AaB´ere i andre klubber / udlandet
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Trist. Havde i mit stille sind håbet på, at vi kunne præsentere Figo som sportschef. Ved godt det er lidt langt ude, men efter tyskerne har trukket sig fra den daglige drift havde jeg alligevel håbet.
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... sportschef
Ja, det var nok urealistisk med Figo, så længe SSE ikke er helt ude af klubben. Endnu et spark i kuglerne fra vores venner i Hamborg.
Fuck hvor er det trist, at han ikke fik lov til at blive i AaB. Dem der havde travlt med at tale ham ned, må undre sig over at DKs 2. mest succesfulde klub de sidste mange år, står klar med alverdens ansvar til manden.
Legaliser pyro!
Nogle af de mest SSE-loyale AaB-fans turnerede med den historie, da Figo blev fyret. Det var ikke kønt at høre og se på. Hegnet/Ottesen påstår, at historien kom fra tyskerne. En sandsynlig påstand imo.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:58Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
Igen, som jeg også har sagt andre steder. Find venligst belæget for, at nogen skulle have forsvaret Figo fyrringen med lige det argument. Det kan jeg simpelthen ikke huske at have læst nogle steder. Jeg kender kun til dette skulle have været en argument fordi Mikkel B. Ottesen har påstået det er blevet sagt.Tjuga skrev: ↑12. jun 2025, 11:04Nogle af de mest SSE-loyale AaB-fans turnerede med den historie, da Figo blev fyret. Det var ikke kønt at høre og se på. Hegnet/Ottesen påstår, at historien kom fra tyskerne. En sandsynlig påstand imo.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:58Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
RAUS RAUS SSE!
Tak for at deleMarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:58Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
I samme podcastserie nævnte de også at flere spillere var gået udenom AaB og i stedet var taget til FCM, primært pga. Figo's skifte til FCM. Den del ved jeg ikke om passer, men det kan vel efterprøves.Tjuga skrev: ↑12. jun 2025, 11:04Nogle af de mest SSE-loyale AaB-fans turnerede med den historie, da Figo blev fyret. Det var ikke kønt at høre og se på. Hegnet/Ottesen påstår, at historien kom fra tyskerne. En sandsynlig påstand imo.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:58Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
Mit indtryk var at en ekstrem stor del af den positive udvikling der har været på AaB's akademi kan tilskrives Figo og den organisation han byggede op for ekstremt små penge.
Ikke underligt at FCM har forfremmet ham efter så kort tid hvis han har vist det samme dernede.
-
R Rosenberg
- Allstar

Han er lærer. Selvfølgelig er han doven. Samt at forlangte vel at gå hjem kl 12 og havde krav om 12 ugers ferie.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:58Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
Ædruelighedens stemme
Man må bare sige, at når nu det er gået som det er for sse22, så ser tabet af Figo virkelig skidt ud. Han havde været oplagt at have i en afgørende rolle i AaB nu, måske som sportschefen.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 11:14I samme podcastserie nævnte de også at flere spillere var gået udenom AaB og i stedet var taget til FCM, primært pga. Figo's skifte til FCM. Den del ved jeg ikke om passer, men det kan vel efterprøves.Tjuga skrev: ↑12. jun 2025, 11:04Nogle af de mest SSE-loyale AaB-fans turnerede med den historie, da Figo blev fyret. Det var ikke kønt at høre og se på. Hegnet/Ottesen påstår, at historien kom fra tyskerne. En sandsynlig påstand imo.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:58Med fare for at sammenblande podcastuniverset, så var det vist i Ottesen/Yde Hegnets podcast om AaB de nævnte at man efter Figo's stop i AaB havde brugt tid på at bagvaske ham internt i AaB som værende doven, inkompetent og ikke videre mødestabil.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:46Det er jeg vist ikke stødt på. Hvor har de gjort det?MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 10:44Imponerende karriereskridt at tage af en som Peters & Co. havde travlt med at stemple som doven og inkompetent....Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
Mit indtryk var at en ekstrem stor del af den positive udvikling der har været på AaB's akademi kan tilskrives Figo og den organisation han byggede op for ekstremt små penge.
Ikke underligt at FCM har forfremmet ham efter så kort tid hvis han har vist det samme dernede.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja, købmændene i det vestjyske handler hurtigt.Sauer skrev: ↑12. jun 2025, 10:42Figo er forfremmet til fodbolddirektør i FCM. Tager over for Peter Sand.
- KongGulerod
- Landshold

Jeg synes nu, at Mathias Krogh virker som en aldeles kompetent og dygtig herre, men det havde selvfølgelig været ideelt med begge på holdet i stedet for blot den ene af dem.Hanga skrev: ↑12. jun 2025, 11:43Man må bare sige, at når nu det er gået som det er for sse22, så ser tabet af Figo virkelig skidt ud. Han havde været oplagt at have i en afgørende rolle i AaB nu, måske som sportschefen.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 11:14I samme podcastserie nævnte de også at flere spillere var gået udenom AaB og i stedet var taget til FCM, primært pga. Figo's skifte til FCM. Den del ved jeg ikke om passer, men det kan vel efterprøves.Tjuga skrev: ↑12. jun 2025, 11:04Nogle af de mest SSE-loyale AaB-fans turnerede med den historie, da Figo blev fyret. Det var ikke kønt at høre og se på. Hegnet/Ottesen påstår, at historien kom fra tyskerne. En sandsynlig påstand imo.
Det sparsomme indtryk jeg har af Krogh er også positivt. Men hvis vi ser på hvordan tingene i det hele taget et gået de sidste mange år kan man ærger sig over at Figo aldrig har fået "nøglerne til butikken". Jeg ved ikke om han på noget tidspunkt har lagt sin billet ind på sportchef stolen i AaB men der var lidt forlydner om det dengang Gaarde fik jobbet.KongGulerod skrev: ↑12. jun 2025, 13:27Jeg synes nu, at Mathias Krogh virker som en aldeles kompetent og dygtig herre, men det havde selvfølgelig været ideelt med begge på holdet i stedet for blot den ene af dem.Hanga skrev: ↑12. jun 2025, 11:43Man må bare sige, at når nu det er gået som det er for sse22, så ser tabet af Figo virkelig skidt ud. Han havde været oplagt at have i en afgørende rolle i AaB nu, måske som sportschefen.MarkyMark skrev: ↑12. jun 2025, 11:14I samme podcastserie nævnte de også at flere spillere var gået udenom AaB og i stedet var taget til FCM, primært pga. Figo's skifte til FCM. Den del ved jeg ikke om passer, men det kan vel efterprøves.Tjuga skrev: ↑12. jun 2025, 11:04Nogle af de mest SSE-loyale AaB-fans turnerede med den historie, da Figo blev fyret. Det var ikke kønt at høre og se på. Hegnet/Ottesen påstår, at historien kom fra tyskerne. En sandsynlig påstand imo.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Definitionen på tragisk: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... Xn25hoNLpw
Ærgerligt at vi aldrig har fået givet Figo nøglerne til butikkenSpanky skrev: ↑20. jun 2025, 09:53Definitionen på tragisk: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... Xn25hoNLpw
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Sådan er det at være de små i skolegården. Havde AaB ikke smidt ham ud, havde de nok vinket med et ansættelsestilbud før eller senere, når de vurderer ham sådan.Spanky skrev: ↑20. jun 2025, 09:53Definitionen på tragisk: https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... Xn25hoNLpw
Ædruelighedens stemme
u mæ ham!45-årige Jacob Larsen har selv beskrevet, at han ledelsesmæssigt har stået i lære hos Lynge Jakobsen, mens han har suget det meste af sin fodboldmæssige viden til sig fra en anden AaB-mand i Poul-Erik Andreasen.
Uden Synd Ingen Frelse
Lucas A. forlader QPR ved kontraktudløb ultimo juni.
Jeg synes det virker som en ret oplagt "fælde", for den midlertidige ledelse at hente Lucas tilbage. Han havde en mindre opblomstring i starten for QPR, men haft svært ved at bide sig fast i 2025. Medmindre han har fået sin "spændstighed" tilbage, ift. sidst han var her, eller har arbejdet benhårdt på sin fysiske styrke, har jeg svært ved at se ham præstere noget nævneværdigt i 1. division der kan retfærdiggøre en tilbagekomst og en rolle i toppen af hierakiet.
Al held og lykke til Lucas, men håber han finder glæden i udlandet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.