Ret hårdt dømt, jo. Og endda efter han har fået chancen via VAR for at ændre dom.
Kamptråd Lyngby - AaB
Re: Kamptråd Lyngby - AaB
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Dommere burde også kunne få karantæne. Men vi slipper vel for typer som Jonas Hansen, MKK og Putros i næste sæson...
Jeg er i alt fald på linje med dem på TV3 i at det var papirtyndt at give rødt kort for den. Men Lyngbyspilleren har nok lært af Neymar - når bare man ruller 20 gange om sig selv, får man som regel max. opmærksomhed fra dommeren.
Jeg er i alt fald på linje med dem på TV3 i at det var papirtyndt at give rødt kort for den. Men Lyngbyspilleren har nok lært af Neymar - når bare man ruller 20 gange om sig selv, får man som regel max. opmærksomhed fra dommeren.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Den er selvfølgelig ikke god, men mener nu ligeså vel, det kunne være et gult kort. Pudel glider, og så bliver det lidt voldsomt.Funky skrev: ↑24. maj 2025, 16:44Hvorfra kommer det der helt uhæmmede had mod en helt ny træner?alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 16:42Men vi har fået 1 point i 5 kampe. Vi har lukket 2,4 mål ind. Så er udtrykket altså fuldstændig ligegyldigt.jens fup skrev: ↑24. maj 2025, 16:35Lige dér giver jeg dig ret. Og det havde ikke været ufortjent. Cafe-drengene havde intet at byde på.alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 16:31Vi var endog meget uheldige med ikke at vinde over FCK i foråret.jens fup skrev: ↑24. maj 2025, 16:29De gode hold, som smadrede os 4-0. Hver gang....alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 16:28
Det ændrer ikke ved, at statistik og point var bedre under Menno, og der mødte vi faktisk de gode hold i ligaen.
![]()
Men AGF, Silkeborg, Viborg, Brøndby og HerningIkast - de smadrede os hver eneste gang. Og det var under Menno. Jeg giver dig det, at vi stadig tabte til både Silkeborg og Viborg med Wichmann på sidelinjen, men du får aldrig solgt nogen påstand til mig om at vores udtryk ikke så 100 gange bedre ud i størstedelen af de to kampe
Menno kunne ikke have gjort det dårligere, og nu står vi med en tvivlsom karakter på sidelinjen, som i hvert fald ikke endnu ikke har begavet os med sin store fodboldintelligens.
Så gad Pudel ikke tage imod flere kontraer…
Lyngby-manden overspiller den så ret meget og agerer som om skinnebenet er brækket af en tackling yderst på foden.
Dommer Jonas Hansen vil så ikke ændre dommen efter at have set på VAR-skærmen - som den første dommer i mands minde.
Lød på Ortved til, at det kan betyde 3 kampes karantæne…
Hvor har vi dog været et totalt ligegyldigt og intetsigende indslag i Superligaen.
Fortjent nedrykning og fortjent sidsteplads.
SSE RAUS.
Fortjent nedrykning og fortjent sidsteplads.
SSE RAUS.
Jeg kunne forstå, at en dommer som ikke fik chancen for at se det igen på VAR-skærmen kunne hoppe på skuespillet. Men at han bare holder fast, nej….Sauer skrev: ↑24. maj 2025, 16:51Den er selvfølgelig ikke god, men mener nu ligeså vel, det kunne være et gult kort. Pudel glider, og så bliver det lidt voldsomt.Funky skrev: ↑24. maj 2025, 16:44Hvorfra kommer det der helt uhæmmede had mod en helt ny træner?alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 16:42Men vi har fået 1 point i 5 kampe. Vi har lukket 2,4 mål ind. Så er udtrykket altså fuldstændig ligegyldigt.jens fup skrev: ↑24. maj 2025, 16:35Lige dér giver jeg dig ret. Og det havde ikke været ufortjent. Cafe-drengene havde intet at byde på.alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 16:31Vi var endog meget uheldige med ikke at vinde over FCK i foråret.
Men AGF, Silkeborg, Viborg, Brøndby og HerningIkast - de smadrede os hver eneste gang. Og det var under Menno. Jeg giver dig det, at vi stadig tabte til både Silkeborg og Viborg med Wichmann på sidelinjen, men du får aldrig solgt nogen påstand til mig om at vores udtryk ikke så 100 gange bedre ud i størstedelen af de to kampe
Menno kunne ikke have gjort det dårligere, og nu står vi med en tvivlsom karakter på sidelinjen, som i hvert fald ikke endnu ikke har begavet os med sin store fodboldintelligens.
Så gad Pudel ikke tage imod flere kontraer…
Lyngby-manden overspiller den så ret meget og agerer som om skinnebenet er brækket af en tackling yderst på foden.
Dommer Jonas Hansen vil så ikke ændre dommen efter at have set på VAR-skærmen - som den første dommer i mands minde.
Lød på Ortved til, at det kan betyde 3 kampes karantæne…
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Bortset fra at vi gennem hele sæsonen ikke har været bedre, og at nedrykningen er fortjent nok, så hører det med til historien at dommere som Jonas Hansen, MKK og Putros konsekvent bortdømmer os hver eneste gang, vi har "fornøjelsen" af dem. Om der ligefrem skulle ligge en sammensværgelse hos dommerne om at dømme imod AaB, tvivler jeg på, men lige de tre og VAR har vi aldrig været heldige med.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Vel nok den værste AaB sæson siden oprykningen til 1.division en gang i 80'erne. SSE er og bør være fortid. Aldrig har jeg set et så elendigt spillermateriale, aldrig har jeg set så elendig rekruttering, aldrig har jeg set et så vattet og ligegyldigt hold. Tag jeres tyske klæder og skrid ad helvedet til. RAUS.
Tak til vesttribunen for de mange budskab.
Tak til vesttribunen for de mange budskab.
-
R Rosenberg
- Allstar

Er der noget evidens for, at vi snydes oftere af de tre samt VAR?jens fup skrev: ↑24. maj 2025, 16:56Bortset fra at vi gennem hele sæsonen ikke har været bedre, og at nedrykningen er fortjent nok, så hører det med til historien at dommere som Jonas Hansen, MKK og Putros konsekvent bortdømmer os hver eneste gang, vi har "fornøjelsen" af dem. Om der ligefrem skulle ligge en sammensværgelse hos dommerne om at dømme imod AaB, tvivler jeg på, men lige de tre og VAR har vi aldrig været heldige med.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Meget sigende for sæsonen at vi får Pudel i karantæne til næste sæson, på hvad der lignede et gult kort. Kan man ikke apellere den?
Ikke én eneste AaB’er nede ved fansene efter kampen.
Størstedelene af spillerne er mere end velkomne til at følge med SSE hjem til Reeperbahn.
Sorteste sæson nogensinde.
Størstedelene af spillerne er mere end velkomne til at følge med SSE hjem til Reeperbahn.
Sorteste sæson nogensinde.
På hvilket grundlag skulle den blive omstødt, efter at dommeren havde ALLE chancer selv pga. VAR?Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2025, 17:09Meget sigende for sæsonen at vi får Pudel i karantæne til næste sæson, på hvad der lignede et gult kort. Kan man ikke apellere den?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg så da billeder af truppen som stod nede foran nogle sortklædte skikkelser med hvide bannere efter kampen. Men det kan da være, at de brugte mindre tid dér end normalt, hvis det hele handlede om tilråb på tysk og Reperbahn-niveau. Så skal de selvfølgelig gå væk igen.
Da AaB selvfølgelig stod lige på tærsklen til endnu en glorværdig storsejr, hvis ikke dommeren fem minutter før tid havde udvist en halvdårlig forsvarsspiller ved stillingen... 3-1 til modstanderne!Funky skrev: ↑24. maj 2025, 17:12På hvilket grundlag skulle den blive omstødt, efter at dommeren havde ALLE chancer selv pga. VAR?Gentleman Finn skrev: ↑24. maj 2025, 17:09Meget sigende for sæsonen at vi får Pudel i karantæne til næste sæson, på hvad der lignede et gult kort. Kan man ikke apellere den?
Alle mand til tasterne for at omgøre den kendelse, der bliver definerende for hele klubbens fremtid! Hele resten af landet græder med Sport, Strategi og Excellence, hvis visionære projekt alene strandede på dommerstanden i dansk fodbold.
ELLER: Brug krudtet for at jage de ansvarlige for det hold, der står bag den værste sæson nogensinde i AaBs Superligahistorie - for det er de samme mennesker, der står bag den trup, der stiller op til sæsonstart i 1. division om små to måneder! Trods alt viste dagens protester, at der stadig findes en lille smule liv i klubben. Men hvorfor begyndte disse projektaktioner ikke allerede ved sæsonstart, hvor enhver kunne se katastrofen i horisonten?
-
RufusTheDog
- 2. div

Men træk lige luft ind også, vores klub sejler, vi er blevet ydmyget gang på gang - de der folk i sort tøj med bøllehatte og solbriller som sofafans nu sviner til, har stået der gang på gang og har ydet den bedste støtte vores klub nogensinde har fået. Klart der kommer en reaktion. Hvis man er i tvivl om hvad AaB betyder, er signalet i dag ikke til at tage fejl af.
Vi ses i første division. Nu har jeg en aftale med en GG spät og Operarejsen. Hey AaB!
Vi ses i første division. Nu har jeg en aftale med en GG spät og Operarejsen. Hey AaB!
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Der røde kort er så dumt... Faktisk var det lige nøjagtig det eneste der ikke måtte ske. Pudel skal være ham der holder sammen på forsvaret næste sæson. Så det her er rigtig, rigtig træls. Og jeg synes den er mere end tvivlsom. Der er alle på bodegaen enige om
Reaktion ja... men de fans, som er med på det der, er jo ikke voksne mennesker. Det er umodne tabere, som endelig har fundet en undskyldning til at te sig som udskud.RufusTheDog skrev: ↑24. maj 2025, 17:29Men træk lige luft ind også, vores klub sejler, vi er blevet ydmyget gang på gang - de der folk i sort tøj med bøllehatte og solbriller som sofafans nu sviner til, har stået der gang på gang og har ydet den bedste støtte vores klub nogensinde har fået. Klart der kommer en reaktion. Hvis man er i tvivl om hvad AaB betyder, er signalet i dag ikke til at tage fejl af.
Hvis det er rigtigt at AaB fans har generet Mathias Jørgensens familie så skal man jo søge psykolog hjælp altså.