Forza skrev: ↑24. maj 2025, 09:03
le Cid skrev: ↑23. maj 2025, 23:12
Buzz Killington skrev: ↑23. maj 2025, 22:28
R Rosenberg skrev: ↑23. maj 2025, 21:41
Laumag skrev: ↑23. maj 2025, 21:30
DenSataniskeHest skrev: ↑23. maj 2025, 21:07
Den artikel lugter af man forbereder sig mentalt på man ikke bare rykket op i første hug men man må tage nogle år i 1 div og få talenterne til at blive bærende kræfter
Tror selt ikke det er planen at de bedste talenter skal være bærende på førsteholdet.
De bedste talenter skal sælges så snart de kan om det er fra u holdene eller kort efter debut er ligegyldigt.
De næst bedste kan så spille for AaB i 1 div.
De handler om at være talent udviklende og intet om hvordan holdet/klubben klarer sig.
Vi er et FCN ultra ultra light.
Just præcis. Det er mere og mere den stank, der breder sig fra bestyrelseslonalet.
Fuck AaB, fuck fans, fuck følelser - we're here for the money.
Selvfølgelig handler det om penge. Der har alle dage været åbentlyst. Er der nogen der har fantasi til at forestille sig at Tyskerne ikke er klar over at sportslig succes er en forudsætning for at tjene penge? Hvis det virkelig kun handlede om at tjene penge fra talentsalg det sportslige uagtet, er det svært at se logikken i at investere i en 1. divisionsklub med tossehøje driftsomkostninger og en så krævende fanbase.
Det kan virke næsten nedladende at skulle sige noget så åbentlyst, men man kan sgu da ikke sælge spillere til ordentlige money i dk, der aldrig har præsteret på topniveau. Og unge udvikler sig ikke i et miljø præget af nederlag og manglende sportslig retning. Talenterne smutter hvis de kun har udsigt til at rende rundt i elevatoren. Det ved tyskerne også. Men den erkendelse giver dem ikke på magisk vis millioner af eurodollars at skyde af. Så de er nødt til at satse på talenterne nu og her, og håbe/tro på deres udvikling kan bære projektet.
Derudover så har ejerne allerede indrømmet, at fraværet af forstærkninger var en strategisk fejl. Det viser, at de forstår præmissen: uden sportslig fremgang, ingen money.
Pas på hvad du skriver! Der er stadig ikke mange, der endnu har fået ilt til hjernen, De - de andre - dem fra Tyskland vil os kun ondt! Selvom en svag afslutning fra Ross, en usædvanlig svag venstrefod fra Mülller og 5 minutter mod Silkeborg var det eneste, der skulle ændres for at sikre overlevelse, så er mantraet nu, at ALLE i og omkring AaB vil bære brænde til det bål, som skal omslutte SSE22 hurtigst muligt. Nej, jeg er heller ikke glad for alt jeg ser, men hold nu kæft, hvor er verden lige pludselig blevet ekstremt sort/hvid!!!
Ja, jeg ser også hellere et solidt nordjjysk ejerskab med fodboldkompetence, men helt ærligt: Prøv nu lige at nuancere lidt!
Har ikke læst en eneste som insinuerer at SSE22 ikke vil have succes. Men de bliver udfordret på deres kompetencer og muligheder for succes. Det er vel fair nok, situationen taget i betragtning?
Hvad er succes, er så det store spørgsmål.
Jeg er ret sikker på, at deres succes ikke nødvendigvis er den samme som vores (fans), selvom der selvfølgelig er overlap. Tag fx akademiet. De ønsker varer, der kan generere indtægter hurtigst muligt. Vi ønsker spillere, som kan løfte førsteholdet.
Jeg er ret sikker på, at hvis Farum havde fans, ville de ikke synes, at klubben havde fejret succeser (hvilket de objektivt set heller ikke har ret meget i lyset af deres økonomi). Det er jeg omvendt ret sikker på, at ejerne synes.
Derfor tror jeg, at mange ønsker det nordjyske ejerskab, fordi det indebærer et ønske om succes, som på flere punkter flugter med vores, fordi der er investeret mere og andet end blot penge i det.
Ikast er jo nok det bedste eksempel på en succes, som begge parter ser som en succes.