haha den var god - enig men de burde fandme forlængeHanga skrev: ↑24. maj 2025, 14:33Det er sikkert også det SSE22 håber![]()
Kamptråd Lyngby - AaB
Re: Kamptråd Lyngby - AaB
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Interview med Peters... På spørgsmålet om han vil garantere at SSE22 også er her om 2 år, svarer han at han vil garantere at de vil i dialog med fansene... og noget mere... Så kan man tage det for hvad det er.
Han siger også at de ikke har interesse i at snakke med dem der er interesseret i at overtage majoriteten. Men ikke sådan en fuldstændig og aldeles afvisning. Jeg fortolker - intet andet.
Han siger også at de ikke har interesse i at snakke med dem der er interesseret i at overtage majoriteten. Men ikke sådan en fuldstændig og aldeles afvisning. Jeg fortolker - intet andet.
- MF issehoved
- 2. div

Om vi kæmper om at undgå nedrykning i bunden af superligaen eller om oprykning toppen af 1. division er vel egentlig ret ligegyldig, hvis vi ser bort fra økonomien og kun kigger på det sportslige.
Interviewet kan ses på tv3sports hjemmeside.haghdk skrev: ↑24. maj 2025, 14:50Interview med Peters... På spørgsmålet om han vil garantere at SSE22 også er her om 2 år, svarer han at han vil garantere at de vil i dialog med fansene... og noget mere... Så kan man tage det for hvad det er.
Han kommer jo med politikersvar, hvilket nok er meget klogt.
Jeg savner konkrete svar på hvordan man vil være kompetitive i 1. Div uden at bruge penge.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hvad råbte fansne der ?
Raus, raus SSE.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Lyder mere som Fuck Off SSE
Jeg vil også gerne i dialog med Peters. Det er bare et dårligt udgangspunkt, at jeg ved mere om at drive en dansk Superliga-klub end han gør. Men man skal nok ikke være for fin til at give ham et par fif.haghdk skrev: ↑24. maj 2025, 14:50Interview med Peters... På spørgsmålet om han vil garantere at SSE22 også er her om 2 år, svarer han at han vil garantere at de vil i dialog med fansene... og noget mere... Så kan man tage det for hvad det er.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Men det er da godt at se, at Wichmann i det mindste har sikret noget stabilitet.
Hader København!
Kan vi nå at skifte træner igen inden sæsonstart?
Syns faktisk makolli slipper fint fra det
Kæmpe indsats af gutterne på tribunen. Klare budskaber til SSE, Gow, Peters osv.
Vigtige budskab som er essentielle hvis de skal ud af klubben.
Vigtige budskab som er essentielle hvis de skal ud af klubben.
- alithebeast
- Allstar

Det hele er jo Mennos skyld må forståes. Hvis ikke han havde ødelagt psyken på velbetalte professionelle sportsmænd, så havde vi aldrig stået her.
Hader København!
alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 15:34Det hele er jo Mennos skyld må forståes. Hvis ikke han havde ødelagt psyken på velbetalte professionelle sportsmænd, så havde vi aldrig stået her.
For i det mindste at forsøge at stoppe blødningen bagude.Martino1 skrev: ↑24. maj 2025, 15:36alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 15:34Det hele er jo Mennos skyld må forståes. Hvis ikke han havde ødelagt psyken på velbetalte professionelle sportsmænd, så havde vi aldrig stået her.Men det har jo været helt og aldeles ufarligt under Wichmann og jeg forstår ikke hvorfor vi skal spille 352/532
Tror jeg bare ikke vi vinder nogle kampe af…Forza skrev: ↑24. maj 2025, 15:38For i det mindste at forsøge at stoppe blødningen bagude.Martino1 skrev: ↑24. maj 2025, 15:36alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 15:34Det hele er jo Mennos skyld må forståes. Hvis ikke han havde ødelagt psyken på velbetalte professionelle sportsmænd, så havde vi aldrig stået her.Men det har jo været helt og aldeles ufarligt under Wichmann og jeg forstår ikke hvorfor vi skal spille 352/532
-
Dongdongwh0
- 2. div

Vi har Ross og Jasson på banen.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Fedt med mange budskaber i dag 
Men man kan ikke nå at læse dem alle desværre. Men stærkt signal at sende til tyskene.
Men man kan ikke nå at læse dem alle desværre. Men stærkt signal at sende til tyskene.
- alithebeast
- Allstar

I så fald har vi tilføjet blødende hæmorider til den mens, der allerede krævede 5 dråber og en tampax på størrelse med en køkkenrulle..Forza skrev: ↑24. maj 2025, 15:38For i det mindste at forsøge at stoppe blødningen bagude.Martino1 skrev: ↑24. maj 2025, 15:36alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 15:34Det hele er jo Mennos skyld må forståes. Hvis ikke han havde ødelagt psyken på velbetalte professionelle sportsmænd, så havde vi aldrig stået her.Men det har jo været helt og aldeles ufarligt under Wichmann og jeg forstår ikke hvorfor vi skal spille 352/532
Vi har spillet ringe under Wichmann, hvilket statistik og pointhøst også vidner om. Ja det var også skidt under Menno, men vi fik i det mindste point.
Hader København!