Hans mål er ligegyldige. Han har kostet 20 mål denne sæson.Kristian skrev: ↑23. apr 2025, 18:27Ja ud på bænken med ham der kan score i den anden ende..Bruus har været en skændsel på det seneste. Men det allerbedste man kunne gøre, at at skifte Jasson ud og smide Jørgensen længere frem.Kasper skrev: ↑23. apr 2025, 18:14Umulig opgave mht Kasper Jørgensen, han skal på bænken og så Arnorsson og Bruus på backs. Alternativt en u19, Valdemar Møller eller Jasson.Alexis skrev: ↑23. apr 2025, 14:06Vi har 1 midterforsvar med superliganiveau. Halvanden på en god dag. Vi har 0 mulighed for at spille med et 5 mands forsvar.
Vi rykker ned, hvis han starter inde i resten.
Træneremner
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Træneremner
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Ej stop.. Manden har, sammen med MJ, været den vigtigste spiller på holdet. Alene assister og mål fra kj er nok til at han skal bære fast mand.Kasper skrev: ↑23. apr 2025, 18:29Hans mål er ligegyldige. Han har kostet 20 mål denne sæson.Kristian skrev: ↑23. apr 2025, 18:27Ja ud på bænken med ham der kan score i den anden ende..Bruus har været en skændsel på det seneste. Men det allerbedste man kunne gøre, at at skifte Jasson ud og smide Jørgensen længere frem.Kasper skrev: ↑23. apr 2025, 18:14Umulig opgave mht Kasper Jørgensen, han skal på bænken og så Arnorsson og Bruus på backs. Alternativt en u19, Valdemar Møller eller Jasson.Alexis skrev: ↑23. apr 2025, 14:06Vi har 1 midterforsvar med superliganiveau. Halvanden på en god dag. Vi har 0 mulighed for at spille med et 5 mands forsvar.
Har hørt flere gange at han har kostet mange mål men aldrig set noget bevis, og da slet ikke på at han har kostet 20!!
Stop dog..det der er jo useriøst.Kasper skrev: ↑23. apr 2025, 18:29Hans mål er ligegyldige. Han har kostet 20 mål denne sæson.Kristian skrev: ↑23. apr 2025, 18:27Ja ud på bænken med ham der kan score i den anden ende..Bruus har været en skændsel på det seneste. Men det allerbedste man kunne gøre, at at skifte Jasson ud og smide Jørgensen længere frem.Kasper skrev: ↑23. apr 2025, 18:14Umulig opgave mht Kasper Jørgensen, han skal på bænken og så Arnorsson og Bruus på backs. Alternativt en u19, Valdemar Møller eller Jasson.Alexis skrev: ↑23. apr 2025, 14:06Vi har 1 midterforsvar med superliganiveau. Halvanden på en god dag. Vi har 0 mulighed for at spille med et 5 mands forsvar.
Men han har jo ret. Folk bliver forblændet af han scorer et par.
Lad os bare tage mod sønderjyske. Ja han scorer et flot mål. Men sælger holdet totalt så vi kommer bagud. Det er jo en dårlig kamp. Han er en forfærdelig forsvarsspiller.
Lad os bare tage mod sønderjyske. Ja han scorer et flot mål. Men sælger holdet totalt så vi kommer bagud. Det er jo en dårlig kamp. Han er en forfærdelig forsvarsspiller.
Han har jo ikke ret i at han har kostet 20 mål
Ydesen mener, Wichmann nu er 99,99 % sikkerbaresi skrev: ↑23. apr 2025, 14:36HørerSauer skrev: ↑23. apr 2025, 14:18Er det noget, du tror? Eller noget, du har hørt?baresi skrev: ↑23. apr 2025, 14:15Nej jeg mener at jeg frygter træner setuppet
Jeg er bange for wichmann ikke kommer og at man er igang med en nødløsning - der er et eller mærkeligt spil igang
Ydesen skrev for en time siden på Twitter, at han er 99 % sikker på, det bliver Wichmann.
Er lige ved at finde ud af om det er en joke eller:-(
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Han er vel indblandet i 4 mål i Viborg kampen alene.
Hans komplet hjernedøde straffespark mod Sønderjyske og hans evne til at gøre sig tyndere end Vadum bladet ved andet mål.
Gider ikke gennemgå alle vores indkasserede mål, men jeg har ret. Desværre.
Jeg er ligeglad med at smide ham under bussen. Jeg synes han er en skrækkelig repræsentant for vores klub. Skaber sig forfærdeligt overfor medspillere, modspillere og dommere.
Er nede i græsset 2-3 gange pr kamp, for at få sympati.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Kunne man forestille sig at Wichmann præsenteres i morgen formiddag ingen træningen går igang på Hornevej?
AaB - nu, i morgen & altid! 
Edit: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ab-traener
Blev lagt op på Tipsbladet samtidig med mit spørgsmål
AaB - nu, i morgen & altid! 
De må alligevel sidde og klø sig lidt i håret ud på Nordjyske, over at de ikke kan levere sådan en nyhed som de første..
Fint klip hvor Fimann kommer med inputs.
https://bold.dk/fodbold/play/638291
Jeg tager helt klart jahatten på
https://bold.dk/fodbold/play/638291
Jeg tager helt klart jahatten på
-
PonySlaystation
- Superliga

Ydesen skrev at han var 99,9999% sikker på at det bliver Wichmann for 3 timer siden på Twitter. Det er 1.000.000:1. Så et eller andet har han da vidst, men hvorfor han ikke har lavet en artikel er da et godt spørgsmål.
Held og lykke til Wichmann. Jeg tror han bliver en klar succes. Om han kan redde os her og nu,ved jeg ikke. Men på den lange bane har vi fået en mand med ben i næsen og røv i bukserne... Det ligner at vi nærmer os nogle klassiske AaB-dyder igen, og det har vi brug for. 
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo langt fra første gang. Det er sket med spillere før. Ja, sågar med SSE22, hvor de, selvom de var med på træningslejren, ikke lige anede hvem den tyske mand var.
Det er jo også derfor, at nogen er en kende forbeholden over for deres insiderviden.
I øvrigt tror jeg, at AaB og Wichmann kan blive et rigtig godt match. Jeg tror, at AaB trænger til sådan en personlighed. Og ikke mindst får vi oveni tilført noget hjerteblod, som er lidt en mangelvare under tyskerne.
Ædruelighedens stemme
Jaaa, men som du selv siger: Ikke sikker nok til at lave artiklen på det..PonySlaystation skrev: ↑23. apr 2025, 20:40Ydesen skrev at han var 99,9999% sikker på at det bliver Wichmann for 3 timer siden på Twitter. Det er 1.000.000:1. Så et eller andet har han da vidst, men hvorfor han ikke har lavet en artikel er da et godt spørgsmål.
Det ville de lokale avis normalt kunne, når det drejer sig om sådan nyheder..
Kæmpestor røv og fandme om ikke han er født i Aalborg!Klaus skrev: ↑23. apr 2025, 20:45Held og lykke til Wichmann. Jeg tror han bliver en klar succes. Om han kan redde os her og nu,ved jeg ikke. Men på den lange bane har vi fået en mand med ben i næsen og røv i bukserne... Det ligner at vi nærmer os nogle klassiske AaB-dyder igen, og det har vi brug for.![]()
Prøvliåhørhær det er fandme ikke kawt at få en lokal mand som cheftræner. Ork’ satme det skal blive fint at se ham komme kørens ude ved Hornevej eller gåens inde i byen.
Velkommen tilbage til Nordens Paris!
Kasper skrev: ↑23. apr 2025, 20:14Han er vel indblandet i 4 mål i Viborg kampen alene.
Hans komplet hjernedøde straffespark mod Sønderjyske og hans evne til at gøre sig tyndere end Vadum bladet ved andet mål.
Gider ikke gennemgå alle vores indkasserede mål, men jeg har ret. Desværre.
Jeg er ligeglad med at smide ham under bussen. Jeg synes han er en skrækkelig repræsentant for vores klub. Skaber sig forfærdeligt overfor medspillere, modspillere og dommere.
Er nede i græsset 2-3 gange pr kamp, for at få sympati.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Så er den officiel.
Stærkt arbejde af de handlekraftige tyskere.
Stærkt arbejde af de handlekraftige tyskere.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
På en to-årig kontrakt - "indtil videre". Ikke den 3-4 årige kontrakt, han angiveligt har krævet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."