Det gjorde de så........
Sports excellence 22
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sports excellence 22
Men hvad fanden skal vi gøre, hvis SSE22 vil køre den her til den bitre ende. Hvis de ikke erkender at de ikke kan fortsætte men bliver, så signalerer de, at de er fuldstændig ligeglade med hvad vi fans mener.
Det gør ondt, men atombomben vi kan bruge, er vel at opsige sæsonkortet og lade være med at komme på stadion? Den gør nas, men er det, det der skal til?
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Mon ikke, der kommer en udenlandsk træner og sportschef? Naturligvis uden erfaring fra dansk fodbold.DenSataniskeHest skrev: ↑26. maj 2025, 13:02Hvis ikke det bliver fulgt op af et stærkt navn, så burde de have tjære og fjer..
sindsygt og viser der ingen kompetancer er i det firma.. alt deres snak om knowhow, osv er bullshit
Vi er taget som gidsler. FUCK!!!!!haghdk skrev: ↑26. maj 2025, 13:01Men hvad fanden skal vi gøre, hvis SSE22 vil køre den her til den bitre ende. Hvis de ikke erkender at de ikke kan fortsætte men bliver, så signalerer de, at de er fuldstændig ligeglade med hvad vi fans mener.
Det gør ondt, men atombomben vi kan bruge, er vel at opsige sæsonkortet og lade være med at komme på stadion? Den gør nas, men er det, det der skal til?
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig
Det lyder komplet skørt.
Kan Wichmann have stillet et ultimatum og overspillet sine kort? Altså "giv mig X og X og X eller jeg skrider"...?
Kan Wichmann have stillet et ultimatum og overspillet sine kort? Altså "giv mig X og X og X eller jeg skrider"...?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
DET ER DA FULDSTÆNDIG LIGEGYLDIGT HVEM DER KOMMER IND?!?!?! DE SKAL BARE VÆK FRA AaB!!!!!!!!!!!!DenSataniskeHest skrev: ↑26. maj 2025, 13:02Hvis ikke det bliver fulgt op af et stærkt navn, så burde de have tjære og fjer..
sindsygt og viser der ingen kompetancer er i det firma.. alt deres snak om knowhow, osv er bullshit
-
Alpa Chino
- Superliga

Jeg opfordrer til at ingen køber billet til AaBs kampe. Tomme tribuner er eneste udvej.DellOrto skrev: ↑26. maj 2025, 13:05Vi er taget som gidsler. FUCK!!!!!haghdk skrev: ↑26. maj 2025, 13:01Men hvad fanden skal vi gøre, hvis SSE22 vil køre den her til den bitre ende. Hvis de ikke erkender at de ikke kan fortsætte men bliver, så signalerer de, at de er fuldstændig ligeglade med hvad vi fans mener.
Nu har vi bare et problem - for nu er der ikke nogen chauffør på SSE22 klovnebussen.
Tyskerne vasker hænder…men det er fandme ikke kønt det der foregår nu i AaB. Det er lige før vi sofa-fans bør rejse os op og vandre mod Hornevej og udtrykke vores foragt for den tyske overkommando, men nu tager vi lige en kop øl og vender skråen.
Tyskerne vasker hænder…men det er fandme ikke kønt det der foregår nu i AaB. Det er lige før vi sofa-fans bør rejse os op og vandre mod Hornevej og udtrykke vores foragt for den tyske overkommando, men nu tager vi lige en kop øl og vender skråen.
Nu skal SSE på jagt efter endnu et par nikkedukker, der går med til ikke at have indflydelse på, hvem der hentes og hvem der spiller.
Hvis nogen fans stadig bakker op om SSE efter det her, kan end ikke ændrede klubfarver fjerne deres loyalitet.
Hvis nogen fans stadig bakker op om SSE efter det her, kan end ikke ændrede klubfarver fjerne deres loyalitet.
Legaliser pyro!
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan godt frygte, at om så hele lortet brænder ned, så rokker SSE22 sig ikke.
Altså, der må jo være foregået noget komplet gedulgt omkring Wichmann. Har han skabt sig åndssvagt på et møde, konspireret mod klubejerne, eller what the....??Patmand skrev: ↑26. maj 2025, 13:10Nu har vi bare et problem - for nu er der ikke nogen chauffør på SSE22 klovnebussen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Hvis ikke de er ude inden sæsonstart, så er det eneste der virker et boycut på tilskuerpladserne. Det er træls for spillerne, men sådanne ejere skal rammes på pengepungen. Alt opbakning skal forsvinde.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Man kan jo ringe til Peters, kan jeg se. Så kunne man spørge, hvad FANDEN DER FOREGÅR.DGK skrev: ↑26. maj 2025, 13:09Så kom den ud![]()
![]()
![]()
https://www.euroinvestor.dk/fondsboersm ... amarbejdet
Ædruelighedens stemme
Måske har han efter tyskernes mening optrådt illoyalt.Funky skrev: ↑26. maj 2025, 13:13Altså, der må jo være foregået noget komplet gedulgt omkring Wichmann. Har han skabt sig åndssvagt på et møde, konspireret mod klubejerne, eller what the....??Patmand skrev: ↑26. maj 2025, 13:10Nu har vi bare et problem - for nu er der ikke nogen chauffør på SSE22 klovnebussen.
Mon ikke SSE22 løsning på trænerposten er Mihai Teja nu hvor Prelec sagde nej tak.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Er jeg den eneste, der læser skriften på væggen som en magtdemonstration fra den tyske værnemagt? En camoufleret hævn for bannere og protester?
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
R Rosenberg
- Allstar

Spændende, om vi hører Wichmanns version, eller om han har fået mundkurv på.
Ædruelighedens stemme
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Vi får AGF i 00’erne til at se moderate ud.
Meget bekymrende. Men tydeligt der var kurrer på tråden mellem Wichmann og tyskerne. Forløbet er meget amatøragtigt. Har de ikke talt om fremtiden, da de ansatte ham?
Mine forventninger til næste sæson og fremtiden er helt i bund. Hvem vil tage de ledige jobs? Ingen med AaB-blod i årene vil være mit bud. Eneste løsning er nye ejere. Men tror ikke på det.
Meget bekymrende. Men tydeligt der var kurrer på tråden mellem Wichmann og tyskerne. Forløbet er meget amatøragtigt. Har de ikke talt om fremtiden, da de ansatte ham?
Mine forventninger til næste sæson og fremtiden er helt i bund. Hvem vil tage de ledige jobs? Ingen med AaB-blod i årene vil være mit bud. Eneste løsning er nye ejere. Men tror ikke på det.