Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
11 spillere forlader tilsyneladende Vejle.. Spændende navne imellem.
https://bold.dk/fodbold/klubber/vejle-b ... ader-vejle
https://bold.dk/fodbold/klubber/vejle-b ... ader-vejle
Peters har tidligere sagt at majoriteten af afgange skal erstattes internt. Jeg tænker vi rykker en god slat spillere op fra U19 og evt. U17.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Og det er nøjagtigt det samme som at sige, at den tyske investorgruppe allerede har taget beslutningen om, at AaB ikke rykker op i næste sæson. Og at AaB fra nu af skal køre som en divisionsklub på omtrent samme niveau som HB Køge.
De har med andre ord intet lært. AaB har i foråret 2025 været et af de absolut ringeste hold, der nogensinde har optrådt i den danske Superliga. Vi skal tilbage til Haderslev og B 93 omkring årtusindeskiftet for at finde noget mage til. Det er en skandale hinsides beskrivelse, at så stor en klub kan underpræstere i dette bizarre omfang. Vi står til at miste i hvert fald én - og formentlig to, da jeg ikke kan forestille mig, at en Mathias Jørgensen vil spilde sin tid i dette taberforetagende, hvilket jeg heller ikke håber - profiler på et i forvejen umanerligt ringe hold, der i sin nuværende forfatning ikke vil have en kinamands chance for at rykke op.
Og, mine damer og herrer - det bliver værre endnu fra næste sæson!!!
Jeg må indrømme, at jeg ikke kender mange navne på spillere fra den lave hylde, AaB kan hente fra nu. Men profilmæssigt ønsker jeg, at AaB IKKE satser på at hente unge spillere på 18-21 år ind, som ikke har nogen erfaring med Superliga eller Nordic Bet. Vi har således nok af unge spillere i den aldersgruppe selv. Henter de alligevel nogen ind på den alder, skal de være klare, klare forstærkninger i forhold til vores egne unge.
Derimod ønsker jeg mig spillere i alderen 24-32 år, der har erfaring og har prøvet at spille enten Superliga eller for et bedre Nordic Betliga hold. Det kan fx være spillere, der af en eller anden årsager søger nye udfordringer eller er røget lidt ud i kulden i deres klub. Jeg vil foretrække noget fra den danske liga (eller i hvert fald Skandinavien), da vi i indeværende sæson netop har forsøgt med spillere fra andre ligaer, og det er vel kun Bjarne Pudel, der er nogenlunde en succeshistorie her. Mathias Jørgensen er et godt eksempel på en fantastisk signing - en nogenlunde erfaren spiller fra en lidt lavere række, men alligevel har hår på brystet og erfaringer i bagagen.
Vores trup består af meget unge spillere. En af de absolut yngste trupper i verdenen. Jeg mener, at det er en kæmpe fejl, at vi ikke har flere bærende eller erfarne kræfter i truppen, og det netop kan være en forklaring på, at holdet kunne falde sådan sammen i forårssæsonen.
Derimod ønsker jeg mig spillere i alderen 24-32 år, der har erfaring og har prøvet at spille enten Superliga eller for et bedre Nordic Betliga hold. Det kan fx være spillere, der af en eller anden årsager søger nye udfordringer eller er røget lidt ud i kulden i deres klub. Jeg vil foretrække noget fra den danske liga (eller i hvert fald Skandinavien), da vi i indeværende sæson netop har forsøgt med spillere fra andre ligaer, og det er vel kun Bjarne Pudel, der er nogenlunde en succeshistorie her. Mathias Jørgensen er et godt eksempel på en fantastisk signing - en nogenlunde erfaren spiller fra en lidt lavere række, men alligevel har hår på brystet og erfaringer i bagagen.
Vores trup består af meget unge spillere. En af de absolut yngste trupper i verdenen. Jeg mener, at det er en kæmpe fejl, at vi ikke har flere bærende eller erfarne kræfter i truppen, og det netop kan være en forklaring på, at holdet kunne falde sådan sammen i forårssæsonen.
Og når de så har hentet på papiret rutinerede spillere ind, Bruus og i særdeleshed Diakhite, så har de været bundelendigt scoutet. Så ja, vi skal have mere erfarne spillere ind, men det skal også være de rigtige spillere. Totalt til grin at vi kunne ha hentet Dalsgaard hjem, en nykåret danmarksmester, for en billigere hyre end Diakhite. Diakhite som må kandidere til den værste signing i klubbens historie…Nordic skrev: ↑24. maj 2025, 19:09Jeg må indrømme, at jeg ikke kender mange navne på spillere fra den lave hylde, AaB kan hente fra nu. Men profilmæssigt ønsker jeg, at AaB IKKE satser på at hente unge spillere på 18-21 år ind, som ikke har nogen erfaring med Superliga eller Nordic Bet. Vi har således nok af unge spillere i den aldersgruppe selv. Henter de alligevel nogen ind på den alder, skal de være klare, klare forstærkninger i forhold til vores egne unge.
Jeg har ingen tiltro til at Gow og Nagel formår at skabe et bare nogenlunde slagkraftigt hold til næste sæson
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Tænker faktisk Børsting kunne være en fin signing, hvis han kan ramme det samme niveau han havde i Brann. En erfaren midtbaneslider, der bløder AaB og som sandsynligvis er billig i drift
- AalborgBoilers
- Lilleput

- Favoritspiller: Andreas Johansson
Okay, nu går der lidt heksejagt i den. Peters har også sagt at de har indset at det var en stor fejl at de ikke investerede i en stamme af mere erfarne spillere og at det kommer de til at ændre på til fremtiden.Hovedet skrev: ↑24. maj 2025, 17:07Og det er nøjagtigt det samme som at sige, at den tyske investorgruppe allerede har taget beslutningen om, at AaB ikke rykker op i næste sæson. Og at AaB fra nu af skal køre som en divisionsklub på omtrent samme niveau som HB Køge.
De har med andre ord intet lært. AaB har i foråret 2025 været et af de absolut ringeste hold, der nogensinde har optrådt i den danske Superliga. Vi skal tilbage til Haderslev og B 93 omkring årtusindeskiftet for at finde noget mage til. Det er en skandale hinsides beskrivelse, at så stor en klub kan underpræstere i dette bizarre omfang. Vi står til at miste i hvert fald én - og formentlig to, da jeg ikke kan forestille mig, at en Mathias Jørgensen vil spilde sin tid i dette taberforetagende, hvilket jeg heller ikke håber - profiler på et i forvejen umanerligt ringe hold, der i sin nuværende forfatning ikke vil have en kinamands chance for at rykke op.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jo en gratis omgang at konstatere dét, som alle kunne se både i sommer, men især i vinter hvor alle skreg på det.AalborgBoilers skrev: ↑25. maj 2025, 00:49Okay, nu går der lidt heksejagt i den. Peters har også sagt at de har indset at det var en stor fejl at de ikke investerede i en stamme af mere erfarne spillere og at det kommer de til at ændre på til fremtiden.Hovedet skrev: ↑24. maj 2025, 17:07Og det er nøjagtigt det samme som at sige, at den tyske investorgruppe allerede har taget beslutningen om, at AaB ikke rykker op i næste sæson. Og at AaB fra nu af skal køre som en divisionsklub på omtrent samme niveau som HB Køge.
Hvis de er så fodboldkyndige, så så de nok det samme som os mandagstrænere, diverse eksperter og mange flere.
Men de valgte at lade være, og derfor er det udsagn ikke andet end et forsøg på damage control ved at give en indrømmelse af noget, man ikke rigtig mener.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er spændt på, om man nu med endnu færre midler og Gow i førersædet kan præstere at hente endnu ringere spillere end Diakhité, Iredale, Jimenez, Nielsen og Seydel.
Det kan man nok.
Det kan man nok.
Ædruelighedens stemme
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Enig! Man savner helt Holgersson, når Oumar forplanter usikkerhed ud i hele holdet til et sikkert 4-0-resultat. Yahya Nadrani er dog også en god kandidat på grund af omstændighederne.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... e-vi-ma-se
Det er jo helt tydeligt han gerne vil videre.haghdk skrev: ↑25. maj 2025, 09:51MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
Men fair nok. Hans kvalitet hører heller ikke til i superligaen. Og klubben er i kaos.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han siger vel ikke andet, end at han trænger til ferie.haghdk skrev: ↑25. maj 2025, 09:51MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
Det gør jeg i øvrigt også.
Ædruelighedens stemme
Ejer vi egentlig stadig Adedeji?
Ja. Men mener der er klausuler der gør at han skal købes hvis de rykker op.
------------------------------------------------
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det eneste kaos i klubben er de sortklædte 15 årige efterskoleelever, som tror de bestemmer.Forza skrev: ↑25. maj 2025, 10:00Det er jo helt tydeligt han gerne vil videre.haghdk skrev: ↑25. maj 2025, 09:51MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
Men fair nok. Hans kvalitet hører heller ikke til i superligaen. Og klubben er i kaos.
Men de fylder også
- FlæskeFrank
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvorfor skulle han dog blive og spille 1. div?haghdk skrev: ↑25. maj 2025, 09:51MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
Han er jo ikke ligefrem født og opvokset i Vestbyen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
De 15 årige efterskoleelever var iøvrigt bakket op af AaB supportklub der ligeledes var mødt op i sort. Kunne være super fedt hvis folk gad sætte sig ind i tingene inden de hopper på debatsiden og lukker lort ud..FlæskeFrank skrev: ↑25. maj 2025, 11:41Det eneste kaos i klubben er de sortklædte 15 årige efterskoleelever, som tror de bestemmer.Forza skrev: ↑25. maj 2025, 10:00Det er jo helt tydeligt han gerne vil videre.haghdk skrev: ↑25. maj 2025, 09:51MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
Men de fylder også
-
R Rosenberg
- Allstar

A ve do hva? Det kan du sgu da ik kom rendens her og forlange.RicoBR02 skrev: ↑25. maj 2025, 13:28De 15 årige efterskoleelever var iøvrigt bakket op af AaB supportklub der ligeledes var mødt op i sort. Kunne være super fedt hvis folk gad sætte sig ind i tingene inden de hopper på debatsiden og lukker lort ud..FlæskeFrank skrev: ↑25. maj 2025, 11:41Det eneste kaos i klubben er de sortklædte 15 årige efterskoleelever, som tror de bestemmer.Forza skrev: ↑25. maj 2025, 10:00Det er jo helt tydeligt han gerne vil videre.haghdk skrev: ↑25. maj 2025, 09:51MJ lyder heller ikke som én der har lyst til at blive i det kaos der kendetegner klubben
Men de fylder også
Internettets prime: Hav markante holdninger. Især om noget, du ikke har sat dig ind i. Og helst både fans, heste, virusinfektioner, kondensstriber og ikke mindst WTO!
Ædruelighedens stemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvilken kaos snakker I om?
Der er kommet styr på talent afdelingen og økonomien.
Ja vi er rykket ned (igen), men hvornår har vi haft succes på to af tre parametrene.
Men det passer ikke ind i ekkokammeret.
Der er kommet styr på talent afdelingen og økonomien.
Ja vi er rykket ned (igen), men hvornår har vi haft succes på to af tre parametrene.
Men det passer ikke ind i ekkokammeret.
- FlæskeFrank