Spændende. Jeg ved dog ikke helt. SSE22s stjerne er da også faldet hos mig, men synes egentlig mange af deres tiltag har været rigtige, men bare ikke godt nok. Jeg synes for så vidt, at de har taget mange flere rationelle valg end tidligere ledelser, men to ting er gået helt skævt.haghdk skrev: ↑14. maj 2025, 22:25Spændende... Der meldes ikke noget om, om det er lokale eller udenlandske investorer?FlemmingG skrev: ↑14. maj 2025, 22:11Har haft en mindre korrespondance med Simon Ydesen kørende. Ifølge ham så står der investorer klar, hvis/når SSE22 kaster håndklædet i ringen og opgiver projekt AaB. Der meldes ikke noget om hvem disse investorer er og hvor mange penge de kommer med. Men ifølge Ydesen vil tyskerne have deres investering tilbage for at sælge…
Han melder også om at knivene er slebet inde på redaktionen og at de vil gå hårdt til SSE22, når ( forhåbentlig ikke ) nedrykningen er en realitet. Det håber jeg virkelig de står ved inde på Nordjyske - tyskerne fortjener sgu at blive grillet for den her sæson
1) Man har prioriterer forkert med at skrue så meget op på stab osv. og simpelthen hentet for dårlige spillere især blandt dem der ikke er unge talenter.
Trupsammensætningen har været noget bavl og femte yngste trup i Europa er jo ikke en parameter for en skid ligesom antallet af Nordjyder.
2) Så er der også noget ledelse af holdet der ganske enkelt har været dårlig i foråret når man så på hvilket forspring man gik ind i foråret med og man har stået et underligt sted imellem at spille ultimativt og grave sig ned under MvD. Den del peger så igen tilbage på ledelsen og deres idealistiske fodboldsyn da det jo er dem der har dikteret "Red Bull" fodbold, men har diskuet op med Iredale, DIakhite osv.
Så jeg tror min konklusion om tyskerne vil blive noget i retning af gode ideer, men ikke godt nok. Spændende plan og projekt, men gudsjammerligt ringe eksekveret og den grund er min tiltro til dem tæt på at være fuldstændig erroderet.