AaB - Silkeborg
Re: AaB - Silkeborg
Manglende skarphed igen igen..
Uduelig aflevering til MJ..
Og han laver så præcis det samme i sekundet efter..
De var 3 mod halvanden mand..
Uduelig aflevering til MJ..
Og han laver så præcis det samme i sekundet efter..
De var 3 mod halvanden mand..
Fordi, når “ingen over klubben” smelter sammen med “vi er klubben”, så vidt jeg kan følge debatten.
Dér var chancen i øvrigt. 4 mod 3 i kontra, men vi får ikke engang en afslutning ud af det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
For fanden. 3 mod 1 og så laver vores bedste spiller sådant noget juks.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
HVORFOR!!!
Er der ingen selv-justits blandt tilskuerne på vest til at få fundet og dømt de idioter med pyro...???
Hvor svært kan det være????
F J O L S E R
Er der ingen selv-justits blandt tilskuerne på vest til at få fundet og dømt de idioter med pyro...???
Hvor svært kan det være????
F J O L S E R
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Ja, det var måske lidt meget. Træls han begår straffespark, men det er jo bare fodbold.gwailo skrev: ↑18. maj 2025, 15:16Wow... et par crazy kommentarerPatmand skrev: ↑18. maj 2025, 14:59Det her er sagt i allerdybeste respekt, men det Lyngby møgsvin har altså egenhændigt sendt AaB i 1. division.Erasmus Montanus skrev: ↑18. maj 2025, 14:51Denne sæson.
Jørgensen altid garant for et straffespark, hvis noget lysner for meget.
Mon ikke han stadig bliver betalt af Lyngby.![]()
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Lige om lidt, så mangler vi tid..
Og der kan vi så tænke over, at vi har stået og brugt en del tid på at trille bolden rundt..
Og der kan vi så tænke over, at vi har stået og brugt en del tid på at trille bolden rundt..
Vi er det dårligste hold i ligaen.. Shit hvor er der mangel på kvalitet i alle kæder! Det blir en SVÆR sæson i 1. division. Tror ikke på en oprykning igen år 1!
Okay..
Viborg scorer ikke i dag..
Og VAR finder ikke et straffespark mod Vejle, som de finder mod os..
Hmmmm
Viborg scorer ikke i dag..
Og VAR finder ikke et straffespark mod Vejle, som de finder mod os..
Hmmmm
HELENIUS!!!!!!!!!!!!!!
-
PonySlaystation
- Superliga

JAAAAAA!
Fantastisk flot mål af Helenius på forarbejde fra MJ!
Tænk hvis vi havde spillet fodbold hele sæsonen.
Sådan! Vi skal ha’ 3 point. Jeg tror, vi skal have et mål mere dog.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Sådan så fandt Jørgensens aflevering endelig sin mand. Super godt forarbejde og godt timet løb af Nicklas.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dongdongwh0
- 2. div

IKKE SKIFT UD NU FORHELVEDE
-
Dongdongwh0
- 2. div

Og helenius??????
Hold op hvor er det svagt dommerarbejde af MKK ikke at give Adamsen et gult kort dér. Imens finder VAR enhver forseelse i feltet, bare fordi det er i feltet. Højere retfærdighed, min bare røv.
Vildt at Viborg ikke kan score mod Vejle..
De står bare og forsvarer sig..
Men Viborg ligner AaBs offensiv..
De står bare og forsvarer sig..
Men Viborg ligner AaBs offensiv..
Kom nu Viborg for helvede da.