer, men hvis de vælger én eller anden af den slags, viser det jo meget godt, at deres plan ikke indeholder skidemeget pragmatik.Jakobsen skrev: ↑21. apr 2025, 18:35Samme her. Det var et mega underligt svarR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 18:02Det var samme fornemmelse, jeg sad med.Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
I den nuværende situation er der alle mulige gode argumenter til det bør være en dansker der kender Superligaen. Det nytter ikke med en eller anden tysker eller hollænder der også lige skal tilpasse sig til at træne et hold i Danmark.
Det kan jo også være, at der bare ikke er nogle danske mulige af den kaliber, der er nødvendig. For en eller anden Carsten fra Danmarksserien dur jo heller ikke.
Ædruelighedens stemme
Ikke overraskende hvis de faktisk ender med at gå TyskR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 18:49Altså, nu er det jo bare fornemmelser og spekulationer, men hvis de vælger én eller anden af den slags, viser det jo meget godt, at deres plan ikke indeholder skidemeget pragmatik.Jakobsen skrev: ↑21. apr 2025, 18:35Samme her. Det var et mega underligt svarR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 18:02Det var samme fornemmelse, jeg sad med.Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
Det kan jo også være, at der bare ikke er nogle danske mulige af den kaliber, der er nødvendig. For en eller anden Carsten fra Danmarksserien dur jo heller ikke.
Det er sandt. Jeg er blevet mere og mere lun på Søndergaard. Han har vist han kan være pragmatisk og han er derudover tilhænger af Red Bull skolen så han burde kunne bruges langsigtet. Det ville jeg gøre any day fremfor en eller anden ukendt assistent fra et tysk akademi.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 18:49Altså, nu er det jo bare fornemmelser og spekulationer, men hvis de vælger én eller anden af den slags, viser det jo meget godt, at deres plan ikke indeholder skidemeget pragmatik.Jakobsen skrev: ↑21. apr 2025, 18:35Samme her. Det var et mega underligt svarR Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 18:02Det var samme fornemmelse, jeg sad med.Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 17:38Gow virker til at blive en smule provokeret da Jens Otto spørger ham om de går efter en dansk træner. Han spørger tilbage til Jens Otto hvorfor nationaliteten skulle være vigtig, inden han giver standardsvaret om at det vigtigste er en dygtig træner og at det blot vil være en bonus hvis han er dansk. Måden han svarer på får mig umiddelbart til at tro at det ikke er en dansker der står øverst på listen pt.
RAUS RAUS SSE!
Hvad er det Bo Zinck kan, som gør ham egnet? Er det han er dansk , han er i klubben eller hans store erfaring primært i 3 bedste række i dk