Sønderjylland Vs AaB d. 5 maj
Re: Sønderjylland Vs AaB d. 5 maj
Endnu en ganske fin Marc N serv på hjørne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Hvis de så bare kan spille sådan i 90 minutter - det har knebet gevaldigt...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
SJ var blevet most totalt, hvis man var kommet ud til kampen med indstillingen fra 2. halvleg.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Vi er godt nok bedst til at få nul eller et point…
Lindmark / Vendelbokartellet
Forvandlet hold - kæmpe fight. Forhåbentligt giver det selvtillid og tro på tingene for de kan jo godt 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi var klart bedst i 2. Fortsæt med det.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Den bedste halvleg meget længe. Ufatteligt at vi skal lukke mål ind på hjørne for tredje kamp i træk. Men for helvede Oliver Ross. For helvede. Hvad sker der?
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Godkendt indsats i 2. halvleg, men med mindre vi kan eliminere de hjerneblødninger i forsvaret, og score på de store chancer vi får i den anden ende, så ser det altså stadig ikke godt nok til at forblive i Superligaen.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Oliver Ross bliver aldrig til noget i AaB trøjen.. Da slet ikke efter i dag..
Af sted med ham til Norge, så han kan få en helt frisk start..
I AaB kommer han til at være en vandrende skamstøtte over nedrykningen..
Synd for ham men det spiller vi ikke med i fodbold.. Han må til en midterklub I Norge som så mange danske talentflop før ham..
Af sted med ham til Norge, så han kan få en helt frisk start..
I AaB kommer han til at være en vandrende skamstøtte over nedrykningen..
Synd for ham men det spiller vi ikke med i fodbold.. Han må til en midterklub I Norge som så mange danske talentflop før ham..
Gi’ Ross et kram - og så få for fanden øvet noget skudtræning.
-
PonySlaystation
- Superliga

Der er da noget at tage med. Hvis de kan bygge videre fra 2. halvleg, så kan der godt ske et lille mirakel
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis vi mangler et eller to point, når sæsonen er slut, får Ross egenhændigt æren af at være skyld i denne nedrykning.
Tænk, at man kan få penge for at være så gennemført elendig.
Ædruelighedens stemme
Ross har nu brændt to 110% chancer.... Det har kostet 4 point. Han gør det ikke med vilje, men hold da kæft hvor er det dårligt. Tomt mål på 3 meters afstand, man tror jo det er løgn... Min gamle bedstemor havde scoret på den.
Kom igen Ross, den er der næste gang. Med den fabelagtige støtte fra disse prægtige tv-fans herinde, skal du nok rejse dig fra asken <3
Legaliser pyro!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Jeg elsker stadig Ross.
Når det kommer til de sidste kampe, så står vi ringest blandt os, Lyngby og Vejle baseret på modstandere.
Sætter min lid til vores nye træner.
Når det kommer til de sidste kampe, så står vi ringest blandt os, Lyngby og Vejle baseret på modstandere.
Sætter min lid til vores nye træner.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Stop sådan noget pis der…det er hele holdets skyld at vi rykker ned hvis det sker!! Bare stop det der..R Rosenberg skrev: ↑5. maj 2025, 20:59Hvis vi mangler et eller to point, når sæsonen er slut, får Ross egenhændigt æren af at være skyld i denne nedrykning.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er det. Deriblandt så vanvittigt lavt niveau fra Ross. Det koster at have så ringe en spiller på banen.Kristian skrev: ↑5. maj 2025, 21:05Stop sådan noget pis der…det er hele holdets skyld at vi rykker ned hvis det sker!! Bare stop det der..R Rosenberg skrev: ↑5. maj 2025, 20:59Hvis vi mangler et eller to point, når sæsonen er slut, får Ross egenhændigt æren af at være skyld i denne nedrykning.
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Så simpel er verden jo ikke, men hvis det kan gøre en forskel for dig og dit velbefindende, så synes jeg, at du skal holde fast i fortællingen.R Rosenberg skrev: ↑5. maj 2025, 20:59Hvis vi mangler et eller to point, når sæsonen er slut, får Ross egenhændigt æren af at være skyld i denne nedrykning.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
R Rosenberg
- Allstar

Tak for tilladelsen. Og jo, lige nøjagtig så sort og hvid er fodbold også.Erasmus Montanus skrev: ↑5. maj 2025, 21:07Så simpel er verden jo ikke, men hvis det kan gøre en forskel for dig og dit velbefindende, så synes jeg, at du skal holde fast i fortællingen.R Rosenberg skrev: ↑5. maj 2025, 20:59Hvis vi mangler et eller to point, når sæsonen er slut, får Ross egenhændigt æren af at være skyld i denne nedrykning.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi havde dem godt presset ned, og skabte også chancer der skulle kaste mere af sig.
Men rart at se der var noget liv i holdet. Det er første gang jeg ser det længe
Men rart at se der var noget liv i holdet. Det er første gang jeg ser det længe