Som jeg forstod det paa Lynge (og hans ord vejer stadig tungt i min verden til trods for han har vaeret uden for top fodbold laenge), saa skal der som minimum en staerk spiller til hver kaede.
Derudover skla vi erstatte diverse huller der nok ogsaa kommer med 2x Joergensen.
Har store forhaabninger til U19 spillerne der kommer op - og haaber holdet bygges op omkring dem. Men der skal noget erfaring ind. Helst nogle med godt niveau, der kender det danske liga system. behoever ikke vaere nogle med videresalgspotentiale - det har vi de unge fra U19 til at udfylde
har naevnt foer jeg er pladder-romantiker, og drommer om et nyet 1995 hold med god fodbold og spillere der har spillet sammen i aarvis fra undgom til +200 kampe paa foersteholdet. Med minimal udskiftning af nogle som skal saelges for at holde hjulene igang + betale for lidt udenlandsk kryderi.
MEN lige nu er det som sagt nogle med erfaring or nivaeu som de unge kan laene sig op ad der er brug for. Mener eksperter kalder dem plug-and-play spillere.
Nogle bud (udover dem der er naevnt) kunne vaere:
Forsvar: Malte Kiilerich, Hvidovre / Benjamin Tiedemann, AIK / Frederik Dietz, Hobro / Emil Soegaard, Hobro
Midtbane: Jens Jakob Thomasen, Elfsborg / Bjarke Jacobsen, Wehen / Bror Blume, WSG Tirol
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.