Måske ikke optimalt med en 37 årig, men i vores situation skriger holdet på rutine og kvalitet. Så selvfølgelig henter SSE22 ham ikke.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Han har tilbudt sig til AaB på en fair kontrakt
Deutchland har takket nej uden yderligere dialog
Hvordan får vi fordrevet de tyske røvhuller asap?
Ville være nærliggende at hente i genopbygningen af klubben og en god makker til Pudlen.
Brækker mig i Bassogog lårtykke stråler, hvis vi skal se Diakhite eller tilsvarende nulbon klovne rundt i 1 division.
RAUS RAUS SSE!
Selvfølgelig, Gow har jo nok allerede den næste forsvarsgeneral klar på en fri fra Fußball-Regionalliga Nord.baresi skrev: ↑22. maj 2025, 19:21Han har tilbudt sig til AaB på en fair kontrakt
Deutchland har takket nej uden yderligere dialog
Som trådens navn indikerer: “transferønsker”.
Har forsøgt at være realistisk, men rammer sikkert forbi på nogen navne.
Fokus har været på Danmark / Skandinavien.
Defensiv
VB:
Jacob Barrett Laursen
HB:
Andreas Bruus
Jonas Mortensen
Pontus Texel
Christian Borchgrevink
Alfons Sampsted
Adam Andersson
CB:
Mathias Ross
Anders Bærtelsen
Marcus Gudmann
Christian Vestergaard
Benjamin Tiedemann
Casper Widell
Emil Bergstrom
Hordur Magnusson
Luka Racic
Marius Olsen
Lasse Nielsen
Midt:
Lucas Andersen
Julius Beck
Villads Rasmussen
Casper Jørgensen
Magnus Munck
Frederik Brandhof
Bjarke Jacobsen
Jens Thomasen
Kristian Kirkegaard
Andri Baldursson
Fredrik Oldrup Jensen
Fredrik Carlsen
Offensiv
Emil Højlund (leje?)
Emeka Nnamani
Emil Frederiksen
Defensiv
VB:
Jacob Barrett Laursen
HB:
Andreas Bruus
Jonas Mortensen
Pontus Texel
Christian Borchgrevink
Alfons Sampsted
Adam Andersson
CB:
Mathias Ross
Anders Bærtelsen
Marcus Gudmann
Christian Vestergaard
Benjamin Tiedemann
Casper Widell
Emil Bergstrom
Hordur Magnusson
Luka Racic
Marius Olsen
Lasse Nielsen
Midt:
Lucas Andersen
Julius Beck
Villads Rasmussen
Casper Jørgensen
Magnus Munck
Frederik Brandhof
Bjarke Jacobsen
Jens Thomasen
Kristian Kirkegaard
Andri Baldursson
Fredrik Oldrup Jensen
Fredrik Carlsen
Offensiv
Emil Højlund (leje?)
Emeka Nnamani
Emil Frederiksen
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
På trods af, at Vendsyssel også rykkede ned, og de ved gud heller ikke har præsteret godt, så kunne jeg godt se idéen i at prøve at hente 2-3 stykker.
Magnus Munck (midtbanespiller)
Mads Lauritsen (midterforsvar)
Mikkel Lassen (højredør)
Unge spillere, der ikke kan koste alverden, og som kan udvikles.
Mikkel Lassen (højredør)
Du har jo ikke noget tøj på!
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Ja her har vi jo så desværre problemet. For umiddelbart må de koste 0kr hvis SSE22 forbliver ved roret. De har jo netop meldt ud at der ikke kommer ny kapital til truppen. Så medmindre vi sælger en del spillere er der nok ikke meget kapital til transfers... Desværre...Dunkel skrev: ↑23. maj 2025, 08:16På trods af, at Vendsyssel også rykkede ned, og de ved gud heller ikke har præsteret godt, så kunne jeg godt se idéen i at prøve at hente 2-3 stykker.
Mikkel Lassen (højredør)
Altså, jeg tænker, hvis ikke der bliver tilført en hel del mio i spillertruppen, så ender vi i nederste del af 1. div. Specielt hvis vi sælger 2x Jørgensen, prøv at tænke et hold:
Müller
Jørgensen/Jimenez - Diakathé, Pudel, M. Nielsen/Arnarsson
Bomholt - Davidsen - Hvem?
Helenius - Ross - John
Sidst vi var i 1. div havde vi både, Sousa, Bakiz, Lucas A, Thelander, Jørgensen og flere en del af sæsonen - Nu har vi ingen med spidskompetencer eller erfaring udover Helenius og Diakthé (Gudhjælpemig), såfremt Jørgensen sælges!!
Müller
Jørgensen/Jimenez - Diakathé, Pudel, M. Nielsen/Arnarsson
Bomholt - Davidsen - Hvem?
Helenius - Ross - John
Sidst vi var i 1. div havde vi både, Sousa, Bakiz, Lucas A, Thelander, Jørgensen og flere en del af sæsonen - Nu har vi ingen med spidskompetencer eller erfaring udover Helenius og Diakthé (Gudhjælpemig), såfremt Jørgensen sælges!!
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Bedømt ud fra det Ydesen nævnte i ripodsten, at ejerne i Hjørring gerne vil have deltid, så er der måske en lille åbning i at få dem gratis, så de slipper for fuldtidsforpligtelserne.Krage skrev: ↑23. maj 2025, 08:29Ja her har vi jo så desværre problemet. For umiddelbart må de koste 0kr hvis SSE22 forbliver ved roret. De har jo netop meldt ud at der ikke kommer ny kapital til truppen. Så medmindre vi sælger en del spillere er der nok ikke meget kapital til transfers... Desværre...Dunkel skrev: ↑23. maj 2025, 08:16På trods af, at Vendsyssel også rykkede ned, og de ved gud heller ikke har præsteret godt, så kunne jeg godt se idéen i at prøve at hente 2-3 stykker.
Mikkel Lassen (højredør)
Du har jo ikke noget tøj på!
Hvis der skal ske noget i målet, kunne det være fint og udnytte, at Viborg var så dumme at sætte Oscar Hedvall af og hente ham til Aalborg. En rigtig dygtig målmand, som tilsyneladende har gået under radaren som andenmålmand i FCM og Silkeborg, før Viborg gav ham chancen.Runschen skrev: ↑23. maj 2025, 05:35Som trådens navn indikerer: “transferønsker”.
Defensiv
VB:
Jacob Barrett Laursen
HB:
Andreas Bruus
Jonas Mortensen
Pontus Texel
Christian Borchgrevink
Alfons Sampsted
Adam Andersson
CB:
Mathias Ross
Anders Bærtelsen
Marcus Gudmann
Christian Vestergaard
Benjamin Tiedemann
Casper Widell
Emil Bergstrom
Hordur Magnusson
Luka Racic
Marius Olsen
Lasse Nielsen
Midt:
Lucas Andersen
Julius Beck
Villads Rasmussen
Casper Jørgensen
Magnus Munck
Frederik Brandhof
Bjarke Jacobsen
Jens Thomasen
Kristian Kirkegaard
Andri Baldursson
Fredrik Oldrup Jensen
Fredrik Carlsen
Offensiv
Emil Højlund (leje?)
Emeka Nnamani
Emil Frederiksen
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg tænker, at der måske kunne laves en aftale omkring Shanyder Borgelin. Han har lavet OK antal mål i den næstbedste række, men ikke brændt ligaen af. Forventningerne var større. Han er høj(196) og kan forhåbentlig være opspilsstation(har ikke set ham).Dunkel skrev: ↑23. maj 2025, 08:55Bedømt ud fra det Ydesen nævnte i ripodsten, at ejerne i Hjørring gerne vil have deltid, så er der måske en lille åbning i at få dem gratis, så de slipper for fuldtidsforpligtelserne.Krage skrev: ↑23. maj 2025, 08:29Ja her har vi jo så desværre problemet. For umiddelbart må de koste 0kr hvis SSE22 forbliver ved roret. De har jo netop meldt ud at der ikke kommer ny kapital til truppen. Så medmindre vi sælger en del spillere er der nok ikke meget kapital til transfers... Desværre...Dunkel skrev: ↑23. maj 2025, 08:16På trods af, at Vendsyssel også rykkede ned, og de ved gud heller ikke har præsteret godt, så kunne jeg godt se idéen i at prøve at hente 2-3 stykker.
Mikkel Lassen (højredør)
Er 23 år, spillet 26 kampe og lavet 7 mål og 2 assists.
Tænker ikke, at han skal være 2. divisionsspiller. Men kunne måske godt blive i Nordjylland.
- FlæskeFrank
- MF issehoved
- 2. div

Kunne vi ikke bruge ham her fra OB
Nicholas Mickelson
Nicholas Mickelson
Altså så længe de nuværende ejere huserer i klubben - og tilsyneladende ikke gør mine til at ændre hverken "strategi" eller mængden af kapital - er denne tråd nærmest overflødig. Årsagen er simpel: Der kommer kun spillere til klubben, som er unge, transferfrie, og som ingen har hørt om.
Det eneste, vi kan fastslå med sikkerhed er, at de spillere, der hentes til klubben, er om muligt endnu ringere end det nuværende sammenrend.
Selv med Mathias Jørgensen og den under alle omstændigheder afskibede Widell har dette hold ingen chance for at rykke op igen. Holdet er milevidt fra Superliganiveau, og 1. division bliver stærkere og stærkere. Vi står med en fuldstændig perspektiv spillertrup, der selv til 1. division stort set skal udskiftet 1 til 1.
Det eneste, vi kan fastslå med sikkerhed er, at de spillere, der hentes til klubben, er om muligt endnu ringere end det nuværende sammenrend.
Selv med Mathias Jørgensen og den under alle omstændigheder afskibede Widell har dette hold ingen chance for at rykke op igen. Holdet er milevidt fra Superliganiveau, og 1. division bliver stærkere og stærkere. Vi står med en fuldstændig perspektiv spillertrup, der selv til 1. division stort set skal udskiftet 1 til 1.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Selvfølgelig rykker vi op i et forsøg. AaB overmatcher Nordic Bet ligaen fuldstændig på alle parametre.Hovedet skrev: ↑23. maj 2025, 20:14Altså så længe de nuværende ejere huserer i klubben - og tilsyneladende ikke gør mine til at ændre hverken "strategi" eller mængden af kapital - er denne tråd nærmest overflødig. Årsagen er simpel: Der kommer kun spillere til klubben, som er unge, transferfrie, og som ingen har hørt om.
Og jeg vinder CPH Half i 26. Vi vinder da på det omkringliggende og faciliteter, men Horsens har en bedre trup og flere penge, Lyngby er bedre som hold og en meget mere solid stamme. Kolding er strategisk sundere og Esbjerg er i en positiv udvikling modsat AaB. At påstå vi bare rykker op er useriøst at sige på nuværende tidspunkt.
RAUS RAUS SSE!
Selvfølgelig kan vi rykke op men det er absolut ikke givet. For det første aner vi ikke hvilken trup vi står med for vi står til at miste nærmest alle holdets profiler, og de udtalelser vi hører indtil videre giver ikke just indtryk af at man har tænkt sig at bruge penge på at erstatte disse.bonanza skrev: ↑24. maj 2025, 09:29Selvfølgelig rykker vi op i et forsøg. AaB overmatcher Nordic Bet ligaen fuldstændig på alle parametre.Hovedet skrev: ↑23. maj 2025, 20:14Altså så længe de nuværende ejere huserer i klubben - og tilsyneladende ikke gør mine til at ændre hverken "strategi" eller mængden af kapital - er denne tråd nærmest overflødig. Årsagen er simpel: Der kommer kun spillere til klubben, som er unge, transferfrie, og som ingen har hørt om.
Prøv at hør Ripodsten med Lynge og Krüger. De vurderer begge at AaB umiddelbart ikke bliver favorit til at rykke op.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg kan på mange måder godt lide Lynge, men jeg synes ikke han er helt skarp i det Ripodsten interview...og det er jeg med på, at der nok er uenighed omkring.Hanga skrev: ↑24. maj 2025, 10:43Selvfølgelig kan vi rykke op men det er absolut ikke givet. For det første aner vi ikke hvilken trup vi står med for vi står til at miste nærmest alle holdets profiler, og de udtalelser vi hører indtil videre giver ikke just indtryk af at man har tænkt sig at bruge penge på at erstatte disse.bonanza skrev: ↑24. maj 2025, 09:29Selvfølgelig rykker vi op i et forsøg. AaB overmatcher Nordic Bet ligaen fuldstændig på alle parametre.Hovedet skrev: ↑23. maj 2025, 20:14Altså så længe de nuværende ejere huserer i klubben - og tilsyneladende ikke gør mine til at ændre hverken "strategi" eller mængden af kapital - er denne tråd nærmest overflødig. Årsagen er simpel: Der kommer kun spillere til klubben, som er unge, transferfrie, og som ingen har hørt om.
Prøv at hør Ripodsten med Lynge og Krüger. De vurderer begge at AaB umiddelbart ikke bliver favorit til at rykke op.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu er det ikke denne tråd, men vi er ikke storfavoritter til at rykke op, som for to år siden.
Men næste års række hedder formentlig: AaB, Lyngby, Horsens, Kolding, Hvidovre, Esbjerg, Hillerød, Hobro, B93, HB Køge, Aarhus Fremad, Middelfart/Fremad Amager. Så skal vi heller ikke være mere skræmt. De sidste 6 har nok ikke setuppet til en hel sæson, Esbjerg og Kolding er kun aktuelle hvis en af de andre snubler. Så er der AaB, Lyngby, Horsens og Hvidovre som naturlige favoritter. Så vi er vel stadig store favoritter til oprykning.
Men næste års række hedder formentlig: AaB, Lyngby, Horsens, Kolding, Hvidovre, Esbjerg, Hillerød, Hobro, B93, HB Køge, Aarhus Fremad, Middelfart/Fremad Amager. Så skal vi heller ikke være mere skræmt. De sidste 6 har nok ikke setuppet til en hel sæson, Esbjerg og Kolding er kun aktuelle hvis en af de andre snubler. Så er der AaB, Lyngby, Horsens og Hvidovre som naturlige favoritter. Så vi er vel stadig store favoritter til oprykning.
- FlæskeFrank
Jeg er heller ikke altid enig med den gode Lynge og jeg synes også han har det med at romantisere visse aspekter af hvordan tingene var før. Det var mere for at sige, at det her med at AaB skulle være overlegne på alle parametre som Bonanza skriver ikke er opfattelsen hos alle. Og Lynge og Krüger er i hvert fald ikke hvem som helst, men to personer med både den faglige viden og indblik i AaB. Og Lynge er absolut ikke en person der går efter overskrifter, det er ret usædvanligt at han udtaler sig så markant som han gør i øjeblikket. Ingen tvivl om at han oprigtigt er dybt bekymret ligesom så mange af os.Martino1 skrev: ↑24. maj 2025, 10:53Jeg kan på mange måder godt lide Lynge, men jeg synes ikke han er helt skarp i det Ripodsten interview...og det er jeg med på, at der nok er uenighed omkring.Hanga skrev: ↑24. maj 2025, 10:43Selvfølgelig kan vi rykke op men det er absolut ikke givet. For det første aner vi ikke hvilken trup vi står med for vi står til at miste nærmest alle holdets profiler, og de udtalelser vi hører indtil videre giver ikke just indtryk af at man har tænkt sig at bruge penge på at erstatte disse.bonanza skrev: ↑24. maj 2025, 09:29Selvfølgelig rykker vi op i et forsøg. AaB overmatcher Nordic Bet ligaen fuldstændig på alle parametre.Hovedet skrev: ↑23. maj 2025, 20:14Altså så længe de nuværende ejere huserer i klubben - og tilsyneladende ikke gør mine til at ændre hverken "strategi" eller mængden af kapital - er denne tråd nærmest overflødig. Årsagen er simpel: Der kommer kun spillere til klubben, som er unge, transferfrie, og som ingen har hørt om.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Enig. Der vil Lynge anskue det mere politisk. Han har ikke noget motiv, andet en kærlighed til klubben.Hanga skrev: ↑24. maj 2025, 10:59Jeg er heller ikke altid enig med den gode Lynge og jeg synes også han har det med at romantisere visse aspekter af hvordan tingene var før. Det var mere for at sige, at det her med at AaB skulle være overlegne på alle parametre som Bonanza skriver ikke er opfattelsen hos alle. Og Lynge og Krüger er i hvert fald ikke hvem som helst, men to personer med både den faglige viden og indblik i AaB. Og Lynge er absolut ikke en person der går efter overskrifter, det er ret usædvanligt at han udtaler sig så markant som han gør i øjeblikket. Ingen tvivl om at han oprigtigt er dybt bekymret ligesom så mange af os.Martino1 skrev: ↑24. maj 2025, 10:53Jeg kan på mange måder godt lide Lynge, men jeg synes ikke han er helt skarp i det Ripodsten interview...og det er jeg med på, at der nok er uenighed omkring.Hanga skrev: ↑24. maj 2025, 10:43Selvfølgelig kan vi rykke op men det er absolut ikke givet. For det første aner vi ikke hvilken trup vi står med for vi står til at miste nærmest alle holdets profiler, og de udtalelser vi hører indtil videre giver ikke just indtryk af at man har tænkt sig at bruge penge på at erstatte disse.bonanza skrev: ↑24. maj 2025, 09:29Selvfølgelig rykker vi op i et forsøg. AaB overmatcher Nordic Bet ligaen fuldstændig på alle parametre.Hovedet skrev: ↑23. maj 2025, 20:14Altså så længe de nuværende ejere huserer i klubben - og tilsyneladende ikke gør mine til at ændre hverken "strategi" eller mængden af kapital - er denne tråd nærmest overflødig. Årsagen er simpel: Der kommer kun spillere til klubben, som er unge, transferfrie, og som ingen har hørt om.
Hun har desuden nogle kontakter klubben, når han så udtrykker sig sådan, så hælder jeg til, at han ved noget.
De vil ikke investere i truppen, og der skal sælges for at ramme et pænere regnskab. Også satses der på oprykning.
Der er noget, som slet ikke stemmer.