Nedrykningsspil, 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
1885Cricket
1. div
1. div
Favoritspiller: Jan Pedersen

Re: Nedrykningsspil, 2025

Indlæg af 1885Cricket » 12. maj 2025, 21:14

Jeg sagde meget tidligt, at vi på et tidspunkt ville sige “de har jo ikke noget på” om SSE22. De har simpelthen undervurderet superligaen og leget footballmanager med vores AaB. Køb billigt, overlev, sælg dyrt er eneste plan de har haft. Hver gang en eller anden random spillere fra de lavere rækker har præsteret bare en gang, har de tænkt buisnesscase i spilleren. Seydel bedste eksempel. De har været total ligeglade med hvor på banen vi har manglet, bare de måske kunne se profit i enden. Og som Rosenberg siger, de har været del af to nedrykninger og et spildt år.
Til dem der siger at vi jo ikke kunne få andre til at smide 50 millioner, vil jeg bare sige, at det ved I ikke en skid om. Men daværende blålys af en bestyrelse fandt SSE 22 mest interessant.
Min konklusion er klar. SSE22 RAUS.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 12. maj 2025, 21:15

andrii skrev:
12. maj 2025, 21:08
Selvom alle er i gravkammeret herinde, så er det værd at bemærke, at vi med Vejles sejr, kan redde os med to sejre, hvis Vejle (ikke usandsynligt) taber i Viborg. Og ja ja, ved udemærlet, at vi ikke har vundet i umindelige tider, men der er sket større sensationer end hvis det lykkes for drengene. :aabfan: :cheers:
4 point kan også gøre det, hvis Viborg hiver endnu en storsejr ud af ærmet over Vejle. Kan vi ikke vinde over det Lyngby hold i sidste kamp, så har vi heller ikke noget at gøre i landets bedste række. De er godt nok dårlige :D

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 12. maj 2025, 21:16

Vi overlevede skræk resultatet. Det giver os en livsline. Viborg er trodsalt gode hjemme, og har alt at spille for. Sønderjyske håber jeg da også spiller på fuld blus men det er svært at vide.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 12. maj 2025, 21:16

andrii skrev:
Selvom alle er i gravkammeret herinde, så er det værd at bemærke, at vi med Vejles sejr, kan redde os med to sejre, hvis Vejle (ikke usandsynligt) taber i Viborg. Og ja ja, ved udemærlet, at vi ikke har vundet i umindelige tider, men der er sket større sensationer end hvis det lykkes for drengene. :aabfan: :cheers:
Det er værd at bemærke at Vejle blot skal spille uafgjort. De behøver ik tabe en af de to sidste. De er kun 1 point foran.

Men kræver AaB vinder på søndag for at få den mulige matchbold

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 12. maj 2025, 21:18

Kristian skrev:
12. maj 2025, 21:16
andrii skrev:
Det er værd at bemærke at Vejle blot skal spille uafgjort. De behøver ik tabe en af de to sidste. De er kun 1 point foran.

Men kræver AaB vinder på søndag for at få den mulige matchbold
Det er lidt af en gave, kan vi finde ud af at tage imod den? Vi har set bedre ud, men der kræves mere.

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 12. maj 2025, 21:22

bedstefar skrev:
12. maj 2025, 21:15
andrii skrev:
4 point kan også gøre det, hvis Viborg hiver endnu en storsejr ud af ærmet over Vejle. Kan vi ikke vinde over det Lyngby hold i sidste kamp, så har vi heller ikke noget at gøre i landets bedste række. De er godt nok dårlige :D
3 point er vel nok hvis det er mod Lyngby. 0 eller 1 point til Vejle i de sidste 2. Og 2 nederlag til Lyngby inkl til os.
// gwailo

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 12. maj 2025, 21:25

gwailo skrev:
12. maj 2025, 21:22
bedstefar skrev:
andrii skrev:
3 point er vel nok hvis det er mod Lyngby. 0 eller 1 point til Vejle i de sidste 2. Og 2 nederlag til Lyngby inkl til os.
Jep. Men så skal alt satme også flaske sig. Men det har det jo gjort hele sæsonen, så hvorfor ikke?
Ædruelighedens stemme

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 12. maj 2025, 21:27

gwailo skrev:
12. maj 2025, 21:22
bedstefar skrev:
andrii skrev:
Vejle har Sønderjyske i deres sidste kamp, og her har Sønderjyske intet at spille for...det havde Silkeborg selvfølgelig heller ikke mod os i sidste kamp i vores nedrykningssæson. Anyways, den lugter lidt af en Vejle sejr, så de skal død og pine tabe mod Viborg.

Dampbarn
Junior
Junior

Indlæg af Dampbarn » 12. maj 2025, 21:30

Der er godt nok meget optimisme :) :) :)
Det er vildt at tænke på, når man tænker på AaB´s stime som piv ringe.
Det er det der gør fodbold fedt, at det er hjertet og ikke hjernen der følger klubben.
Realiteterne er dog at AaB rykker ned i 1. division, fordi vi er rækkens dårligste hold.
Og det er fuld fortjent.
Den eneste chance for sejr mod Silkeborg er hvis Silkeborg giver os lov til at vinde.
Og der efter en kamp mod Lyngby, som de har kæmpet mange gange før hvor de har alt at vinde og vi alt at tabe, og det ved vi historisk hvordan det ender for AaB.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 12. maj 2025, 21:51

Dampbarn skrev:
12. maj 2025, 21:30
Der er godt nok meget optimisme :) :) :)
Det er vildt at tænke på, når man tænker på AaB´s stime som piv ringe.
Det er det der gør fodbold fedt, at det er hjertet og ikke hjernen der følger klubben.
Realiteterne er dog at AaB rykker ned i 1. division, fordi vi er rækkens dårligste hold.
Og det er fuld fortjent.
Den eneste chance for sejr mod Silkeborg er hvis Silkeborg giver os lov til at vinde.
Og der efter en kamp mod Lyngby, som de har kæmpet mange gange før hvor de har alt at vinde og vi alt at tabe, og det ved vi historisk hvordan det ender for AaB.
Vi har trodsalt set bedre ud de sidste 2 kampe. Så det er ikke skudt helt ved siden af.

Baatnakken
1. div
1. div
Favoritspiller: Prica

Indlæg af Baatnakken » 12. maj 2025, 22:02

Vi slår ikke Silkeborg, det er slut

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 12. maj 2025, 22:04

Jamen nu har vi 1 sejr i 20 kampe , vi ligner IKKE et godt hold. Og selv i den kamp hvor vi så gode ud de sidste 60 min vinder vi heller ikke.
Dejligt at der er optimister - også godt for at skabe en balance til os kværulanter eller realister
Men med den måde vi spiller på lige nu der kommer SIF til at gøre det onde ved os søndag - mit bud er at det er slut inden sidste runde
Der er ingen Kina mands chance for at det her hold overlever - det vil jo trodse alle statistikker og hva der ellers findes af ting at slå op i…
Tror man på det klynger det sig på håb og drømme og det er fair men intet som i overhovedet intet siger at vi overlever
Vejle kommer med momentum - SønderjyskE er reddet og var kampstive på bar indtil imorgen
AaB møder op i lyngby uden noget at spille om.
Kig på truppen og kig på tavlen
AaB som vi kendte er slut og jeg vil gerne have Sse langt langt ned i tyskland - Hamborg er alt for tæt på…

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 12. maj 2025, 22:15

baresi skrev:
12. maj 2025, 22:04
Jamen nu har vi 1 sejr i 20 kampe , vi ligner IKKE et godt hold. Og selv i den kamp hvor vi så gode ud de sidste 60 min vinder vi heller ikke.
Dejligt at der er optimister - også godt for at skabe en balance til os kværulanter eller realister
Men med den måde vi spiller på lige nu der kommer SIF til at gøre det onde ved os søndag - mit bud er at det er slut inden sidste runde
Der er ingen Kina mands chance for at det her hold overlever - det vil jo trodse alle statistikker og hva der ellers findes af ting at slå op i…
Tror man på det klynger det sig på håb og drømme og det er fair men intet som i overhovedet intet siger at vi overlever
Vejle kommer med momentum - SønderjyskE er reddet og var kampstive på bar indtil imorgen
AaB møder op i lyngby uden noget at spille om.
Kig på truppen og kig på tavlen
AaB som vi kendte er slut og jeg vil gerne have Sse langt langt ned i tyskland - Hamborg er alt for tæt på…
Det er jo ren håb, optimismen bunder i og den vil altid være der indtil det er slut..

Realistisk vinder vi ikke, og du behøver vist ikke komme med den store forklaring på hvorfor, for det tror jeg vist godt alle kan se.

Men chancen er der og indtil vi er begravet faktuelt, så tror jeg altid på det.

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 12. maj 2025, 22:24

Er ganske pessimistisk af natur men lige med AaB spirer håbet gang på gang. For så ofte at blive fuldstændig knust.

Jeg håber at spillerne har mere håb end fansene - ellers er det i hvert fald slut.
// gwailo

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler

Indlæg af haghdk » 12. maj 2025, 22:31

Jeg er kvalmende optimist og jeg tror stadig på overraskelsen mod Silkeborg. Det er jo en kamp hvor vi er nødt til at satse hele butikken, vi kan ikke bruge uafgjort til så forfærdelig meget, slet ikke hvis Lyngby vinder. Det kan ende helt galt og det er slut og forbi allerede der, men det kan også blive en lækker aften og så bliver kampen mod Lyngby en kamp hvor man sætter børnene foran fjernsynet for at se en gyserfilm i stedet for kampen, så de ikke får mareridt.

SteenA
1. div
1. div

Indlæg af SteenA » 12. maj 2025, 22:54

Det er dem her, som Lyngby og Vejle mangler at møde:

https://bold.dk/fodbold/klubber/soender ... onderjyske
Jeg havde fandme ikke været i stand til at træne i dag, hvis det havde været planen. Det siger vel det hele.

- Inden Daisy sad vi i loungen på stadion og spillede beerpong, og da Viborg så vandt, blev der stablet et fyrværkerishow på benene, inden vi tog i byen.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 13. maj 2025, 09:37

Uff, hvor har AaB været her før med afsluttende kampe mod Silkeborg(hjemme) og Lyngby(ude). I år bare i omvendt rækkefølge modsat sidst.

Og denne gang er pistolen virkelig for panden. AaB skal hive absolut minimum 4 point ud af de to opgør også kan det potentielt være målscoren der afgør det, da både Lyngby og Vejle må vurderes til at kunne slå drukkenboltene fra Sønderjylland.

For at hive en gammel klassiker op af hatten:

JEG BLIR UTRYG!
Uden Synd Ingen Frelse

haghdk
Landshold
Landshold

Indlæg af haghdk » 13. maj 2025, 09:48

Halil skrev:
13. maj 2025, 09:37
Uff, hvor har AaB været her før med afsluttende kampe mod Silkeborg(hjemme) og Lyngby(ude). I år bare i omvendt rækkefølge modsat sidst.

Og denne gang er pistolen virkelig for panden. AaB skal hive absolut minimum 4 point ud af de to opgør også kan det potentielt være målscoren der afgør det, da både Lyngby og Vejle må vurderes til at kunne slå drukkenboltene fra Sønderjylland.

JEG BLIR UTRYG!
Jeg er med på at Sønderjyske er sikret oprykning og at de har været på druk, men vi må også antage, at de trods alt er så professionelle at de stadig møder op og gerne vil vinde kampen. Også at det er sidste hjemmekamp i sæsonen. Tror stadig Sønderjyske vinder.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 13. maj 2025, 10:25

haghdk skrev:
13. maj 2025, 09:48
Halil skrev:

JEG BLIR UTRYG!
Jeg er med på at Sønderjyske er sikret oprykning og at de har været på druk, men vi må også antage, at de trods alt er så professionelle at de stadig møder op og gerne vil vinde kampen. Også at det er sidste hjemmekamp i sæsonen. Tror stadig Sønderjyske vinder.
Det kan vi så sandelig da håbe!

Kunne være flot og respektfuldt for ligaen.
Uden Synd Ingen Frelse

haghdk
Landshold
Landshold

Indlæg af haghdk » 13. maj 2025, 10:50

haghdk skrev:
13. maj 2025, 09:48
Halil skrev:

JEG BLIR UTRYG!
Der skulle selvfølgelig stå at de var sikret overlevelse...

Besvar