Sønderjylland Vs AaB d. 5 maj
Re: Sønderjylland Vs AaB d. 5 maj
Widell får også smidt en hel del bolde væk lige nu. Også en af forårets helt store skuffelser.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
og det siger ikke så lidt....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
Dongdongwh0
- 2. div

Så i også lige Pudel tage et overlap på Jimenez ? Hahaha hvad fanden er det for en taktik
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
De virker jo fuldstændig uafstemte i det her tremandsforsvar.
Nope. Men hold da fast vi har fået nul superliga-kvalitet fra ham.
Det værste er bare hvor forudsigeligt det er med den opstilling. Jeg forstår ikke hvad Wichmann har tænkt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Kommentator: AaB har indkasseret mål på hjørnespark i de to seneste kampe.
Morten Bruun (tørt): AaB… det er et hold, der indkasserer mål på alle tænkelige måder.
Meget sjovt sagt, hvis ikke det var fordi, det var så tragisk rigtigt.
Morten Bruun (tørt): AaB… det er et hold, der indkasserer mål på alle tænkelige måder.
Meget sjovt sagt, hvis ikke det var fordi, det var så tragisk rigtigt.
Altså, Widell er jo væk og mon ikke Mathias Jørgensen bliver solgt? Derudover er der så en række lejespillere, som også er væk. Så reelt er det en nulstilling, da der ikke er andre som har vist sig frem på stabilt superliganiveau. Men selvfølgelig skifter man ikke alle ud. De kommer trods alt med noget superligafart i benene. Men de nye spillere man henter skal være spillere med fremtid i - som får en sæson (og forhåbentlig ikke mere) til at spille sig ind som NBL-profiler. AaB har stadig et godt navn og det bør være muligt at tiltrække nogle af de bedre spillere/talenter i den næstbedste række.Frank Buck skrev: ↑5. maj 2025, 19:18Hvis vi rykker ned - og det er vel det mest sandsynlige scenarie nu - så kræver det vist en total nulstilling af trup og spillestil.
For det som tyskerne har forsøgt at indføre virker med al tydelighed ikke. Så tid for en helt ny plan - og gerne én som man kan få spillerne til at tro på...
Når det så hedder superliga igen til næste sommer, så skal der simpelthen være råd til at hente nogle forstærkninger fra et højere niveau. Så der skal arbejdes hårdt for at sælge det projekt.
Det her er bare så pivringe... Det er hele holdet, og man kan godt undre sig over, hvordan et dårligt hold nu er blevet endnu ringere. Lad os håbe på at vi kan holde stillingen frem til halvleg og på guddommelig indgriben i pausen
Så fik vi lige dagens hjernedøde KJ-langskud. Dejlige man kan regne med ET eller andet.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Fuck ud af den er klub KJ
Ufatteligt svært at se, hvor det skulle komme fra.
Hvordan har de her 36 minutter taget 2 timer at komme igennem…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Widell er også blevet solgt til en anden klub!
Bruus som du også siger har været en stor skuffelse, han er hentet ind på en lejeaftale.
Det samme er de to unge nordmænd, den ene er teenager, som blev lejet ind til de afgørende nedrykningskampe.
Vi må heller ikke glemme den skadede tysker, som blev hentet på en ultrakort kontrakt.
De spillere er ikke investeret i AaB og de er ikke ledere på eller udenfor banen. Det er en totalt vanvittig disposition af SSE22 og Scouser Gow.
Det er da ikke den slags spilere man har lyst til at sende på banen når der skal spilles om at undgå nedrykning!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg forstår godt KJ i et tremandsforsvar, hvis man ville spille med tre. Hvem skulle det ellers være? Arnorsson? Diakhite er jo en skandale. Og Makolli åbenbart elendig. Problemet er jo at Bruus er elendig. Jimenez er langt fra wing-back.
Hvis man vil spille med tre havde jeg gjort det på samme måde. Den mindst elendige løsning. Marc Nielsen er også helt væk.
Svært at bevare noget optimisme.
Hvis man vil spille med tre havde jeg gjort det på samme måde. Den mindst elendige løsning. Marc Nielsen er også helt væk.
Svært at bevare noget optimisme.
Altså hvorfor bringer træneren ikke de bedste boldspillere i spil - vi evner jo alligevel ikke at forsvare en kedelig 0-1 hjem. Sæt nu bare de bedste boldspillere på banen sammen og se hvad det kan skabe.
Ej hvor er det trist at være vidne til. Troede ikke Wichmann ville være SÅ forsigtig med sin start 11 og formation.
Ej hvor er det trist at være vidne til. Troede ikke Wichmann ville være SÅ forsigtig med sin start 11 og formation.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Nogen grund til at Augo, Risgaard og Wurtz ikke er i truppen. De ville ikke falde igennem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
De virker totalt rundforvirrede. Alle aftaler indgået før kampen, bliver ikke overholdt. Midtbanen kan slet ikke modstå presset. Sørgeligt at overvære. En klub i total forfald . Jeg er helt med på at vi var nødt til at sadle om - årene før SSE22 var jo også elendige. Pengene fossede ud. Men de har åbenlyst fuldstændig undervurderet opgaven - spillere af meget tvivlsom kvalitet hentet ind og det har totalt devalueret niveauet i truppen..
Spørgsmålet er hvad der sker næste sæson i første division? Opgiver SSE22 projektet? Formår de stampe nogle penge op og smide i klubben? For hvis de har planer om at rykke op igen, så skal der en helt anden strategi til. Ikke flere tilfældige udenlandske lykkeriddere der koster gratis. Der SKAL investeres i kvalitet, selvom det er i første division
Hold da op hvor er Helenius ik stemplet ind i den her kamp endnu