AaB-Vejle
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: AaB-Vejle
Måske er det fornuftigt nok. Men vi spiller det vildeste anti-fodbold lige nu.
For min skyld må de spille dart, hvis det bare giver tre point..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Enig - hernes og Bomholt fylder intet.
Uden bold er Davidsen bedre end de to selvom han har mangler med
De første 20 minutter var okay, men lige siden har vi været alt for nervøse. Vi tør ikke holde på den, hvilket måske er okay i perioder, men vores clearinger er ren panik.
Til pause ind med Helenius, og så ville jeg overveje Makolli i stedet for Bruus eller Jiminez, så Jørgensen kan komme på WB.
Til pause ind med Helenius, og så ville jeg overveje Makolli i stedet for Bruus eller Jiminez, så Jørgensen kan komme på WB.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Ej men vi mangler bare helenius til at holde på bolden oppe foran
Det her spil giver i bedste fald 0-0. De kommer jo næsten ikke over midten……
Kom nu igang AaB!!!
5-back kæde uden offensiv trussel fra wingbacks. Fastlåste positioner. For få spillere foran bolden at aflevere til. Ingen boldspil i midtbanen eller spillere i mellemrum...
...
VELKOMMEN HJEM OSCAR HILJEMARK!
...
VELKOMMEN HJEM OSCAR HILJEMARK!
-
R Rosenberg
- Allstar

Og det er også klogt nok, HVIS man kunne lave nogle gode stikninger til Matti Joe. Ross har ingen funktion i det her, så lad os få Helenius ind.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg ville nok skifte Widell ud. Han har det med at tilskrabe dumme gul/rødt kort.
I overlevelsens tegn kan spillet godt accepteres, men hold da op hvor er AaB faldet dybt.
I overlevelsens tegn kan spillet godt accepteres, men hold da op hvor er AaB faldet dybt.
Ja hvis man ikke har set topfodbold siden 1997 og ikke forstår statistik.
Jeg troede ellers, at den vigtigste egenskab ved en keeper var, at han var god til småspil med fødderne????
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Man kan jo også spille den kort ud til Jasson, som så smider bolden væk i opspillet...Belwas skrev: ↑28. apr 2025, 19:57Ja hvis man ikke har set topfodbold siden 1997 og ikke forstår statistik.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Touchedle Cid skrev: ↑28. apr 2025, 19:58Man kan jo også spille den kort ud til Jasson, som så smider bolden væk i opspillet...Belwas skrev: ↑28. apr 2025, 19:57Ja hvis man ikke har set topfodbold siden 1997 og ikke forstår statistik.
Belwas skrev: ↑28. apr 2025, 19:59Touchele Cid skrev: ↑28. apr 2025, 19:58Man kan jo også spille den kort ud til Jasson, som så smider bolden væk i opspillet...Belwas skrev: ↑28. apr 2025, 19:57Ja hvis man ikke har set topfodbold siden 1997 og ikke forstår statistik.![]()
Hvad har statistik med det at gøre?Belwas skrev: ↑28. apr 2025, 19:57Ja hvis man ikke har set topfodbold siden 1997 og ikke forstår statistik.
Vi har ikke kunnet forsvare i hele sæsonen, spiller vi til 0 for kun 5 gang i sæsonen, er jeg fint tilfreds.
Legaliser pyro!
Fantastisk vi ikke spiller ud fra keeperen
Men Ross skifter ud - vader rundt i ingenmandsland og er stadig så ringe på bolden
Ind med opspils stationen helenius