Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
dnoerholm
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg var ikke fan af Børsting, da han spillede i AaB sidst. Og jeg var også af den opfattelse, at det var det helt rigtige, da vi ikke skrev med ham, da han skulle hjem fra Norge.
Men. I vores nuværende situation, hvor vi skriger på rutine og et rimelig stabilt niveau og kvalitet, så er han en rigtig fin signing.
Det er et rigtig fint CV, som Børsten kommer med:
- 250 Superliga kampe under bæltet
- 30 år og masser af erfaring
- norsk sølv vinder
- masser af fight
- alsidig og kan dække flere positioner
- AaB i blodet
Hvis vi kan finde andre spillere med tilnærmelsesvis det CV, så skriv da med dem med det samme!
Derudover ser jeg det som et meget positivt tegn på, at SSE faktisk mener det, når de har sluppet tøjlerne. Om ikke andet for en periode
Men. I vores nuværende situation, hvor vi skriger på rutine og et rimelig stabilt niveau og kvalitet, så er han en rigtig fin signing.
- norsk sølv vinder
- masser af fight
- AaB i blodet
Hvis vi kan finde andre spillere med tilnærmelsesvis det CV, så skriv da med dem med det samme!
Derudover ser jeg det som et meget positivt tegn på, at SSE faktisk mener det, når de har sluppet tøjlerne. Om ikke andet for en periode
Børsting - tjaa tjoo…han kæmper for klubben og de unge har brug for kulturbærere og i min optik kan han vel godt bruges som rotationsspiller i AaB. Var jeg sportschef i AaB havde jeg nok kigget i en anden retning, men jeg troede også at Aarøen og Travis Hernes ville være klare gevinster…så deeeet.
Jeg vil nok også forvente, at Børsting bliver en slags rotationsspiller. Uden i øvrigt at vide noget om hans fysiske forfatning.Martino1 skrev: ↑10. jun 2025, 20:06Børsting - tjaa tjoo…han kæmper for klubben og de unge har brug for kulturbærere og i min optik kan han vel godt bruges som rotationsspiller i AaB. Var jeg sportschef i AaB havde jeg nok kigget i en anden retning, men jeg troede også at Aarøen og Travis Hernes ville være klare gevinster…så deeeet.
Han er næppe blevet en større teknisk begavelse. Men det gør mig som udgangspunkt ikke noget, hvis han kan bidrage med noget af det samme som sidst, han var i klubben.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Okay. Ja det lyder jo spændende.jayC skrev: ↑10. jun 2025, 19:45Jeg har ønsket hamGad godt Børsting tog ham med til Aalborg ..
Han er brølstærk, og ved hvor målet står
Bedre end Ross og seydel i min verden
Hvor meget har folk lige behov at negligere Børsting? Som kant vil da være bedre end både Kelvin John, Diagne og Jasson. Som 8’er vil han komme med noget andet end Bomholdt og Møller og med væsentligt mere rugbrød.Sauer skrev: ↑10. jun 2025, 20:21Jeg vil nok også forvente, at Børsting bliver en slags rotationsspiller. Uden i øvrigt at vide noget om hans fysiske forfatning.Martino1 skrev: ↑10. jun 2025, 20:06Børsting - tjaa tjoo…han kæmper for klubben og de unge har brug for kulturbærere og i min optik kan han vel godt bruges som rotationsspiller i AaB. Var jeg sportschef i AaB havde jeg nok kigget i en anden retning, men jeg troede også at Aarøen og Travis Hernes ville være klare gevinster…så deeeet.
Han er næppe blevet en større teknisk begavelse. Men det gør mig som udgangspunkt ikke noget, hvis han kan bidrage med noget af det samme som sidst, han var i klubben.
Børsting kommer med noget soliditet vi mangler på holdet. Han er ingen Superligaprofil, men det kan vi jo ikke forvente lige nu. Når du har masser af trabanter (på kanterne) samtidig med ingen penge har skal man være glad for at få en solid personbil i mediumsegmentet.
RAUS RAUS SSE!
Hvis du læser mit skriv, nævner jeg ikke noget hverken overrakende eller mærkeligt men blot at det i selvforståelse af hvem vi bare er helt forkert.
Enig fra A til Ådnoerholm skrev: ↑10. jun 2025, 20:05Jeg var ikke fan af Børsting, da han spillede i AaB sidst. Og jeg var også af den opfattelse, at det var det helt rigtige, da vi ikke skrev med ham, da han skulle hjem fra Norge.
- norsk sølv vinder
- masser af fight
- AaB i blodet
// gwailo
Han kommer også med 10 kg mere. Dem der påstår han er metervare i Superligaen, de har ikke set ham spille for Vendsyssel.Krage skrev: ↑10. jun 2025, 18:12Velkommen tilbage til super pøleren
Jeg er ret sikker på, at han kommer med samme energi og hjerte for klubben som sidst han var her. Han har flere gange udtalt at han savner AaB og det giver ham nok noget ekstra, hvor han gerne vil bevise sig. Jeg hilser det velkomment at en gammel AaB'er kommer hjem og han kan forhåbentlig være med til at påvirke kulturen positivt, hvilket der i høj grad også er brug for.
Ja han er ikke verdens bedste tekniker, men vi kan ikke vælge og vrage i vores situation desværre.
Læs igen. Jeg kan godt lide Børsting som spiller, selvom han har åbenlyse udfordringer. Men jeg håber også, man fortsat satser på Bomholt, giver rigeligt spilletid til nogle af de andre unge midtbanefolk og at man henter en erstatning for Widell, som ikke er Børsting. Og så begynder det numerisk at ligne en slags rotationsrolle.Jakobsen skrev: ↑10. jun 2025, 20:48Hvor meget har folk lige behov at negligere Børsting? Som kant vil da være bedre end både Kelvin John, Diagne og Jasson. Som 8’er vil han komme med noget andet end Bomholdt og Møller og med væsentligt mere rugbrød.Sauer skrev: ↑10. jun 2025, 20:21Jeg vil nok også forvente, at Børsting bliver en slags rotationsspiller. Uden i øvrigt at vide noget om hans fysiske forfatning.Martino1 skrev: ↑10. jun 2025, 20:06Børsting - tjaa tjoo…han kæmper for klubben og de unge har brug for kulturbærere og i min optik kan han vel godt bruges som rotationsspiller i AaB. Var jeg sportschef i AaB havde jeg nok kigget i en anden retning, men jeg troede også at Aarøen og Travis Hernes ville være klare gevinster…så deeeet.
Børsting kommer med noget soliditet vi mangler på holdet. Han er ingen Superligaprofil, men det kan vi jo ikke forvente lige nu. Når du har masser af trabanter (på kanterne) samtidig med ingen penge har skal man være glad for at få en solid personbil i mediumsegmentet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Næ, jeg tror egentlig mest bare, jeg tænkte højt. Over, hvor tankevækkende, kvalmende denne deroute er.Kristian skrev: ↑10. jun 2025, 19:54Er der nogen der anfægter det?R Rosenberg skrev: ↑10. jun 2025, 18:37Ja, da klør konge var knægt. Der er løbet meget vand gennem åen, siden man kunne lave sådan nogle stunts.Gaarde6 skrev: ↑10. jun 2025, 18:26Dalle i serie 2.Kristian skrev: ↑10. jun 2025, 18:03Mathias Jørgensen spillede også 2 div, men har da gjort det ret godt i superligaen.
Du kan ik sammenligne på den måde der.
Der er så mange ting der har effekt på om en spiller præsterer.
En som Kusk er da også bedre end der han af og til viser i Vendsyssel, men han er sovset totalt ind i det lort de har haft gang i.
Wurtz fra Skive.
Erik Bo fra Dronningborg osv.
Så enig.
Pøleren er super sympatisk og en dejlig dreng med en vilje af stål. Men at man henter ham hjem igen, siger bare alt om denne klubs absurde fald på det fodboldmæssige niveau.
Du siger det bare på en anden måde end andre herinde :-)
For jeg ser også Børsting som en forstærkning i mylderet af ALDI-nulbonner, som SSE22 har fejet op fra gulvet rundt omkring. Det fortæller alt om klubbens niveau i disse tider.
Ædruelighedens stemme
Det er da helt oplagt at gå på rov i Vendsyssel. Der kan jo hentes den ene superliga-metervare efter den anden, Børsting, Kusk, Hannesbo, Thellufsen, lillebror Ahlman osv. Og hvis man så også napper Nicolaj Thomsen fra det lidt højere niveau i B93, så bør oprykningen til superligaen være en formalitet.
Nu skal man lige passe på med ikke at blive fanget i en 5-10 år gammel tidslomme.
Nu skal man lige passe på med ikke at blive fanget i en 5-10 år gammel tidslomme.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Og så skal i lige huske at vi har brug for folk med vinder mentalitet.. ikke flere spillere der ikke kan huske hvordan man vinder en fodbold kamp.
Fantastisk citat, tror at jeg vil bruge den fremoverbonanza skrev: ↑10. jun 2025, 19:54Vi kan på alle måder bruge det Børsting bringer os.
Kæmpe hjerte, klubmand, kan spille alle pladser på siderne og på midten. Han er ikke bare en kulturbærer, men en schweizerkniv af en anden verden. Jeg mødte ham her den anden dag og han ligner en mand der er i god form. For mig er det en perfekt signing, til at ligge et fundament hvor 8 random folk fra forskellige kontinenter på ingen måde er nok, vi skal have nogen ind der ved hvad det drejer sig om. Børsting har 250 kampe for AaB vel og mærket i superligaen.
Folk der siger han ikke er god nok til AaB, god morgen, vågn nu op og lugt til kaffen.
Helt enig med Bonanza. AaB er slet ikke så sexet som vi alle går og tror. Tror heller ikke at vi skal forvente noget på en højere hylde.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Troede faktisk børsten var ældre end 30.
Usexet signing - MEN som trupspiller ok.
Han kan dække et par pladser og burde kunne spille en rolle som breddespiller, Hvilket både er en styrke og svaghed.
Usexet signing - MEN som trupspiller ok.
Han kan dække et par pladser og burde kunne spille en rolle som breddespiller, Hvilket både er en styrke og svaghed.
Hvordan spillede SuperPøleren for Vendsyssel?Patmand skrev: ↑10. jun 2025, 21:01Han kommer også med 10 kg mere. Dem der påstår han er metervare i Superligaen, de har ikke set ham spille for Vendsyssel.Krage skrev: ↑10. jun 2025, 18:12Velkommen tilbage til super pøleren
Jeg er ret sikker på, at han kommer med samme energi og hjerte for klubben som sidst han var her. Han har flere gange udtalt at han savner AaB og det giver ham nok noget ekstra, hvor han gerne vil bevise sig. Jeg hilser det velkomment at en gammel AaB'er kommer hjem og han kan forhåbentlig være med til at påvirke kulturen positivt, hvilket der i høj grad også er brug for.
Ja han er ikke verdens bedste tekniker, men vi kan ikke vælge og vrage i vores situation desværre.
Uden Synd Ingen Frelse
Det er jo rystende, så mange AaB fans, som ikke værdsætter Børsting tilbage! Vores situation taget i betragtning skal vi sgu være glade for, at en erfaren fighter som ham kommer tilbage til os i 1. division, for at få os tilbage på 1. klasse.
Vi er en klub i kæmpemæssig krise, og vi har pt. en ung trup, som langt fra er sikker på en topplacering i ligaen. Endvidere tilfører Børsting meget af det vores trup manglede i den netop overståede sæson, nemlig erfaring, lederskab og "tage bedre beslutninger".
Selvfølgelig har Børsting ikke verdens bedste teknik, men han tager fanme bedre beslutninger, er en bedre afslutter osv. end f.eks. Jasson, John og hvad de ellers hedder. Yderligere er han længder bedre i presspillet og defensivt.
Vi skal naturligvis ikke hente alle gamle AaB-spillere tilbage, men det er det muliges kunst - mere end nogensinde. Jeg kan blive så vred over nogle personers reaktioner på en AaB fighter, som ALTID bringer ALT hvad han har i krop og sjæl i hver kamp. Tilmed er han en god social fyr, som kommer hjem mere moden. Det kan sagtens være, at han ikke er fit nok pt., men så må alle de specialtrænere vi har, jo få ham i form.
Lad os nu vise respekt for en spiller med AaB i hjertet, og som forhåbentligt kan bringe noget lederskab til truppen. Børsting var ikke helt god nok, da vi ville være et fast top 6 hold, men nu er han altså rigeligt god nok til et elevatorhold uden penge i lommen.
Og nå ja forresten, Børsting var en spiller, som modstanderne ikke brød sig om at spille imod sidst han var i AaB. Aggressiv, store lunger, fysisk stærk og pisse ligeglad med, hvem han ikke får Julekort af. En hvid Yussuf Poulsen. Jeg tror dog ikke han er tiltænkt en offensiv rolle, men det bliver spændende at se hvad der sker.
Vi er en klub i kæmpemæssig krise, og vi har pt. en ung trup, som langt fra er sikker på en topplacering i ligaen. Endvidere tilfører Børsting meget af det vores trup manglede i den netop overståede sæson, nemlig erfaring, lederskab og "tage bedre beslutninger".
Selvfølgelig har Børsting ikke verdens bedste teknik, men han tager fanme bedre beslutninger, er en bedre afslutter osv. end f.eks. Jasson, John og hvad de ellers hedder. Yderligere er han længder bedre i presspillet og defensivt.
Vi skal naturligvis ikke hente alle gamle AaB-spillere tilbage, men det er det muliges kunst - mere end nogensinde. Jeg kan blive så vred over nogle personers reaktioner på en AaB fighter, som ALTID bringer ALT hvad han har i krop og sjæl i hver kamp. Tilmed er han en god social fyr, som kommer hjem mere moden. Det kan sagtens være, at han ikke er fit nok pt., men så må alle de specialtrænere vi har, jo få ham i form.
Lad os nu vise respekt for en spiller med AaB i hjertet, og som forhåbentligt kan bringe noget lederskab til truppen. Børsting var ikke helt god nok, da vi ville være et fast top 6 hold, men nu er han altså rigeligt god nok til et elevatorhold uden penge i lommen.
Og nå ja forresten, Børsting var en spiller, som modstanderne ikke brød sig om at spille imod sidst han var i AaB. Aggressiv, store lunger, fysisk stærk og pisse ligeglad med, hvem han ikke får Julekort af. En hvid Yussuf Poulsen. Jeg tror dog ikke han er tiltænkt en offensiv rolle, men det bliver spændende at se hvad der sker.
Hørt!FIDEL skrev: ↑11. jun 2025, 09:17Det er jo rystende, så mange AaB fans, som ikke værdsætter Børsting tilbage! Vores situation taget i betragtning skal vi sgu være glade for, at en erfaren fighter som ham kommer tilbage til os i 1. division, for at få os tilbage på 1. klasse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- KongGulerod
- Landshold

Amen! Jeg synes nu egentlig at reaktionerne har været overraskende positive, men jeg læser også kun med herinde og forsøger så vidt muligt at holde mig fra Facebook.FIDEL skrev: ↑11. jun 2025, 09:17Det er jo rystende, så mange AaB fans, som ikke værdsætter Børsting tilbage! Vores situation taget i betragtning skal vi sgu være glade for, at en erfaren fighter som ham kommer tilbage til os i 1. division, for at få os tilbage på 1. klasse.
Er kæmpe tilhænger af vi har skrevet med Børsting.
Havde ikke den store fidus til ham sidst han var her. Men han er jo præcis det vi skal bruge nu! Rutine og fight. Og så skal vi sgu ikke underkende det med at vi får noget kultur tilbage i truppen. Børsting vil dø med støvlerne på i modsætning til visse andre i truppen.
Velkommen hjem Børsting.
Havde ikke den store fidus til ham sidst han var her. Men han er jo præcis det vi skal bruge nu! Rutine og fight. Og så skal vi sgu ikke underkende det med at vi får noget kultur tilbage i truppen. Børsting vil dø med støvlerne på i modsætning til visse andre i truppen.
Velkommen hjem Børsting.
Phew, tak for indsatsen men bare ikke god nok.
AaB ophæver med Diakhité - må håbe det ikke har kostet for mange månedslønninger.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... d-diakhite
AaB ophæver med Diakhité - må håbe det ikke har kostet for mange månedslønninger.
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... d-diakhite