AaB - Silkeborg
Re: AaB - Silkeborg
Det er simpelthen et latterligt straffespark.
Men det er også klassisk Jørgensen.
Men det er også klassisk Jørgensen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg gider ikke se på Kasper Jørgensen mere.
Hvori består forseelsen?? SIF’eren får da spillet bolden videre til skud på mål?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Jeg gider simpelthen ikke det VAR pis sådan en dag som i dag. Fuldstændig ligesom i 2023.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Derfor må man jo for fanden stadig ikke sparke folk ned.
Og det er så typisk Jørgensen.
Men jeg er generelt imod straffespark som VAR finder og ingen spillere ved hvorfor.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
PonySlaystation
- Superliga

Det er simpelthen latterligt.
Kasper Jørgensen er simpelthen hamrende uintelligent..
Ja, også latterligt af VAR!!!
Men også klassisk AaB, at de ikke kan holde koncentration i overtiden I første halvleg..
Kæft hvor er det latterligt på alle plan!
Ja, også latterligt af VAR!!!
Men også klassisk AaB, at de ikke kan holde koncentration i overtiden I første halvleg..
Kæft hvor er det latterligt på alle plan!
Men kan nogen ikke lige forklare, hvad forseelsen gik ud på?? Jeg sidder uden lyd og kunne simpelthen ikke få øje på, hvad det skulle være???
-
Dongdongwh0
- 2. div

Klassisk Jørgensen, sparker en spiller ned
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Fuldstændig latterligt straffespark.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
KJ fælder Klynge efter hans indlæg. Den er soleklar. Retarderet lavet af KJ, igen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er satme godt nok intelligensen, der udfordrer Kasper Poul. Jeg tænker, at han i tidliger tider ville sortere under en statslig forsorg samt være umyndiggjort.
Ædruelighedens stemme
Det er SÅ håbløst af KJ
Man giver ikke chancen for et straffe - har han ik snart lært det altså
Er han dum eller… det er sygt han gør det igen. Vanvittig dum aktion
Man giver ikke chancen for et straffe - har han ik snart lært det altså
Er han dum eller… det er sygt han gør det igen. Vanvittig dum aktion
Det synes jeg virkelig ikke at den er. Der var heller ingen der appellerede fra Silkeborgs side og ingen havde set det straffe uden VAR.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er bekymrende for en spiller, som er wingback, har spillet en del back, og nu er i centerforsvaret, at man laver så relativt mange satsede indgreb, ja. Rettelse, det har været en bekymring omkring ham hele sæsonen. Hvor langt skal han egentlig flyttes frem på banen for, at man tør have ham rendende?
Nå, han er sikkert også være om halvanden kamp.
Nå, han er sikkert også være om halvanden kamp.
Ingen appellerede for straffe. Den er der jo aldrig.
Har sagt det hele sæsonen. Du kan ikke spille superliga med Kasper Jørgensen på holdet. Han er så forfærdelig at jeg ikke kan beskrive det
Det gjorde Klynge, der lå og ømmede sig bag baglinjen i et minut. Du må ikke fortsætte gennem en mand når du glider for at blokere.