Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Gaarde6 » 14. jun 2025, 12:36

FIDEL skrev:
14. jun 2025, 09:19
Imo så skal vi have en ny målmand. Müller er ikke god nok, og jeg er spændt på at se, hvordan man løser det, at han intet fylder i feltet. Dette gør os uhyre sårbare på dødbolde og indlæg, som set i SL. Selv i det lille felt har Müller kæmpe problemer, så det kommer modstanderne til at lukrere på.
Müllers tilstedeværelse vil kræve, at vi spiller med et par meget hovedstødsstærke centrale forsvarere.

Puha, vores trup er svag.
Jeg er enig.

Ideelt set gav man: Muller, Seydel og Jimemz lov at finde en anden klub. Men der er flere som ikke er gode nok.

Det dur bare ikke at slagte hele truppen, når vi ikke har midlerne til at hente bedre erstatninger.

Jeg vil sindssyg gerne beholde Mathias Jørgensen. Men et salg af ham kan måske give økonomi til at bygge holdet op fra bunden.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 14. jun 2025, 16:42

Gaarde6 skrev:
14. jun 2025, 12:36
FIDEL skrev:
Imo så skal vi have en ny målmand. Müller er ikke god nok, og jeg er spændt på at se, hvordan man løser det, at han intet fylder i feltet. Dette gør os uhyre sårbare på dødbolde og indlæg, som set i SL. Selv i det lille felt har Müller kæmpe problemer, så det kommer modstanderne til at lukrere på.
Müllers tilstedeværelse vil kræve, at vi spiller med et par meget hovedstødsstærke centrale forsvarere.

Jeg er enig.

Ideelt set gav man: Muller, Seydel og Jimemz lov at finde en anden klub. Men der er flere som ikke er gode nok.

Det dur bare ikke at slagte hele truppen, når vi ikke har midlerne til at hente bedre erstatninger.

Jeg vil sindssyg gerne beholde Mathias Jørgensen. Men et salg af ham kan måske give økonomi til at bygge holdet op fra bunden.
Jeg tror altså ikke på, det er særligt realistisk at forvente, at Müller skulle forsvinde fra AaB lige foreløbig. Man har jo forlænget kontrakten med ham. Og jeg ved det selvfølgelig ikke, men jeg har ikke indtryk af, at det ‘bare’ var et SSE22-påhit.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

killerbob
Drenge
Drenge

Indlæg af killerbob » 14. jun 2025, 17:03

Har hørt et rygte om en transferfri 1.div spiller vi skulle være tæt på??

Min kilde vil ikke sige mere end at han så ham , som tæt på start ellever ??

Andre der ved noget ?

bjensen
Drenge
Drenge

Indlæg af bjensen » 14. jun 2025, 17:29

Adrian Justinussen fra Hillerød er begyndt at følge AaB på Instagram

Remark
1. div
1. div
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Remark » 14. jun 2025, 17:30

Jonas Gemmer kunne være et bud

https://superstats.dk/spillere/spiller-alltime?id=2721

Han er stoppet i Hvidovre, vil hjem til Jylland.

dnoerholm

Indlæg af dnoerholm » 14. jun 2025, 17:53

bjensen skrev:
14. jun 2025, 17:29
Han følger også AC Horsens, AGF, Leicester og Jonas Vingegaard. Så tror ikke man skal lægge det store i det.
Tænker også Hillerød forlanger ægte menneske penge for ham, og det har vi jo ikke

Ron Paul
2. div
2. div

Indlæg af Ron Paul » 14. jun 2025, 17:56

dnoerholm skrev:
14. jun 2025, 17:53
bjensen skrev:
14. jun 2025, 17:29
Han følger også AC Horsens, AGF, Leicester og Jonas Vingegaard. Så tror ikke man skal ligge det store i det.
Tænker også Hillerød forlanger ægte menneske penge for ham, og det har vi jo ikke
Han har kontraktudløb om 6 mdr, så han koster næppe alverden.

dnoerholm

Indlæg af dnoerholm » 14. jun 2025, 18:14

Vi har lige solgt en spiller med 6 måneder tilbage af kontrakten for over 2 millioner, så tror ikke han er gratis.

Men jeg ville da ønske, at det var ham. 10 mål i seneste sæson.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 14. jun 2025, 18:25

Funky skrev:
14. jun 2025, 16:42
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:

Jeg er enig.

Jeg tror altså ikke på, det er særligt realistisk at forvente, at Müller skulle forsvinde fra AaB lige foreløbig. Man har jo forlænget kontrakten med ham. Og jeg ved det selvfølgelig ikke, men jeg har ikke indtryk af, at det ‘bare’ var et SSE22-påhit.
Du har naturligvis ret.

Jeg ved dog ikke, hvad vores nedrykning har gjort ved spillernes kontrakter ? Kan jo godt være der er sket noget med lønnen, der gør at nogle spillere hellere vil væk end blive.

jayC
Landshold
Landshold

Indlæg af jayC » 14. jun 2025, 19:43

Gaarde6 skrev:
14. jun 2025, 18:25
Funky skrev:
14. jun 2025, 16:42
Gaarde6 skrev:
FIDEL skrev:

Jeg er enig.

Du har naturligvis ret.

Jeg ved dog ikke, hvad vores nedrykning har gjort ved spillernes kontrakter ? Kan jo godt være der er sket noget med lønnen, der gør at nogle spillere hellere vil væk end blive.
I følge ydesen skulle SSE22 have indført nedrykningsklausuler i alle deres kontrakter :) så som Diakhite hvor han faldt 50% i løn og kom ud af forskerordnignen hvor det så gav mening at ophæve kontrakten :) tænker ikke det samme sker med Muller
AaB - nu, i morgen & altid! :)

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 14. jun 2025, 22:47

Patrick Olsen tæt på Horsens

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 15. jun 2025, 07:55

killerbob skrev:
14. jun 2025, 17:03
Har hørt et rygte om en transferfri 1.div spiller vi skulle være tæt på??

Min kilde vil ikke sige mere end at han så ham , som tæt på start ellever ??

Andre der ved noget ?
Yacine Bourhane har udløb i Esbjerg.
Defensiv midt.

Jyden
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Indlæg af Jyden » 15. jun 2025, 10:39

Som ambitiøs spiller, ville jeg ikke skrive kontrakt før jeg ved hvilken træner der er og hvilken type bold vedkommende/klubben står for.

Så jeg håber ikke der kommer en masse nye spillere til, før sportsdirektør og træner er på plads.

Jeg forstår godt den oprydning man har foretaget i truppen, samt Børsting og Helenius (for så er "AaB drengene/arven" på plads til forholdsvis billige penge vil jeg formode), men eventuelle nytilkomne profiler skal selv gå seriøst til foretagendet, og ikke bare komme fordi AaB stadigvæk er et fodbold brand for mange :aabfan:

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 15. jun 2025, 11:41

Patrick Olsen tæt på Horsens
Duelund tæt på Vejle
Vi kunne vel godt have brugt begge
En duelund kunne vibhave fået hvis vi ikke var rykket ned.

Der skal ske ansættelse af sports direktør og træner næste uge så vi kan komme videre - det er sgu et ondt transfer vindue

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 15. jun 2025, 11:57

Duelund er en omvandrende porcelænsankel. I vores situation har vi brug for driftssikkerhed.

Hellere en type som Jens Jakob Thomassen, der ikke spiller i Elfsborg. Og så en rutineret midtstopper
In verbis simus faciles

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 15. jun 2025, 12:05

Rams skrev:
15. jun 2025, 11:57
Duelund er en omvandrende porcelænsankel. I vores situation har vi brug for driftssikkerhed.

Hellere en type som Jens Jakob Thomassen, der ikke spiller i Elfsborg. Og så en rutineret midtstopper
Enig med Rams. Som altid. Alle steder.
Han ville være en fin mand at få ind, når vi er så komplet uinteressante. Masser af rutine på den centrale midtbane. Det har vi manglet i 10 år.
Ædruelighedens stemme

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 15. jun 2025, 13:19

Rams skrev:
15. jun 2025, 11:57

Enig i begge dele. Duelunds skadeshistorik skal vi holde os fra. Jens Jakob Thomassen ville helt sikkert være en fin spiller at få ind umiddelbart.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 15. jun 2025, 16:05

Hvis Oliver Abildgård kan lokkes til Nordens Paris mener jeg det er en sikker hit, og så kan der godt være plads til nogle fra U19, når bare Oliver Abildgaard er i spiller-rådet og med til at lave det gode omklædningsrum. Børsting har fundet tilbage og Helenius har fået forlænget, så bliver det så harmonisk godt hvis Oliver Abildgaard også finder hjem
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 15. jun 2025, 16:20

634 skrev:
15. jun 2025, 16:05
Hvis Oliver Abildgård kan lokkes til Nordens Paris mener jeg det er en sikker hit, og så kan der godt være plads til nogle fra U19, når bare Oliver Abildgaard er i spiller-rådet og med til at lave det gode omklædningsrum. Børsting har fundet tilbage og Helenius har fået forlænget, så bliver det så harmonisk godt hvis Oliver Abildgaard også finder hjem
Jamen, selvfølgelig bytter Abildgaard i sin bedste fodboldalder da det trælse liv som udlandsprofessionel ud for at spille på et - formodentlig - midterhold I dansk 1. division.

Han kan nok slet ikke vente på at skulle spille på Capelli Sport Stadion en regnfuld novemberaften til 60.000 om måneden. Hvem ville da kunne sige nej til det?

Men nu skriver du 'lokke'. Hvad skulle AaB kunne lokke ham med?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 15. jun 2025, 17:09

R Rosenberg skrev:
15. jun 2025, 16:20
634 skrev:
15. jun 2025, 16:05
Jamen, selvfølgelig bytter Abildgaard i sin bedste fodboldalder da det trælse liv som udlandsprofessionel ud for at spille på et - formodentlig - midterhold I dansk 1. division.

Han kan nok slet ikke vente på at skulle spille på Capelli Sport Stadion en regnfuld novemberaften til 60.000 om måneden. Hvem ville da kunne sige nej til det?

Men nu skriver du 'lokke'. Hvad skulle AaB kunne lokke ham med?
Siden han var i Rusland kan man jo ikke sige at han har haft succes med spilletid, og samlet betragtning af hans karriere. Måske AaB kan give det et løft på nogle parametre. Jeg finder ham som meget value player for AaB
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar