Sønderjylland Vs AaB d. 5 maj
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Sønderjylland Vs AaB d. 5 maj
Ross viser fint, hvorfor han ikke hører til på dette niveau.
Ædruelighedens stemme
Nu er det jo ved at være komplet vanvittigt med Ross.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Ross er så fucking dårlig med enkelte små glimt af gode ting... Er jo langt fra første kæmpe chance han brænder
Det er jo tragikomisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Ross nægter simpelthen at score
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Det der er ikke noget med heldige. Det er Ross’ manglende kvalitet.jonas386 skrev:Nej nej nej. Hvordan tager den overliggeren.. Vi er godt nok heller ikke for heldige i de her afgørende sekvenser. Det er Widell der skal sikre os overlevelsen ser det ud til.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor er det absurd frustrerende. Jeg sidder igen og undrer mig over vi vælger at spille så afventende i starten, når vi både nu og imod Lyngby kan se vi sagtens kan komme til muligheder når bare vi opsøger dem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vi hører ikke til på det her niveau når Ross skal forestille at være en profil for os...
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg synes ikke det er Ross sparketeknik der er hans primære problem ift. at være superligaspiller. Vi har også set ham sparke nogle langt sværere bolde ind tidligere.1885Cricket skrev: ↑5. maj 2025, 20:30Det der er ikke noget med heldige. Det er Ross’ manglende kvalitet.jonas386 skrev:Nej nej nej. Hvordan tager den overliggeren.. Vi er godt nok heller ikke for heldige i de her afgørende sekvenser. Det er Widell der skal sikre os overlevelsen ser det ud til.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Ross har vel tydeligvis spillet sin sidste kamp for AaB. Det er intet i verden der kan undskylde det der
-
AaBWanKenobi
- 2. div

FFS Ross!!!!!!
Han ER AaB’s største blålys de seneste år
Uanset hvad….hvor er det da befriende at se, at de faktisk kan sætte to afleveringer sammen.
Han ER AaB’s største blålys de seneste år
Uanset hvad….hvor er det da befriende at se, at de faktisk kan sætte to afleveringer sammen.
Problemet er jo, at hvis vi ikke scorer, når vi er bedst, så går det som så ofte før,... 
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ross vil jo gerne i 1. div. Der er han knap så overmatchet.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hahahhahaha Marc Nielsen
Umiddelbart er der en svækkelse indtil videre at få m.nielsen ind.
Jeg er ellers meget overrasket, vi har jo komplet ejet 2. halvleg. Totalt uventet, må jeg sige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jeg forstår det ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.