Det bliver også svært at betale udbytte med de store negative driftsresutater, og det kan jo ikke bæres af positiv egenkapitaljonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 10:13Det giver stadigvæk kun 4/8 pladser i bestyrelsen. Du kan se sammensætningen på klubbens hjemmeside.Kokkefar skrev: ↑4. jun 2025, 10:0950,5 %. Vigtig forskel.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 09:33Du tror de vil betale udbytte for de penge der evt. skulle komme ind fra Jørgensen, og hvem ellers der skulle blive solgt?Baatnakken skrev: ↑4. jun 2025, 09:25Problemet er vil at de penge ryger i sse22s kasse, så håber ikke han bliver solgt
Selv hvis de ville, sidder de kun på 50% af bestyrelsesposterne..
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- KongGulerod
- Landshold

Ja, så med andre ord er det mere realistisk at vi ser ind i en konkurs.baresi skrev: ↑4. jun 2025, 10:26Det bliver også svært at betale udbytte med de store negative driftsresutater, og det kan jo ikke bæres af positiv egenkapitaljonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 10:13Det giver stadigvæk kun 4/8 pladser i bestyrelsen. Du kan se sammensætningen på klubbens hjemmeside.Kokkefar skrev: ↑4. jun 2025, 10:0950,5 %. Vigtig forskel.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 09:33Du tror de vil betale udbytte for de penge der evt. skulle komme ind fra Jørgensen, og hvem ellers der skulle blive solgt?Baatnakken skrev: ↑4. jun 2025, 09:25Problemet er vil at de penge ryger i sse22s kasse, så håber ikke han bliver solgt
det tror jeg ikke bliver et tema- jeg tænker slet ikke konkurs. Tyskerne lader ikke selskabet gå konkurs, for så mister de jo egne investeringer.KongGulerod skrev: ↑4. jun 2025, 10:31Ja, så med andre ord er det mere realistisk at vi ser ind i en konkurs.baresi skrev: ↑4. jun 2025, 10:26Det bliver også svært at betale udbytte med de store negative driftsresutater, og det kan jo ikke bæres af positiv egenkapitaljonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 10:13Det giver stadigvæk kun 4/8 pladser i bestyrelsen. Du kan se sammensætningen på klubbens hjemmeside.Kokkefar skrev: ↑4. jun 2025, 10:0950,5 %. Vigtig forskel.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 09:33Du tror de vil betale udbytte for de penge der evt. skulle komme ind fra Jørgensen, og hvem ellers der skulle blive solgt?Baatnakken skrev: ↑4. jun 2025, 09:25
Problemet er vil at de penge ryger i sse22s kasse, så håber ikke han bliver solgt
Enten er de arrogante og fortsætter deres egen kamp mod omverdenen, eller også får de solgt til bedst mulige pris.
tror ikke konkurs bliver et tema.
og selvfølgelig er der købere, det vil der altid være. Her skal folk nok få enderne til at nå sammen. Det handler om sse22 vil
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig. Der er sgu næsten større chance for, at det for 300 mia. gældsatte landbrug får lov at gå konkurs, end at AaB vil.baresi skrev: ↑4. jun 2025, 10:57det tror jeg ikke bliver et tema- jeg tænker slet ikke konkurs. Tyskerne lader ikke selskabet gå konkurs, for så mister de jo egne investeringer.KongGulerod skrev: ↑4. jun 2025, 10:31Ja, så med andre ord er det mere realistisk at vi ser ind i en konkurs.
Enten er de arrogante og fortsætter deres egen kamp mod omverdenen, eller også får de solgt til bedst mulige pris.
tror ikke konkurs bliver et tema.
og selvfølgelig er der købere, det vil der altid være. Her skal folk nok få enderne til at nå sammen. Det handler om sse22 vil
Ædruelighedens stemme
Måske jeg har misforstået, men havde indtryk af, at SSE22 har “flertal” i bestyrelsen, selvom de ikke har det numerisk.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 10:13Det giver stadigvæk kun 4/8 pladser i bestyrelsen. Du kan se sammensætningen på klubbens hjemmeside.Kokkefar skrev: ↑4. jun 2025, 10:0950,5 %. Vigtig forskel.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 09:33Du tror de vil betale udbytte for de penge der evt. skulle komme ind fra Jørgensen, og hvem ellers der skulle blive solgt?Baatnakken skrev: ↑4. jun 2025, 09:25Problemet er vil at de penge ryger i sse22s kasse, så håber ikke han bliver solgt
Eller - det var sådan, jeg tolkede historien om, at det var tyskerne mod danskerne i bestyrelsen ift. fyringen af Wichmann.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg har ikke luret vedtægterne, men måske formandens (eller en andens) stemme er afgørende ved stemmelighed. Sådan foregår det visse andre steder. Både i Vester Hjermitslev Broderiforening og USA's senat.Sauer skrev: ↑4. jun 2025, 19:06Måske jeg har misforstået, men havde indtryk af, at SSE22 har “flertal” i bestyrelsen, selvom de ikke har det numerisk.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 10:13Det giver stadigvæk kun 4/8 pladser i bestyrelsen. Du kan se sammensætningen på klubbens hjemmeside.Kokkefar skrev: ↑4. jun 2025, 10:0950,5 %. Vigtig forskel.jonas386 skrev: ↑4. jun 2025, 09:33Du tror de vil betale udbytte for de penge der evt. skulle komme ind fra Jørgensen, og hvem ellers der skulle blive solgt?Baatnakken skrev: ↑4. jun 2025, 09:25Problemet er vil at de penge ryger i sse22s kasse, så håber ikke han bliver solgt
Eller - det var sådan, jeg tolkede historien om, at det var tyskerne mod danskerne i bestyrelsen ift. fyringen af Wichmann.
Ædruelighedens stemme
Kasper Davidsen ser ud til at ryge videre, angiveligt til Holstein Kiel.
Æv.
https://www.euroinvestor.dk/fondsboersm ... 0w%3D%3D
Æv.
Buddet er angiveligt på +10 mio. kr.emenike skrev: ↑4. jun 2025, 23:08Kasper Davidsen ser ud til at ryge videre, angiveligt til Holstein Kiel.
Æv.
Jeg vil gerne beholde Kasper Davidsen, men er lidt overrasket, hvis vi får +10 mio. for ham.
Enig, med lidt videresalg procenter oveni så er det en fin case.Sauer skrev: ↑4. jun 2025, 23:35Buddet er angiveligt på +10 mio. kr. Jeg vil gerne beholde Kasper Davidsen, men må indrømme, at jeg ikke havde troet, vi ville få den pris for ham pt.emenike skrev: ↑4. jun 2025, 23:08Kasper Davidsen ser ud til at ryge videre, angiveligt til Holstein Kiel.
Æv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Rygter om nogle på vej ind?
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
En futsalspiller fra Hjørring, der vist nok lige nu er på kontrakt som pedel på en folkeskole.
Hader København!
Ja det virker som en rigtig fin case for Davidsen.Hanga skrev: ↑4. jun 2025, 23:36Enig, med lidt videresalg procenter oveni så er det en fin case.Sauer skrev: ↑4. jun 2025, 23:35Buddet er angiveligt på +10 mio. kr. Jeg vil gerne beholde Kasper Davidsen, men må indrømme, at jeg ikke havde troet, vi ville få den pris for ham pt.emenike skrev: ↑4. jun 2025, 23:08Kasper Davidsen ser ud til at ryge videre, angiveligt til Holstein Kiel.
Æv.
Vi har brug for en rutineret leder på 6eren. Dertil har vi både Bonde og Møller der er på vej ind på holdet til at dække af på midten
Jeps, og Malthe Holt. Good times.Alexis skrev: ↑5. jun 2025, 09:50Ja det virker som en rigtig fin case for Davidsen.Hanga skrev: ↑4. jun 2025, 23:36Enig, med lidt videresalg procenter oveni så er det en fin case.Sauer skrev: ↑4. jun 2025, 23:35Buddet er angiveligt på +10 mio. kr. Jeg vil gerne beholde Kasper Davidsen, men må indrømme, at jeg ikke havde troet, vi ville få den pris for ham pt.emenike skrev: ↑4. jun 2025, 23:08Kasper Davidsen ser ud til at ryge videre, angiveligt til Holstein Kiel.
Æv.
Vi har brug for en rutineret leder på 6eren. Dertil har vi både Bonde og Møller der er på vej ind på holdet til at dække af på midten
Nu får vi vel ENDELIG den leder til midtbanen, som vi har skreget på i årevis.
Jeg synes salget af Davidsen virker som en rigtig træls case.
Jeg vil se spillerne fra ungdomsafdelingen komme op og etablere sig, gør en reel forskel for AaB over en længere periode, og give klubben resultater.
Ikke bare få 20-30 førsteholdskampe og så blive skudt af til højest bydende. Det er jo dødens pølse.
Men jeg er selvfølgelig med på, at der løbende må hentes kapital ind for at finansiere galskaben på Hornevej.
Jeg vil se spillerne fra ungdomsafdelingen komme op og etablere sig, gør en reel forskel for AaB over en længere periode, og give klubben resultater.
Ikke bare få 20-30 førsteholdskampe og så blive skudt af til højest bydende. Det er jo dødens pølse.
Men jeg er selvfølgelig med på, at der løbende må hentes kapital ind for at finansiere galskaben på Hornevej.
Davidsen, ja, tænk hvad prisen havde været om han havde fået et år mere i superligaen.
- KongGulerod
- Landshold

Tjo… Det vil vi vel allesammen, men vi har også bare set alt for mange eksempler på spillere, der kommer op fra akademiet og gør en fin figur for efterfølgende at gå i stå. Så det er en balancegang. Du kan satse og lade ham bruge 1-2 år mere på at udvikle sig i håbet om at hans værdi stiger yderligere eller smede nu mens jernet er varmt. Tidligere ejere var særligt slemme til at have lidt for meget is i maven, takke nej til tilbud for i sidste ende at lade spilleren gå gratis.Tjuga skrev: ↑5. jun 2025, 09:59Jeg synes salget af Davidsen virker som en rigtig træls case.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg synes Davidsen, ligesom Mathias Jørgensen, har nogle store mangler. Hans spil med bolden har brug for kraftige forbedringer. Ligesom hans fremadrettede løb skal være mere farlige. Men han har også klare spidskompetencer.
Plus 10 millioner er et flot salg. Især hvis vi bruger nogle af pengene på en Andre Rømer-agtig type.
Plus 10 millioner er et flot salg. Især hvis vi bruger nogle af pengene på en Andre Rømer-agtig type.
Det er jeg helt enig med dig i. Davidsen har nogle mangler på bolden, som gør at jeg synes et salg er fornugtigt, selvom han fylder godt defensivt og er utrolig løbestærk. En boldsikker 6´er med lidt erfaring vil være drømmescenariet så han kan tage Bonde under sine vinger...Malthe Holt er også spændende men han er lidt mere offensivt orienteret.Reyad skrev: ↑5. jun 2025, 11:05Jeg synes Davidsen, ligesom Mathias Jørgensen, har nogle store mangler. Hans spil med bolden har brug for kraftige forbedringer. Ligesom hans fremadrettede løb skal være mere farlige. Men han har også klare spidskompetencer.
-
R Rosenberg
- Allstar

Davidsen var et frisk pust. Men han er jo allerede stagneret. Og spiller med alt for mange fejl. Kan man få 10 mio+, er det et super salg AaB's nuværende situation in mente.
Ædruelighedens stemme