Men du siger det jo selv. Discountlort på discountlort. Discount-træner, som aldrig har trænet andet end børn. Før det en træner, der aldrig har trænet andet end sin hund, kone og børn (som jeg i øvrigt elskede som spiller).Martino1 skrev: ↑11. maj 2025, 20:37Jeg synes faktisk tyskerne har gjort mange af de rigtige ting; og det bliver lige rigeligt sort/hvidt at læse med herinde. Det helt store problem som jeg ser det er at alt for mange spillere er gået i stå eller tilbage under Mennos ledelse i denne sæson. Vores indkøb så altså ikke helt elendige ud da de kom, men nu ligner de ikke engang 1.div spillere. Jeg vil dog argumentere for at enkelte af indkøbene ikke er bedre end hvad vi har på u-19 holdet, hvorfor det kunne have givet ligeså fin mening at bringe nogle af dem i spil - her tænker jeg mest på Jimenez, Diakhete, Daniel Ask og Marc Nielsen. Iredale var også ringe men han scorede da tre mål og indbragte en transfer, så svært helt at kritisere den handel.
I forhold til Posavec/Muller diskussionen var jeg også gået med Posavec, men synes egentlig Müller har gjort det ok overordnet set.
At finde Bjarne Pudel gratis synes jeg også bør give bare lidt cadeau - han er trods alt vores bedste forsvarsspiller.
Jimenez på backen skal stoppe. Og derudover forstår jeg ikke man er tilbage i 5-3-2…men det er let at være mandagstræner.
Ja, der var ræson i strategien. For det var nødvendigt at gøre noget. Men at man tror, at man kan skabe et overlevelsesdygtigt superligahold af skrald fra diverse 2.-3.-4. divisioner i andre lande og krydre det med en ynglingetræner, er jo at tage pis på folk.