OB Sport og Events tjener også penge på hoteller, catering, koncerter og events. Og så har de selvfølgelig Thorborg.gwailo skrev: ↑31. maj 2025, 22:32Alt andet lige så står de så også et helt andet sted økonomisk med Thorborg - selv om de da også har bandet ham langt væk gennem årene.Hovedet skrev: ↑31. maj 2025, 21:57Ja, selvfølgelig. For et år siden havde ingen - mig selv inklusive - i deres vildeste fantasi forestillet sig andet, hvad angik AaBs comeback i Superligaen. Jeg tog det simpelthen som en selvfølge, at AaB havde ambitioner om top 6, hvilket vil sige en tilbagevenden til lidt/ en del under AaBs gennemsnitlige niveau gennem mere end 30 år. Du kan roligt regne med, at AaB står som rædselshistorien over dem alle; og at ingen i Odense eller omegn vil acceptere noget, der bare ligner det, vi har været vidne til i AaB gennem det seneste år. Der vil opstanden ikke begynde i turneringens sidste kamp - men allerede før den første, om OB skulle vove noget tilsvarende.FlemmingG skrev: ↑31. maj 2025, 13:31OB med ansættelse af Zorniger. Helt anden gearing de kommer op i Superligaen med end vi gjorde. jeg spår, at de med deres forventede investeringer i truppen kommer i top - 6 næste sæson.R Rosenberg skrev: ↑31. maj 2025, 11:07Jep, tavs og retmakkende.
Der er en pokkers til forskel på forudsætningerne.