Viborg FF - AaB (11. maj 2025)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Viborg FF - AaB (11. maj 2025)
Skift nu målmand, Müller har haft et forfærdeligt forår. Meget få redninger, ingen ærgerrighed for at gå efter de bolde som er gået ind og nu dette klovneshow
Han koster os pladsen i superligaen, han har været så ubeskrivelig dårlig efter nytår
Han koster os pladsen i superligaen, han har været så ubeskrivelig dårlig efter nytår
Helt sikkert. Jeg vliver bliver bare altid utryg, når vi gerne vil spille den rundt i eget felt, og laver så mange fejl i afleveringerne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
At give ham skylden er nok lige hård nok
Problemet er jo også bare at det smadrer hele oplægget til 2. Halvleg. Og det første mål er bare så vigtigt. Nu skal vi til at jagte mål, og kan slagtes på kontra.
Den irrationelle del af mig er godt nok der hvor jeg bare tænker "væk med den keeper", selvom der ikke er noget alternativ for os til ham. Men det er simpelthen katastrofalt
Den irrationelle del af mig er godt nok der hvor jeg bare tænker "væk med den keeper", selvom der ikke er noget alternativ for os til ham. Men det er simpelthen katastrofalt
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Det er noget final destination shit det her. Lige meget hvad der sker skal det nok gå galt på en eller anden måde.
Jeg troede, det ikke kunne blive mere "bare uacceptabelt på dette niveau" end Ross-afbrænderen sidste kamp. I was wrong.Frygah skrev: ↑11. maj 2025, 19:20Problemet er jo også bare at det smadrer hele oplægget til 2. Halvleg. Og det første mål er bare så vigtigt. Nu skal vi til at jagte mål, og kan slagtes på kontra.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
HELENIUS!"!!!!!!!!!!!
Sådan glemmer man, at offensiven igen igen har vist sig uduelige til at kende besøgstiden.. Godt arbejde af Müller
Vigtigt!!!
Men nu kommer VAR vel på banen.. Suk
Edit: nope!!
Vigtigt!!!
Men nu kommer VAR vel på banen.. Suk
Edit: nope!!
-
PonySlaystation
- Superliga

Sådan!!!!! hurtigt modsvar ja tak!
Det er vanvittigt fair, at denne kamp ikke skal afgøres på et freakdrop.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Definitionen af vigtigt!!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
MJ + Helenius. Havde vi kunnet køre med det igennem hele sæsonen (og van Damme havde villet det), så havde vi ikke ligget, hvor vi ligger nu.
Enig. Det har simpelthen været hjernedødt at man ikke har udnyttet mere at Helenius var i truppen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Sikkert en politisk beslutning.
Ædruelighedens stemme
Han har så åbenlyst lige den tand mere ro, som erfaring giver. Og fin kvalitet i de fleste aktioner.
Ingen tvivl om det, men lige i denne sæson har han vel mere eller mindre været skadet hele vejen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Han har været skadet det meste af sæsonen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
calciomania
- 2. div

- Geografisk sted: Aalborg
Ja, dum fejl af Müller, men generelt fastholder jeg han at han har haft en okay sæson. Det er så ærgerligt, at han lige skal droppe i en så vigtig kamp.
Men fint med den hurtige udligning. Nu skal der så holdes fast. Et point vil også være fint i en så svær udekamp, så kan AaB selv afgøre det mod Silkeborg og Lyngby.
Men fint med den hurtige udligning. Nu skal der så holdes fast. Et point vil også være fint i en så svær udekamp, så kan AaB selv afgøre det mod Silkeborg og Lyngby.