Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Tilbage til transferrygter tak.
Er der virkelig intet på vej? Baresi plejer da at være godt orienteret? Vi mangler vel 6-7 spillere, så noget må vel være på vej efter farvel til, Diakathe, K. Jørgensen, Kasper Davidsen, Kramer, udleje af Djibril og sandsynligt farvel til M.J. Specielt forsvar 3 spillere minimum Midtbane ligeledes 3 spillere og en angriber som kan supplere Helenius som jo i den grad slås med skader i ny og næ!
Er der virkelig intet på vej? Baresi plejer da at være godt orienteret? Vi mangler vel 6-7 spillere, så noget må vel være på vej efter farvel til, Diakathe, K. Jørgensen, Kasper Davidsen, Kramer, udleje af Djibril og sandsynligt farvel til M.J. Specielt forsvar 3 spillere minimum Midtbane ligeledes 3 spillere og en angriber som kan supplere Helenius som jo i den grad slås med skader i ny og næ!
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg tror der er dødt indtil vi ved hvilken sportschef og træner vi får. Så tror jeg egentlig også vi får bedre valuta for pengene brugt på markedet, hvis de begge har et godt netværk og vi sikrer måske også at få nogle spillere som træneren vil bruge...Bugatti1 skrev: ↑18. jun 2025, 11:53Tilbage til transferrygter tak.
Enig. Det er jo umuligt at tale om transfers så længe at de grundlæggende rolle ikke er ansat.Krage skrev: ↑18. jun 2025, 14:00Jeg tror der er dødt indtil vi ved hvilken sportschef og træner vi får. Så tror jeg egentlig også vi får bedre valuta for pengene brugt på markedet, hvis de begge har et godt netværk og vi sikrer måske også at få nogle spillere som træneren vil bruge...Bugatti1 skrev: ↑18. jun 2025, 11:53Tilbage til transferrygter tak.
For hvilken stil ønsker træneren og hvad ser han af mangler - og her har han brug for sportsdirektøren til at rekruttere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Forza skrev: ↑18. jun 2025, 14:17Fuldstændig enig. Vi er nødt til at få de positioner besat først - men vi er under maksimalt tidspres.. vores trup er voldsomt decimeret og vi er knap en måned fra første turneringskamp. Vi SKAL have besat sportschef og træner stillingerne på plads hurtigst muligt og allerhelst i den her uge..Krage skrev: ↑18. jun 2025, 14:00Jeg tror der er dødt indtil vi ved hvilken sportschef og træner vi får. Så tror jeg egentlig også vi får bedre valuta for pengene brugt på markedet, hvis de begge har et godt netværk og vi sikrer måske også at få nogle spillere som træneren vil bruge...Bugatti1 skrev: ↑18. jun 2025, 11:53Tilbage til transferrygter tak.
Jeg frygter sæsonstarten, vi kan meget let stå i en position hvor de første fem kampe ikke har kastet mere end 6-8 point af sig. Holdet er usammenspillet og frygter også at kvaliteten af truppen er - i bedste fald - tvivlsom
Enig. Det er jo umuligt at tale om transfers så længe at de grundlæggende rolle ikke er ansat.
For hvilken stil ønsker træneren og hvad ser han af mangler - og her har han brug for sportsdirektøren til at rekruttere.
Ak ja atter en dag hvor der ikk er sket en skid på hornevej
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Absolut det er bare ulideligt og se sæsonstarten kommer tættere og tættere på og vi er på ingen måde klar lige nu, håber virkelig der sker noget på sportschef og/eller trænerposten inden træningen opstartes.. og ja det har bare af og være godt det de kommer med..jeg synes jo vi havde en god kandidat men han blev skippet ud lynhurtigt..DarkHorse9000 skrev: ↑18. jun 2025, 15:04Der er formentligt sket mere end vi aner. Men bliver de to ansættelser ikke løst tilfredsstillende, bryder helvedet løs. Det har har bare af, at være ventetiden værd.
- MF issehoved
- 2. div

Hvis det bliver ham her Mathias Krogh. Ja, så viser det, hvor dårligt klubben rangerer - men håber det ikke - manden er jo grønnere end grøn.
Men frygter det.
Men frygter det.
Er der ikke snart medier der hiver nogen på Hornevej i skægget (eller det der er værre) og får svar på hvor langt man er i processerne?
VI er jo røget i den totalt modsatte grøft af Inge Andre.
VI er jo røget i den totalt modsatte grøft af Inge Andre.
// gwailo
- MF issehoved
- 2. div

Der er jo ingen på Nordjyske dk der har nosser til at spørge ind. De har iøvrigt ingen nosser overhovedet
PS: Alle andre medier har for længst opgivet AaB
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Enten så sker der ingenting, eller også så er der mere lukket end når CIA planlægger operationer.
- MF issehoved
- 2. div

-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Tror meget lidt kan udelukkes, heller ikke et Wichmann comeback. Det kommer an på hvem der besætter pladsen som sportsdirektør/chef.AlbertE skrev: ↑18. jun 2025, 15:09Absolut det er bare ulideligt og se sæsonstarten kommer tættere og tættere på og vi er på ingen måde klar lige nu, håber virkelig der sker noget på sportschef og/eller trænerposten inden træningen opstartes.. og ja det har bare af og være godt det de kommer med..jeg synes jo vi havde en god kandidat men han blev skippet ud lynhurtigt..DarkHorse9000 skrev: ↑18. jun 2025, 15:04Der er formentligt sket mere end vi aner. Men bliver de to ansættelser ikke løst tilfredsstillende, bryder helvedet løs. Det har har bare af, at være ventetiden værd.
Jeg håber de bliver to der tidligere arbejdet sammen, det vil klart give projektet et rygstød.
Jeg synes faktisk nordjyske har været befriende ærlige og kritiske i denne tid. Især i ripodsten.MF issehoved skrev: ↑18. jun 2025, 15:21Der er jo ingen på Nordjyske dk der har nosser til at spørge ind. De har iøvrigt ingen nosser overhovedet
------------------------------------------------
Enig. Synes faktisk deres dækning af især AaB efterhånden er høj kvalitet. Ydesen bidrager med meget godt.Forza skrev: ↑18. jun 2025, 15:53Jeg synes faktisk nordjyske har været befriende ærlige og kritiske i denne tid. Især i ripodsten.MF issehoved skrev: ↑18. jun 2025, 15:21Der er jo ingen på Nordjyske dk der har nosser til at spørge ind. De har iøvrigt ingen nosser overhovedet
Nu hedder siden jo transferrygter, og med tanken på den nuværende trup og en stor potion tillid, så mener jeg faktisk ikke at der er behov for meget mere end en rutineret midtstopper og en rutineret højre dør. Vil mene vi har truppen til en 4-3-3 i 1 division, og MJ sælges forventeligt. Synes faktisk midtbanen og angrebet er godt nok til en top 3 i 1 division, mens forsvaret mangler rutine.
Vil mene at en Dalsgaard + Thelander vil gøre underværker og være nok for at gøre os konkurrencedygtige.
Müller
Tracenco - Makoli - Pudel - Arnosson
Jimenez
Bomholt - Børsting
Jasson - Helenius - Ross
Bænken:
Bertil, Rody, Malthe Holt, Mads Samson, Valdemar Møller, Marcus Bonde, Marc Nielsen, Kelvin John, Aron Seydel, Bertram Skovgaard, Amar Diagne
Vil mene at en Dalsgaard + Thelander vil gøre underværker og være nok for at gøre os konkurrencedygtige.
Müller
Jimenez
Bomholt - Børsting
Jasson - Helenius - Ross
Bænken:
Bertil, Rody, Malthe Holt, Mads Samson, Valdemar Møller, Marcus Bonde, Marc Nielsen, Kelvin John, Aron Seydel, Bertram Skovgaard, Amar Diagne
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Der står 18 mand på Aabsport.dk - det er vores senior truppen, og måske 7-9 kan være med i 1. Div...vi skal minimum have 5 spillere mere ind der kan præster i 1. Div. Og så måske 3-4 yderligere talenter fra u19 holdet eller andre steder. Og det er hvis MJ og Ross ikke sælges, hvis de 2 sælges skal vi have 2 mere ind som kan være profiler fra dag 1. Tror også det kommer...mangler bare lige den sportschefJimmy1 skrev: ↑18. jun 2025, 17:02Nu hedder siden jo transferrygter, og med tanken på den nuværende trup og en stor potion tillid, så mener jeg faktisk ikke at der er behov for meget mere end en rutineret midtstopper og en rutineret højre dør. Vil mene vi har truppen til en 4-3-3 i 1 division, og MJ sælges forventeligt. Synes faktisk midtbanen og angrebet er godt nok til en top 3 i 1 division, mens forsvaret mangler rutine.
Müller
Jimenez
Bomholt - Børsting
Jasson - Helenius - Ross
Bænken:
Hvor er det præcist du vil have de 5 præstations spillere ind henne? Kan se 2 oplagte til forsvaret. Og så måske 1 kant ekstra hvis MJ sælges, men som sagt synes jeg egentlig midtbane og angreb er der hvor det skal være.raekkeettre skrev: ↑18. jun 2025, 17:26Der står 18 mand på Aabsport.dk - det er vores senior truppen, og måske 7-9 kan være med i 1. Div...vi skal minimum have 5 spillere mere ind der kan præster i 1. Div. Og så måske 3-4 yderligere talenter fra u19 holdet eller andre steder. Og det er hvis MJ og Ross ikke sælges, hvis de 2 sælges skal vi have 2 mere ind som kan være profiler fra dag 1. Tror også det kommer...mangler bare lige den sportschefJimmy1 skrev: ↑18. jun 2025, 17:02Nu hedder siden jo transferrygter, og med tanken på den nuværende trup og en stor potion tillid, så mener jeg faktisk ikke at der er behov for meget mere end en rutineret midtstopper og en rutineret højre dør. Vil mene vi har truppen til en 4-3-3 i 1 division, og MJ sælges forventeligt. Synes faktisk midtbanen og angrebet er godt nok til en top 3 i 1 division, mens forsvaret mangler rutine.
Müller
Jimenez
Bomholt - Børsting
Jasson - Helenius - Ross
Bænken:
Bertil, Rody, Malthe Holt, Mads Samson, Valdemar Møller, Marcus Bonde, Marc Nielsen, Kelvin John, Aron Seydel, Bertram Skovgaard, Amar Diagne![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig. Jens Otto er nærmest ene mand bannerfører for et vist niveau af AaB-journalistik på Stiften.Forza skrev: ↑18. jun 2025, 15:53Jeg synes faktisk nordjyske har været befriende ærlige og kritiske i denne tid. Især i ripodsten.MF issehoved skrev: ↑18. jun 2025, 15:21Der er jo ingen på Nordjyske dk der har nosser til at spørge ind. De har iøvrigt ingen nosser overhovedet
Ædruelighedens stemme
Man kan da prøve at lokke prip hjem