Sports excellence 22
Re: Sports excellence 22
Nicolaj Saabye virker desværre som et kæmpe tågehorn.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Indtil der præsenteres noget konkret tror jeg mest på, at han bare fører sig frem og pynter sig med lånte fjer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
når forhandlingerne bliver seriøse.. at de snakker sammen indlende skal næppes oplyses?haghdk skrev: ↑12. jun 2025, 09:33Spændende! Hvornår skal det oplyses til fondsbørsen? Er det først når de starter reelle forhandlinger?DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 09:09Nå, er så småt begyndt at hørte rygter om sse22 er ved at forlade skuden... Er der andre der har hørt noget? Der skulle være samtaler igang med den investorgruppe der har råbt højt i medierne..
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Makes sense. Siger vandrørerne noget om hvor seriøst det er p.t. ?DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 10:06når forhandlingerne bliver seriøse.. at de snakker sammen indlende skal næppes oplyses?haghdk skrev: ↑12. jun 2025, 09:33Spændende! Hvornår skal det oplyses til fondsbørsen? Er det først når de starter reelle forhandlinger?DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 09:09Nå, er så småt begyndt at hørte rygter om sse22 er ved at forlade skuden... Er der andre der har hørt noget? Der skulle være samtaler igang med den investorgruppe der har råbt højt i medierne..
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Tror også at Jacob Riisgaard har hans penge for kært, til at ville gå ind i AaB
1 2 3 Jimmy er en mur!
Det er faktisk et godt spørgsmål. Ret beset er det jo SSE der sælger deres aktiepost og ikke AaB så spørgsmålet er om der skal oplyses så meget før et salg er igennem.haghdk skrev: ↑12. jun 2025, 09:33Spændende! Hvornår skal det oplyses til fondsbørsen? Er det først når de starter reelle forhandlinger?DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 09:09Nå, er så småt begyndt at hørte rygter om sse22 er ved at forlade skuden... Er der andre der har hørt noget? Der skulle være samtaler igang med den investorgruppe der har råbt højt i medierne..
RAUS RAUS SSE!
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Jacob Risgaard har tidligere sagt, at han ikke vil investere i sport - men om han mente Coolshop og sponsorater er jeg lidt i tvivl om.
Men om hans ganle-nye ven Anders Holch har fået ham på andre tanker ved jeg ikke.
Men om hans ganle-nye ven Anders Holch har fået ham på andre tanker ved jeg ikke.
Du har jo ikke noget tøj på!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Nej ikke andet end en hurtig kommentar om sse22 forsøgte at trække sig, men de vil have deres penge med. og man nu var begyndt at snakke med de investore der larmede i pressen. Om det er seriøst eller ej ved jeg ikke.haghdk skrev: ↑12. jun 2025, 10:09Makes sense. Siger vandrørerne noget om hvor seriøst det er p.t. ?DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 10:06når forhandlingerne bliver seriøse.. at de snakker sammen indlende skal næppes oplyses?haghdk skrev: ↑12. jun 2025, 09:33Spændende! Hvornår skal det oplyses til fondsbørsen? Er det først når de starter reelle forhandlinger?DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 09:09Nå, er så småt begyndt at hørte rygter om sse22 er ved at forlade skuden... Er der andre der har hørt noget? Der skulle være samtaler igang med den investorgruppe der har råbt højt i medierne..
jeg ved heller ikke om jeg syntes det er godt eller dårligt.. for vi har intet hørt om hvad disse nye investore vil.
-
Red0Fox0Dk
- Lilleput

- Favoritspiller: Erik Bo
Nu er det jo ikke Jacob der ejer Coolshop, men Mark...
Ahh det er det nu ikke helt.
Coolshop er ejet 25% af Anders Holck Poulsen igennem et selskab.
De sidste 75% er fordelt med 1/3 del til Jacob Risgaard , 10% til Mark, 50% til Mike og de sidste til Mike og hans famile (børn)
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
https://nordjyske.dk/nyheder/erhverv/ja ... ne/4652995baresi skrev: ↑12. jun 2025, 13:47
De sidste 75% er fordelt med 1/3 del til Jacob Risgaard , 10% til Mark, 50% til Mike og de sidste til Mike og hans famile (børn)
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Red0Fox0Dk
- Lilleput

- Favoritspiller: Erik Bo
baresi skrev: ↑12. jun 2025, 13:47
Ikke hel korrekt. Anders købte andele af Mike og Jacob. Mark sidder på 40 %ish - du har byttet om på navnene.
Men fred være med det, Coolshop (Mark) er i håndbold, og tror ikke de hopper i AaB.
Korrekt jeg byttede om på Mike og MarkRed0Fox0Dk skrev: ↑12. jun 2025, 16:02baresi skrev: ↑12. jun 2025, 13:47
Ikke hel korrekt. Anders købte andele af Mike og Jacob. Mark sidder på 40 %ish - du har byttet om på navnene.
Men fred være med det, Coolshop (Mark) er i håndbold, og tror ikke de hopper i AaB.
Jeg har også hørt at dem der står bag SSE22 bestemt ik er tilfredse med deres investering, så måske det ulmer lidt.FIDEL skrev: ↑12. jun 2025, 09:35Yes, det har jeg også hørt.DenSataniskeHest skrev: ↑12. jun 2025, 09:09Nå, er så småt begyndt at hørte rygter om sse22 er ved at forlade skuden... Er der andre der har hørt noget? Der skulle være samtaler igang med den investorgruppe der har råbt højt i medierne..
En bruger på X skrev, at Jacob Risgaard også er involveret. Men lad os nu se, hvad det bliver til.
Men i forhold til den gruppe der førte sig frem i medierne, har jeg hørt, at nogle ikke ligefrem mener det er særlig smart at gå i medierne hvis man virkelig vil være seriøs omkring at købe AaB.
Hvis de vitterligt er seriøse går man sq ik ud og virker som en karlsmart i en fart.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Vi havde tidligere lufthavnsrygter herinde. Nu kommer Folkemøde-rygterne…
Jeg talte (meget kort) med Jens Rasmussen om AaB. Jeg spurgte ind til, om han var ved at købe tyskerne ud.
Det nordjyske svar var: Vi er ved at få styr på det…
Det kan jo betyde alting mellem himmel og jord, men nu kan vi spekulere til ukendelighed
Jeg talte (meget kort) med Jens Rasmussen om AaB. Jeg spurgte ind til, om han var ved at købe tyskerne ud.
Det kan jo betyde alting mellem himmel og jord, men nu kan vi spekulere til ukendelighed
Ikke det mest oplagte sted at sende en spotter hen, men det gav pote denne gang. Godt arbejde!Reyad skrev: ↑13. jun 2025, 14:49Vi havde tidligere lufthavnsrygter herinde. Nu kommer Folkemøde-rygterne…
Det kan jo betyde alting mellem himmel og jord, men nu kan vi spekulere til ukendelighed![]()
Jeg hører det i øvrigt ikke som en afvisning. Langt fra!
-
haghdk
- Landshold

Det er en dejlig nordjysk måde, der er nem at tolke påReyad skrev: ↑13. jun 2025, 14:49Vi havde tidligere lufthavnsrygter herinde. Nu kommer Folkemøde-rygterne…
Det kan jo betyde alting mellem himmel og jord, men nu kan vi spekulere til ukendelighed![]()
Tak for at du deler.
-
haghdk
- Landshold

Der er vel næsten så langt fra en afvisning man kan komme uden at det er en egentlig bekræftelse?Kokkefar skrev: ↑13. jun 2025, 14:58Ikke det mest oplagte sted at sende en spotter hen, men det gav pote denne gang. Godt arbejde!Reyad skrev: ↑13. jun 2025, 14:49Vi havde tidligere lufthavnsrygter herinde. Nu kommer Folkemøde-rygterne…
![]()
Jeg hører det i øvrigt ikke som en afvisning. Langt fra!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er bare en nordjysk bekræftelse.haghdk skrev: ↑13. jun 2025, 15:18Der er vel næsten så langt fra en afvisning man kan komme uden at det er en egentlig bekræftelse?Kokkefar skrev: ↑13. jun 2025, 14:58Ikke det mest oplagte sted at sende en spotter hen, men det gav pote denne gang. Godt arbejde!Reyad skrev: ↑13. jun 2025, 14:49Vi havde tidligere lufthavnsrygter herinde. Nu kommer Folkemøde-rygterne…
![]()
Jeg hører det i øvrigt ikke som en afvisning. Langt fra!![]()
Ædruelighedens stemme