Kamptråd Lyngby - AaB
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Kamptråd Lyngby - AaB
Man skal virkelig have fundet noget kvalitet og afhænge en del dårlige spillere hvis man skal rykke op fra første div
-
RufusTheDog
- 2. div

Nu uddyber du ikke rigtigt hvad du mener med “som er med på det der”?FIDEL skrev: ↑24. maj 2025, 17:54Reaktion ja... men de fans, som er med på det der, er jo ikke voksne mennesker. Det er umodne tabere, som endelig har fundet en undskyldning til at te sig som udskud.RufusTheDog skrev: ↑24. maj 2025, 17:29Men træk lige luft ind også, vores klub sejler, vi er blevet ydmyget gang på gang - de der folk i sort tøj med bøllehatte og solbriller som sofafans nu sviner til, har stået der gang på gang og har ydet den bedste støtte vores klub nogensinde har fået. Klart der kommer en reaktion. Hvis man er i tvivl om hvad AaB betyder, er signalet i dag ikke til at tage fejl af.
Vi ses i første division. Nu har jeg en aftale med en GG spät og Operarejsen. Hey AaB!
Jeg ser ca 20 fornuftige budskabsbannere, sorte flag,lidt røg og konstante Raus Raus SSE råb. At det så er ét banner som er unødvendigt, gør vel ikke alle til tabere og udskud eller hvad?
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Det er vel forhåbentligt ikke rigtigt??
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Dem som har lavet banneret, holder det og synes det er fedt.RufusTheDog skrev: ↑24. maj 2025, 18:06Nu uddyber du ikke rigtigt hvad du mener med “som er med på det der”?FIDEL skrev: ↑24. maj 2025, 17:54Reaktion ja... men de fans, som er med på det der, er jo ikke voksne mennesker. Det er umodne tabere, som endelig har fundet en undskyldning til at te sig som udskud.RufusTheDog skrev: ↑24. maj 2025, 17:29Men træk lige luft ind også, vores klub sejler, vi er blevet ydmyget gang på gang - de der folk i sort tøj med bøllehatte og solbriller som sofafans nu sviner til, har stået der gang på gang og har ydet den bedste støtte vores klub nogensinde har fået. Klart der kommer en reaktion. Hvis man er i tvivl om hvad AaB betyder, er signalet i dag ikke til at tage fejl af.
Vi ses i første division. Nu har jeg en aftale med en GG spät og Operarejsen. Hey AaB!
Jeg ser ca 20 fornuftige budskabsbannere, sorte flag,lidt røg og konstante Raus Raus SSE råb. At det så er ét banner som er unødvendigt, gør vel ikke alle til tabere og udskud eller hvad?
Man får ikke ligefrem det "rigtige" budskab igennem.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... behageligt
Det er hvert fald ikke sådan, vi holder fast på MJ.
Det er jo satme så fan tumpet som man kan bliveSauer skrev: ↑24. maj 2025, 18:28https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... behageligt
Det er hvert fald ikke sådan, vi holder fast på MJ.
Idioter mand -dumhed længe leve
- morten-aab
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Wow. Der skal satme ikke meget til. Som Rufus skriver - træk luft ind. Vi er røger ud igen, og den primære debat handler om ét, enkelt banner.FIDEL skrev: ↑24. maj 2025, 17:54Reaktion ja... men de fans, som er med på det der, er jo ikke voksne mennesker. Det er umodne tabere, som endelig har fundet en undskyldning til at te sig som udskud.RufusTheDog skrev: ↑24. maj 2025, 17:29Men træk lige luft ind også, vores klub sejler, vi er blevet ydmyget gang på gang - de der folk i sort tøj med bøllehatte og solbriller som sofafans nu sviner til, har stået der gang på gang og har ydet den bedste støtte vores klub nogensinde har fået. Klart der kommer en reaktion. Hvis man er i tvivl om hvad AaB betyder, er signalet i dag ikke til at tage fejl af.
Det var det så åbenbart.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nu er sæsonen slut, og jeg. vil nok aldrig helt forstå, hvordan AaB kunne falde sammen som en slatten karklud; Efter grundspillet havde AaB 21 points, og nu efter slutspillet har vi kun 24 points. Det er helt vildt, at vi kan falde sammen på den måde, og hvorfor det skete.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, så langt er springet fra at kalde deres mødre ludere til at angribe spillerens familie nok alligevel heller ikke, når det kommer til stykket.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvordan skal det forståes ?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2025, 19:08Ja, så langt er springet fra at kalde deres mødre ludere til at angribe spillerens familie nok alligevel heller ikke, når det kommer til stykket.
Altså at du syns det er okay fordi man er frustreret .
Spørger fuldstændig neutralt fordi jeg er usikker på hvad du mener
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... omiske-ali
Hmm altså når træner spillere udtaler sig.
Der er noget der tyder på at der sker en masse man ikke ved
Wichmann er trods at han havde sat sig ind i opgaven alligevel blevet overrasket
Det lyder utroligt og satme skidt
Wichmann er trods at han havde sat sig ind i opgaven alligevel blevet overrasket
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
Den bed jeg også mærke i. Lyder næsten som, at han fortryder at han sagde ja.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:11https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... omiske-ali
Enig han lyder virkelig presset og hinter ret kraftigt til at tingene ikke har været som han blev lovet, og at der nu kommer til at ske en masse ting han ikke havde forudset.haghdk skrev: ↑24. maj 2025, 19:14Den bed jeg også mærke i. Lyder næsten som, at han fortryder at han sagde ja.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:11https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... omiske-ali
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg mener det modsatte. At begge dele er komplet åndsvagt.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:10Hvordan skal det forståes ?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2025, 19:08Ja, så langt er springet fra at kalde deres mødre ludere til at angribe spillerens familie nok alligevel heller ikke, når det kommer til stykket.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
Det står jo meget værre til end hvad vi herinde selv regner med så ... Dybt bekymrendeHanga skrev: ↑24. maj 2025, 19:25Enig han lyder virkelig presset og hinter ret kraftigt til at tingene ikke har været som han blev lovet, og at der nu kommer til at ske en masse ting han ikke havde forudset.haghdk skrev: ↑24. maj 2025, 19:14Den bed jeg også mærke i. Lyder næsten som, at han fortryder at han sagde ja.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:11https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... omiske-ali
Åh jaBuzz Killington skrev: ↑24. maj 2025, 19:30Jeg mener det modsatte. At begge dele er komplet åndsvagt.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:10Hvordan skal det forståes ?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2025, 19:08Ja, så langt er springet fra at kalde deres mødre ludere til at angribe spillerens familie nok alligevel heller ikke, når det kommer til stykket.
Enig
Tror de har skabt en syg kulturhaghdk skrev: ↑24. maj 2025, 19:34Det står jo meget værre til end hvad vi herinde selv regner med så ... Dybt bekymrendeHanga skrev: ↑24. maj 2025, 19:25Enig han lyder virkelig presset og hinter ret kraftigt til at tingene ikke har været som han blev lovet, og at der nu kommer til at ske en masse ting han ikke havde forudset.haghdk skrev: ↑24. maj 2025, 19:14Den bed jeg også mærke i. Lyder næsten som, at han fortryder at han sagde ja.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:11https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... omiske-ali
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
Beklager dobbelt indlæg
- strangecap
- 1. div

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Helt enig! Var med på bannerførelsen så længe den spørgende og holdningsbaseret, men nedladende retorik omkring bestyrelsesmedlemmers mødre og konflikter med pårørende til spillere det er godt nok dårlig stil efter min mening. Samtidig tager det nu alt fokus istedet for der virkelige budskab som blev bragtBuzz Killington skrev: ↑24. maj 2025, 19:30Jeg mener det modsatte. At begge dele er komplet åndsvagt.baresi skrev: ↑24. maj 2025, 19:10Hvordan skal det forståes ?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2025, 19:08Ja, så langt er springet fra at kalde deres mødre ludere til at angribe spillerens familie nok alligevel heller ikke, når det kommer til stykket.