Zinck bliver aldrig min kop te, men alle der taler The Peters family ret imod har min stemme!
Trænerjagt
Re: Trænerjagt
RAUS RAUS SSE!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
En midlertidig overtagelse af træner posten giver ingen mening. Sæsonen er overstået, der er ingen kampe og alle er på ferie, find nu bare en permanent træner som er der når pre-season starter.
Det vælter nok ind med så store mængder af uopfordrede ansøgninger fra topkvalificerede emner, at Peters banden simpelthen er nødt til at købe sig lidt tid til at få læst dem alle sammen igennem.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
De må have nogle konsulenter siddende til at læse alle ansøgningerne og al fanposten.
- KongGulerod
- Landshold

OB ansætter Alexander Zorniger.
Og AaB ansætter sikkert Søren Krogh
4-3-3 mand der lige har rykket OB op fra 1. Div og kender klubben
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Roooo på. Der kommer en god løsning i morgen; som naturligvis bidrager yderligere til den økonomiske bæredygtighed 
Kommer ikke til at ske. Han var ikke glad for at være i AaB sidst har han udtalt.
Godt nok nogle år siden efterhånden, men det er urealistisk.
AaB har fortjent en mand som Per Frandsen, eller Christian Lønstrup.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Tror AaB har snøren ude efter ham her:
https://dk.linkedin.com/in/sancheev-manoharan-a6198850
Netop fyret i Haugesund, grundet dårlige resultater (læs op på ham).
Uddanet træner i AGF.
Uddanet træner i AGF.
Sancheev Manoharan er helt uden for Sport Strategi og Excellence 22s rækkevidde. Det er vigtigt, at vi fortsat betoner den økonomiske bæredygtighed, så vi kan bygge videre på det fundament af varm luft, som er etableret gennem det seneste år.DarkHorse9000 skrev: ↑31. maj 2025, 21:42Tror vi har snøren ude efter han her:
Uddanet træner i AGF.
Kort sagt: Vi må være realistiske. Jeg hælder umiddelbart til denne profil, som jeg kunne forestille mig udgør en del af Sport Strategi Excellence 22s internationale netværk:
https://da.wikipedia.org/wiki/Engelbert ... k_(sanger)
Hahahahahahaha - kongeHovedet skrev: ↑31. maj 2025, 22:20Sancheev Manoharan er helt uden for Sport Strategi og Excellence 22s rækkevidde. Det er vigtigt, at vi fortsat betoner den økonomiske bæredygtighed, så vi kan bygge videre på det fundament af varm luft, som er etableret gennem det seneste år.DarkHorse9000 skrev: ↑31. maj 2025, 21:42Tror vi har snøren ude efter han her:
Uddanet træner i AGF.
Kort sagt: Vi må være realistiske. Jeg hælder umiddelbart til denne profil, som jeg kunne forestille mig udgør en del af Sport Strategi Excellence 22s internationale netværk:
https://da.wikipedia.org/wiki/Engelbert ... k_(sanger)
Og den nye stadion melodi bliver Release Me
Please release me
Passer sgu meget godt
Jeg tror ikke et øjeblik på en dansk træner - grundet den pinagtige fadæse med Wichmann. Det gider ingen anden dansk træner at følge efter. Nej, det bliver en udlænding.Since skrev: ↑31. maj 2025, 20:15Kommer ikke til at ske. Han var ikke glad for at være i AaB sidst har han udtalt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Det blir uden tvivl håbløstFunky skrev: ↑31. maj 2025, 23:12Jeg tror ikke et øjeblik på en dansk træner - grundet den pinagtige fadæse med Wichmann. Det gider ingen anden dansk træner at følge efter. Nej, det bliver en udlænding.Since skrev: ↑31. maj 2025, 20:15Kommer ikke til at ske. Han var ikke glad for at være i AaB sidst har han udtalt.
Håbløst er desværre optimistiskbaresi skrev: ↑31. maj 2025, 23:16Det blir uden tvivl håbløstFunky skrev: ↑31. maj 2025, 23:12Jeg tror ikke et øjeblik på en dansk træner - grundet den pinagtige fadæse med Wichmann. Det gider ingen anden dansk træner at følge efter. Nej, det bliver en udlænding.Since skrev: ↑31. maj 2025, 20:15Kommer ikke til at ske. Han var ikke glad for at være i AaB sidst har han udtalt.
En ting er hvilken træner vi får, men vi skal vel først have landet en sportsdirektør, for vi får sgu travlt hvis vi skal erstatte lejespillere + 1-2 profiler der sælges inden sæsonstart her om halvanden måneds tid.
Så kan vi indsætte "sjove" jokes om en sportsdirektør-dukke med en hamborggensisk hånd op i røven, men vi må og skal da simpelthen have en person ind med viden og kompetencer, og som skal finde spillere der matcher både truppens nuværende svagheder, spilkoncept og en træner der i dagligdagen kan vurdere niveauet i truppen.
Jeg synes vi hører alt for lidt, stadigvæk.
Så kan vi indsætte "sjove" jokes om en sportsdirektør-dukke med en hamborggensisk hånd op i røven, men vi må og skal da simpelthen have en person ind med viden og kompetencer, og som skal finde spillere der matcher både truppens nuværende svagheder, spilkoncept og en træner der i dagligdagen kan vurdere niveauet i truppen.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Alt for lidt.Frygah skrev: ↑2. jun 2025, 08:05En ting er hvilken træner vi får, men vi skal vel først have landet en sportsdirektør, for vi får sgu travlt hvis vi skal erstatte lejespillere + 1-2 profiler der sælges inden sæsonstart her om halvanden måneds tid.
Vi har rygende travlt. Sportsdirektøren skal diktere hele den sportslige måde vi skal håndtere den kommende tid. Både i forhold til scouting, transfers og trænerjagt.
Og vi har jo set hvor svært de har med at ramme en rigtig træner.
Disse to nøglemedarbejdere skal så sige ja til AaB og tiltræde med det samme - i en klub uden økonomi, en stærk trup, med inkompetent og udskældt ejerskab, der ovenikøbet lige er rykket ned.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Halamadrid
- 2. div

- Favoritspiller: Lucas Andersen
Det er lidt ligemeget. Alt bliver alligevel dikteret fra Hamburg, og så må jeg sige at Kappmeier vel stadig kan gøre noget. Han var betydeligt bedre til alt end Gow.Forza skrev: ↑2. jun 2025, 09:04Alt for lidt.Frygah skrev: ↑2. jun 2025, 08:05En ting er hvilken træner vi får, men vi skal vel først have landet en sportsdirektør, for vi får sgu travlt hvis vi skal erstatte lejespillere + 1-2 profiler der sælges inden sæsonstart her om halvanden måneds tid.
Vi har rygende travlt. Sportsdirektøren skal diktere hele den sportslige måde vi skal håndtere den kommende tid. Både i forhold til scouting, transfers og trænerjagt.
Og vi har jo set hvor svært de har med at ramme en rigtig træner.
Disse to nøglemedarbejdere skal så sige ja til AaB og tiltræde med det samme - i en klub uden økonomi, en stærk trup, med inkompetent og udskældt ejerskab, der ovenikøbet lige er rykket ned.
Jeg mener, Ydesen i sidste uge meldte, at man gik efter at ansætte sportsdirektøren før træneren. Måske det var i Ripodsten.Frygah skrev: ↑2. jun 2025, 08:05En ting er hvilken træner vi får, men vi skal vel først have landet en sportsdirektør, for vi får sgu travlt hvis vi skal erstatte lejespillere + 1-2 profiler der sælges inden sæsonstart her om halvanden måneds tid.
Jeg har indtil videre tolket de manglende rygter som udtryk for, at det sandsynligvis bliver en fra SSE22's netværk.
På den anden side, så er han fra Lemvig - og boede og spillede i mange (måske ikke så mange endda) år for Holstebro. Jeg tror (og håber) ikke, at det bliver Søren K, men jeg tror faktisk ikke, at han hader Jylland SÅ megetSince skrev: ↑31. maj 2025, 20:15Kommer ikke til at ske. Han var ikke glad for at være i AaB sidst har han udtalt.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index