Ikke på nogen måde en klassespiller, men i vores situation, hvor vi virkelig mangler spillere vi kan regne med, giver det god mening.
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg er heller ikke på nogen måde i svime over en Børsting retur til AaB, selvom jeg intet kan udsætte på mandens vilje til at give alt hvad han har i hver kamp for AaB (og det får vi fandme brug for).
Men med så smal en trup, og så smadret en økonomi vi har, så er han nok et ganske fornuftigt bud på en trupspiller, som ikke er særlig dyr og i det mindste har noget erfaring fra dansk fodbold.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
R Rosenberg
- Allstar

Åh Gud. Det er simpelthen bare en stor, fed streg under det morads, klubben er blevet.
Ædruelighedens stemme
Vejle er ved at hente Christian Sørensen, og vi napper Børsting.... Det er bare helt forkert det her men desværre realiteterne... 
Dejligt med Børsting - med ham var vi aldrig rykket ned.
En ordentlig begmand til SSE22s strategi
Måske vi også får Kusk tilbage…
En ordentlig begmand til SSE22s strategi
Måske vi også får Kusk tilbage…
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi er også ude efter en erfaren central midt. Magnus er erfaren.
Ædruelighedens stemme
Med Den Blonde Pirlo var vi tilgengæld aldrig rykket nedR Rosenberg skrev: ↑10. jun 2025, 16:55Vi er også ude efter en erfaren central midt. Magnus er erfaren.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Jeg er med dig. Komplet vanvid.R Rosenberg skrev: ↑10. jun 2025, 16:55Vi er også ude efter en erfaren central midt. Magnus er erfaren.
Og hvad sker der for rækkefølgen.
Sportschef, træner og så spillere.
Det her er helt til grin.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Jeg er spændt på at se hvilken forfatning Børsting er i - det har ikke været synderligt imponerende i VFF. Det er dog altid en god ting for kulturen i AaB, at få en ægte AaB'er hjem. Nu vil jeg gerne have Dalle som den næste. 
Har intet begreb om, hvordan Børsting har gjort det i Vendsyssel. Men hvis han kan ca. det samme som sidst, han var i AaB, hilser jeg det velkomment.Kasper skrev: ↑10. jun 2025, 16:57Jeg er med dig. Komplet vanvid.R Rosenberg skrev: ↑10. jun 2025, 16:55Vi er også ude efter en erfaren central midt. Magnus er erfaren.
Og hvad sker der for rækkefølgen.
Sportschef, træner og så spillere.
Det her er helt til grin.
Han bliver aldrig en stjernespiller for os, men forestiller mig, at han er garant for en større indsats end mange andre i truppen.
Enig i at det virker underligt at hente spillere, inden sportschef og træner er på plads. Mit gæt er, at man nok er ivrige efter at vise udadtil, at der stadig er gamle AaB’ere, som vil AaB i dag.
Er spændt på hvor han skal spille denne gang.
Men altså - han kommer med vilje og hjerte og så må vi håbe det rækker
Men altså - han kommer med vilje og hjerte og så må vi håbe det rækker
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hold kæft man hvad er vores klub blevet til. Børsting har jo aldrig været god nok til AaB.
I så fald er jeg tæt på at ønske dem tilbage
Børsting er en dejlig dreng men jeg er godt nok overrasket over at han kan få kontrakt i AaB. Det virker som et meget fantasiløst forsøg på at lukke munden på dem der savner mere lokalt islæt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Borgelin fra VFF, fri transfer .. Ja tak .. kan kun være bedre end Ross og Seydel
AaB - nu, i morgen & altid! 
Børsting var fast mand på et Brann mandskab i Norge, der fik sølv efter oprykning ..
Så dårlig er manden ikke ..
Hellere Børsting end en ny lotto kupon fra Den tyske 3. Bundesliga somDiakhite
AaB - nu, i morgen & altid! 
Vi bliver også nødt til at være realistiske omkring klubbens nuværende situation. Det er langt fra det AaB vi har kendt, men holdet har kæmpe mangler. Jimenez er jo blevet vores rollespiller der kastet ind på forskellige pladser. Her er Børsting trods alt bedre.
Med en tynd og uerfaren trup fyldt med lykkeriddere kommer han til at spille mange minutter.
------------------------------------------------
Jeg har Børsting som en fin signing. Han er metervarer i superligaen, men - og det er tragisk - det er lige præcis det vi manglede i mængder i sidste sæson.
Han kommer med noget identitet, 110% indsats og ydmyghed. Han bliver aldrig en stjerne, men det behøver han virkelig heller ikke. Vi har været så meget efter Børsting, Magnus, Kasper P og lignende, og de havde heller ikke meget berettigelse på et hold, der legede subtop i superligaen. Der er vi bare slet, slet, slet ikke længere. De havde alle været startere i sidste sæson.
Han kommer med noget identitet, 110% indsats og ydmyghed. Han bliver aldrig en stjerne, men det behøver han virkelig heller ikke. Vi har været så meget efter Børsting, Magnus, Kasper P og lignende, og de havde heller ikke meget berettigelse på et hold, der legede subtop i superligaen. Der er vi bare slet, slet, slet ikke længere. De havde alle været startere i sidste sæson.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg vælger at se sådan på det - hvis Børsting ikke havde AaB baggrund, var han så en spiller vi var gået efter? Det tvivler jeg stærkt på. Det er naturligvis et plus at han er AaB'er men det må helst ikke være tungen på vægtskålen, som jeg ret meget føler det er her.Forza skrev: ↑10. jun 2025, 17:28Vi bliver også nødt til at være realistiske omkring klubbens nuværende situation. Det er langt fra det AaB vi har kendt, men holdet har kæmpe mangler. Jimenez er jo blevet vores rollespiller der kastet ind på forskellige pladser. Her er Børsting trods alt bedre.
Med en tynd og uerfaren trup fyldt med lykkeriddere kommer han til at spille mange minutter.
Men altså, jeg skal da nok smile når jeg ser ham i trøjen og han kommer pølende op og ned af banen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tak for den. Jo flere med Børstings vilje og hjerte, jo bedre. Han skulle allerede være hentet, da han skrev med Vendsyssel.
Legaliser pyro!