AaB-Vejle
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB-Vejle
God start, men efter skuddet på overliggeren, synes jeg AaB er gået i stå og VB har et lille overtag. Ross fylder for lidt. Jeg ville sætte Helenius ind i stedet.
I det mindste har defensiven været stabil. Men til gengæld lidt tam indsats offensivt. Men lad os da håbe på 1-0 til AaB.
Vesttribunen er igen bedre end spillet på banen!
I det mindste har defensiven været stabil. Men til gengæld lidt tam indsats offensivt. Men lad os da håbe på 1-0 til AaB.
Vesttribunen er igen bedre end spillet på banen!
Hvilke udspil der har højest sandsynlighed for at skabe en overgang til fase 2 og 3 og de deraf afledte effekter på xG.
- Gentleman Finn
- Allstar

Tror også Davidsen giver mening at få ind
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det har jeg også hørt.le Cid skrev: ↑28. apr 2025, 19:58Jeg troede ellers, at den vigtigste egenskab ved en keeper var, at han var god til småspil med fødderne????
Ædruelighedens stemme
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Helenius varmer op

Ross ud helenius ind
Helenius har allerede vist 10 x mere på 5 minutter end hvad Ross viste på 45 minutter.
Kom nu igang AaB!!!
Fodbold bliver et bedre spil, når det giver rødt kort at sparke en modstander ned bagfra udelukkende for at stoppe et angreb.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Fin start på 2. halvleg. Der er lidt mere ro på tingene.
Jeg synes ikke, Widell får nok ud af det. Det er for ukoncentreret i dag.
Jeg synes ikke, Widell får nok ud af det. Det er for ukoncentreret i dag.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg fatter simpelthen ikke, at de der brydergreb, hvor det kun handler om at stoppe en modstander ikke giver gult. Så irriterende at se på.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Har godt nok hjulpet os meget at få Nicklas ind. Han får fat i så meget mere. Kom nu med forløsningen tak.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Typisk 
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
R Rosenberg
- Allstar

Hold kæft hvor er Müller elendig. Han står helt ugeneret og kommer overhovedet ikke ud til sådan en bold.
Kom nu igang AaB!!!
Vi skal simpelthen ha’ et point…
Altså jeg er med på vi kan kritisere en masse omkring klubben i denne sæson. Træner, ejere, spillere osv. Det har jeg også selv gjort.
Men skæbnen er fandme godt nok også imod os. Vi har fået langt mere fat i spillet og startet godt her i 2. Halvleg, og så bliver Pudel bare overmatchet på et hjørne.
Men skæbnen er fandme godt nok også imod os. Vi har fået langt mere fat i spillet og startet godt her i 2. Halvleg, og så bliver Pudel bare overmatchet på et hjørne.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Hvis der igen skal skrives en Superliganekrolog over AaB, vil det være “De kendte ikke deres besøgelsestid”.