AaB - Silkeborg
Re: AaB - Silkeborg
Hverken Jimenez eller Mielsen med. Så må det være Bruuns på en venstre back
Og så Jørgensen i trebackkæden og Jasson på højre wingback
Vi skifter ikke system nu
Jørgensen - Kramer - Pudel
Jasson - Davidsen - Bomholt - Bruuns
Widell
Helenius - Jørgensen
Og så Jørgensen i trebackkæden og Jasson på højre wingback
Vi skifter ikke system nu
Jørgensen - Kramer - Pudel
Jasson - Davidsen - Bomholt - Bruuns
Widell
Helenius - Jørgensen
Den triste sandhed er, når man ser den startopstilling, det er ikke et hold der vinder en kamp i Superligaen. Det er der simpelthen ikke kvalitet nok til.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
Ædruelighedens stemme
Men håbet dør aldrig!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Bemærkelsesværdigt hvordan Wichmann i dagens interview på Viasat og i Rød Aalborg taler om, at der skal ske forandringer
Hvad fanden det mon betyder?
Hvad fanden det mon betyder?
En disciplinær sag, jamen, det var da også lige, hvad vi manglede.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg tror, det bliver heftigt om 2 kampe.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Müller - Pudel - Davidsen - Bomholt - MJ - Helenius byggede jeg gerne på til næste sæsons oprykningskamp. Så skal der lige findes 5 navne mere. Noel er jo med sikkerhed en af dem. Kan man ikke komme af med Jasson er han nok også (men jeg kunne godt se ham ryge hjem igen). Så synes jeg som nævnt også, at Marc Nielsen har vist lidt positivt i sine seneste indhop. Ross?R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 13:50Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
Vildt hold Silkeborg lige stiller op med..
Stor respekt til ATK og Vesttribunen for at fejre klubbens 140 års jubilæum så fornemt - både i dag og i det hele taget. Det kræver kæmpe arbejde i en tid hvor vi ikke får meget belønning fra banen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ingen chance for at MJ spiller i AaB I næste sæson..Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:00Müller - Pudel - Davidsen - Bomholt - MJ - Helenius byggede jeg gerne på til næste sæsons oprykningskamp. Så skal der lige findes 5 navne mere. Noel er jo med sikkerhed en af dem. Kan man ikke komme af med Jasson er han nok også (men jeg kunne godt se ham ryge hjem igen). Så synes jeg som nævnt også, at Marc Nielsen har vist lidt positivt i sine seneste indhop. Ross?R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 13:50Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
Hvis de skulle finde miraklet, så er det stadigvæk ikke realistisk..
Han skal selvfølgelig videre nu..
Det er nok rigtigt. Det er vel også ham, der med et pænt salg skal redde os fra den totale økonomiske ruin. Jeg mente bare: Han er en god spiller.Dalbjerg skrev: ↑18. maj 2025, 14:03Ingen chance for at MJ spiller i AaB I næste sæson..Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:00Müller - Pudel - Davidsen - Bomholt - MJ - Helenius byggede jeg gerne på til næste sæsons oprykningskamp. Så skal der lige findes 5 navne mere. Noel er jo med sikkerhed en af dem. Kan man ikke komme af med Jasson er han nok også (men jeg kunne godt se ham ryge hjem igen). Så synes jeg som nævnt også, at Marc Nielsen har vist lidt positivt i sine seneste indhop. Ross?R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 13:50Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
Hvis de skulle finde miraklet, så er det stadigvæk ikke realistisk..
Han skal selvfølgelig videre nu..
-
R Rosenberg
- Allstar

Minus Müller, så kunne det være en fin stamme til divisionerne. Marc Nielsen og Ross skal bare videre.Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:00Müller - Pudel - Davidsen - Bomholt - MJ - Helenius byggede jeg gerne på til næste sæsons oprykningskamp. Så skal der lige findes 5 navne mere. Noel er jo med sikkerhed en af dem. Kan man ikke komme af med Jasson er han nok også (men jeg kunne godt se ham ryge hjem igen). Så synes jeg som nævnt også, at Marc Nielsen har vist lidt positivt i sine seneste indhop. Ross?R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 13:50Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
Ædruelighedens stemme
Lidt for hårdt ved Müller, men allright. Jeg ved ikke, hvem der er størst mulighed for at se rykke videre af Marc N og Ross.R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 14:07Minus Müller, så kunne det være en fin stamme til divisionerne. Marc Nielsen og Ross skal bare videre.Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:00Müller - Pudel - Davidsen - Bomholt - MJ - Helenius byggede jeg gerne på til næste sæsons oprykningskamp. Så skal der lige findes 5 navne mere. Noel er jo med sikkerhed en af dem. Kan man ikke komme af med Jasson er han nok også (men jeg kunne godt se ham ryge hjem igen). Så synes jeg som nævnt også, at Marc Nielsen har vist lidt positivt i sine seneste indhop. Ross?R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 13:50Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
100% enig, dog er Helenius i sit absolutte efterår. Ham ville jeg ikke forlænge med.R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 14:07Minus Müller, så kunne det være en fin stamme til divisionerne. Marc Nielsen og Ross skal bare videre.Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:00Müller - Pudel - Davidsen - Bomholt - MJ - Helenius byggede jeg gerne på til næste sæsons oprykningskamp. Så skal der lige findes 5 navne mere. Noel er jo med sikkerhed en af dem. Kan man ikke komme af med Jasson er han nok også (men jeg kunne godt se ham ryge hjem igen). Så synes jeg som nævnt også, at Marc Nielsen har vist lidt positivt i sine seneste indhop. Ross?R Rosenberg skrev: ↑18. maj 2025, 13:50Ja, det er godt nok noget nyt, vi skal vænne os til med det hamburgske indtog.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Muller bliver sat fundstændig på det hjørne
Fin start, men Davidsens tur i græsset har lige givet lidt uro, hvor han måske forståeligt nok hænger lidt efter inde på midten. Ham McGowat fylder desværre en del for Silkeborg.
Nøøøj de taber dueller som de aldrig må tabe!!
Og få afleveringer senere, så får SIF et hjørne..
Og få afleveringer senere, så får SIF et hjørne..