Jeg ville sådan ønske, at fans var mere optagede af at træffe de rigtige beslutninger på klubbens vegne, end at give tyskerne en stor symbolsk fuckfinger.
Træneremner
Re: Træneremner
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Alpa Chino
- Superliga

Jeg håber på Wichmann.
En spiller signet. Og snart har vi en assistent på plads. Vi mangler et halvt hold, en træner og en sportsdirektør. Vi har ingen penge og uro i ledelsen.
Hvordan skal man på nogen måde forvente at det her ender godt?
Hvordan skal man på nogen måde forvente at det her ender godt?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi mangler mere end et halvt hold. Vi aner ikke størstedelen af truppens duelighed i 1. div.
RAUS RAUS SSE!
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jeg sad faktisk lige og tænkte det samme.
Et halvt hold er endda nok i underkanten - taget visse fejlkøb i betragtning. Det kan selvfølgelig godt være, at der satses på, at spillere som John, Jimenez og Jasson stepper op, så mangler vi kun et halvt hold. Plus ledende medlemmer af staben.
Det er så vanvittigt, at vi - AaB og fra landets 4 største by - er i den her situation.
Sports strategisk excellence...
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Læg mærke til ordene Strategic excellence. Som så man andre strateger har kun været gode til power points og elendige til at føre deres såkaldte såkaldte strategi ud på det taktiske og operationelle niveau.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Det virker i hvert fald meget mærkeligt, at vi skriver med en assistent træner INDEN vi har cheftræneren på plads. Man skulle da mene, at han gerne vil have et ord at skulle have sagt ift den ansættelse
Vi er vel der hvor at det er for at sikre der faktisk er nogle forberedte træninger klar til at spillerne møder ind.
-
sorenmoller95
- 2. div

Jeg har utroligt svært ved at forstå folk virkelig tror på at KW på nogen måde kan komme tilbage. Personligt føler jeg mig sikker på at valget faldt på ham fordi han var bedste ledige kandidat på markedet - en brandslukker der skulle løse en opgave, den fejlede, men selv hvis den lykkedes var han stadig røget ud med badevandet.
Desuden tror jeg stadig det er de hamborgske strategiguder som skal nikke ja til en ny sportschef/direktør samt træner. De har trods alt stadig bestemmelsesretten med deres 50+%. Jeg tror næppe noget bliver bedre før de reelt sælger deres aktiepost.
Desuden tror jeg stadig det er de hamborgske strategiguder som skal nikke ja til en ny sportschef/direktør samt træner. De har trods alt stadig bestemmelsesretten med deres 50+%. Jeg tror næppe noget bliver bedre før de reelt sælger deres aktiepost.
Er SSE virkelig ude så er det bare gøre det. Det kan også kun blive en vindersag udadtil selvom det aldrig skal gøres af populistiske grunde.sorenmoller95 skrev: ↑16. jun 2025, 21:00Jeg har utroligt svært ved at forstå folk virkelig tror på at KW på nogen måde kan komme tilbage. Personligt føler jeg mig sikker på at valget faldt på ham fordi han var bedste ledige kandidat på markedet - en brandslukker der skulle løse en opgave, den fejlede, men selv hvis den lykkedes var han stadig røget ud med badevandet.
Var jeg KW ville jeg dog ikke røre klubben med en ildtang før BPTC/SSE eller jeg havde en ret stærk aftale om de blander sig udenom.
RAUS RAUS SSE!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Måske.
Men hvis det er Wichmann, der kommer tilbage, så synes jeg, det er mærkeligt det tager så lang tid. Det er vel næsten bare at copy-paste fra sidste kontrakt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Kunne man forestille sig at SSE22 gerne vil have noget at skulle have sagt, men at de muligvis jo kan være på vej ud og den resterende ledelse så er dem der vil bestemme det og det er der der hele hænger fast?Brodernumsi skrev: ↑16. jun 2025, 22:24Måske.
Men hvis det er Wichmann, der kommer tilbage, så synes jeg, det er mærkeligt det tager så lang tid. Det er vel næsten bare at copy-paste fra sidste kontrakt.
Ja, enig. Tænker bare, det er tæt på lige så mærkeligt at ansætte en ny assistent inden cheftræneren, hvis man ikke er helt sikker på, at den kommende cheftræner gerne vil arbejde med Bo Zinck.Brodernumsi skrev: ↑16. jun 2025, 22:24Måske.
Men indtil videre er det selvfølgelig også kun et rygte.
Træningen starter jo på fredag. Det er vel fordi at så har man Zinck på plads til at køre opstarten, hvis man ikke når det inden fredag. Lur mig ikke om det ikke ender med et længere uafklaret forløb med Zinck som træner uden nogen defineret bagkant.Sauer skrev: ↑16. jun 2025, 23:13Ja, enig. Tænker bare, det er tæt på lige så mærkeligt at ansætte en ny assistent inden cheftræneren, hvis man ikke er helt sikker på, at den kommende cheftræner gerne vil arbejde med Bo Zinck.Brodernumsi skrev: ↑16. jun 2025, 22:24Måske.
Men indtil videre er det selvfølgelig også kun et rygte.
RAUS RAUS SSE!
-
dnoerholm
Jeg frygter også, at den her Zinck afklaring mest af alt skyldes, at man er håbløst langt fra at finde løsninger, eller bare fælles fodslag, i forhold til såvel sportsdirektør som træner. Og derfor kan man godt se, at man på ingen måder kan nå at få det klar til opstart. Ikke bare fredag, men nok også et godt stykke inde i fremtiden.
Det er helt rimeligt at synes Wichmann er den rigtige, men så ville jeg nok ikke bruge "flad lussing" til SSE som mit hovedargument.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Dette er helt klart et signal om at man er langt fra en afklaring. Derfor sender man Bo Z i træningstøjet, så der er nogen til at passe fløjten, når spillerne møder ind på fredag. Ren brandslukning.dnoerholm skrev: ↑17. jun 2025, 07:33Jeg frygter også, at den her Zinck afklaring mest af alt skyldes, at man er håbløst langt fra at finde løsninger, eller bare fælles fodslag, i forhold til såvel sportsdirektør som træner. Og derfor kan man godt se, at man på ingen måder kan nå at få det klar til opstart. Ikke bare fredag, men nok også et godt stykke inde i fremtiden.