Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Nuv trup.
Muller
De Boer
Grønkjær
Kallesøe
Tcacenco
Pudel
Makolli
Arnorsson
Marc n
Amankwa
Jimenez
Møller
Bomholt
Jasson
Børsting
Ross
Kelvin john
Helenius
Seydel
Diagne
Skovgaard
Ift oprydning så tror jeg man forsøger at afhænde seydel og Jimenez - og mon ikke diagne bliver fyret såfremt dømt
Muller
De Boer
Grønkjær
Kallesøe
Tcacenco
Pudel
Makolli
Arnorsson
Marc n
Amankwa
Jimenez
Møller
Bomholt
Jasson
Børsting
Ross
Kelvin john
Helenius
Seydel
Diagne
Skovgaard
Ift oprydning så tror jeg man forsøger at afhænde seydel og Jimenez - og mon ikke diagne bliver fyret såfremt dømt
- KongGulerod
- Landshold

Ejsing som i “Icing”Martino1 skrev: ↑20. jun 2025, 15:36Jens Ejsing?R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 15:11Ham Ejsing glæder jeg mig til. Især, fordi jeg forventer, at når han scorer, vil speakeren bare helt tørt sige "Ejsing" på en måde, så vi alle bliver skudt 35-40 år tilbage til Samsøgade.Martino1 skrev: ↑20. jun 2025, 14:44Tænker mest en lejeaftale er aktuelt med ham.MarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 14:30Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mio
I forhold til offensive ungdomsspillere som kunne være i spil nu vi numerisk mangler; er vel Stojanovic(ret lille kantspiller men med ganske fin teknik) og Georg Ejsing(meget løbestærk kant). Bertram Skovgaard regner jeg med er selvskreven til truppen og helt sikkert kommer til at få mange minutter i sæsonens løb.
Kan se han er med i opstarten modsat Stojanovic, som jo så nok skifter til en sjællandsk klub.
Troede lige der var læreren han havde haftKongGulerod skrev: ↑20. jun 2025, 16:20Ejsing som i “Icing”Martino1 skrev: ↑20. jun 2025, 15:36Jens Ejsing?R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 15:11Ham Ejsing glæder jeg mig til. Især, fordi jeg forventer, at når han scorer, vil speakeren bare helt tørt sige "Ejsing" på en måde, så vi alle bliver skudt 35-40 år tilbage til Samsøgade.Martino1 skrev: ↑20. jun 2025, 14:44Tænker mest en lejeaftale er aktuelt med ham.MarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 14:30Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02
Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mio
I forhold til offensive ungdomsspillere som kunne være i spil nu vi numerisk mangler; er vel Stojanovic(ret lille kantspiller men med ganske fin teknik) og Georg Ejsing(meget løbestærk kant). Bertram Skovgaard regner jeg med er selvskreven til truppen og helt sikkert kommer til at få mange minutter i sæsonens løb.
Kan se han er med i opstarten modsat Stojanovic, som jo så nok skifter til en sjællandsk klub.![]()
-
Dongdongwh0
- 2. div

Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha 
- MF issehoved
- 2. div

Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Han er ikke nogen Toni Kroos
Men mindre kan også gøre det
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
fighter hjerte som de færreste
- MF issehoved
- 2. div

Jamen, det er 1 divisions niveau - men han har større "nosser" en mange af dem som ellers er hentet ind de seneste årDenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Elementer, som ikke siger en skid om man kan spille fodbold. Fuldstændig tomme karakteristika.
Jeg kan i øvrigt se, at OB arbejder på at hente Rasmus Falk hjem. Vi henter Børsting hjem... Ak og ve, hvor er det dog svært at sluge, hvordan vi er kørt agterud af alt og alle.
Ædruelighedens stemme
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Buhu!R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Elementer, som ikke siger en skid om man kan spille fodbold. Fuldstændig tomme karakteristika.
Jeg kan i øvrigt se, at OB arbejder på at hente Rasmus Falk hjem. Vi henter Børsting hjem... Ak og ve, hvor er det dog svært at sluge, hvordan vi er kørt agterud af alt og alle.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu ved jeg ikke, hvad du har set eller hørt, siden du kommer med den påstand. Men hvis du referer til interviewet på AaBsport, så tolker du godt nok alternativt på tingene.Dongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Han siger blot, at de unge er fysisk bedre stand og det bliver hårdt for de gamle som ham. Det betyder ikke, at han er bagud af dansen eller han ligner bagerens søn.
Han vinder nok ikke BIP testen, men det betyder nok ikke man er røv og nøgler.
- FlæskeFrank
Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Børsting er ikke guds gave til fodbolden. Men vi må heller ikke undervurdere vigtigheden af, at have de rigtige typer på et hold - også menneskeligt. En spiller som Augo var nu heller ikke en specielt prangende boldspiller, men som menneske og leder var han et foregangsbillede. Siger ikke at Børsting og Augo er ens, men har en fornemmelse af at Børsting kan være god for truppen - masser af humør, klar til at kæmpe 100% for klubben og sætter holdets behov før egne ambitioner. Tror han bliver vigtig for os, både på og udenfor banen
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Og børstning viser bare at det er det man forventer at være i nogle år og det er skræmmende. At signe børstning er sku som at erkende man kommer til at bruge noget tid i første divMF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 20:17Jamen, det er 1 divisions niveau - men han har større "nosser" en mange af dem som ellers er hentet ind de seneste årDenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Mystisk! Jeg husker flere år med Børsting som en Superligaspiller - måske lidt metervare, men stadig med en form for output med mål ... Og han ligner ikke engang en spiller, som er hentet af en SSE-scout!DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 22:53Og børstning viser bare at det er det man forventer at være i nogle år og det er skræmmende. At signe børstning er sku som at erkende man kommer til at bruge noget tid i første divMF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 20:17Jamen, det er 1 divisions niveau - men han har større "nosser" en mange af dem som ellers er hentet ind de seneste årDenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Børsting er da lysår bedre in det skrammel SSE22 har finder på alverdens loppemarkeder

AaB AaB AaB AaB
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Børsting er ikke guds gave til fodbolden. Men vi må heller ikke undervurdere vigtigheden af, at have de rigtige typer på et hold - også menneskeligt. En spiller som Augo var nu heller ikke en specielt prangende boldspiller, men som menneske og leder var han et foregangsbillede. Siger ikke at Børsting og Augo er ens, men har en fornemmelse af at Børsting kan være god for truppen - masser af humør, klar til at kæmpe 100% for klubben og sætter holdets behov før egne ambitioner. Tror han bliver vigtig for os, både på og udenfor banen
For dette, har de sidste 3 år være en lang nedtur. Så for mit vedkommen, må jeg kig historisk set på det, og velkommen Børsting tilbage, som en af de spillere der holdt en nedrykning på lang afstand, og som noget vi aldrig kunne drømme om ske. Velkommen tilbage.
Du er med til at holde en drøm i live, om at vi igen vil få et hold der spiller nogle 5-8 pladser hjem i superligaen, og rejse os fra ildens gløder. Indtil nogle på ledelsesniveau, kan vi få vision og handling til at hænge sammen og få os tilbage i toppen.
Og set i det lys kan jeg ikke lade være med at tænke at hvis man havde beholdt Lucas Andersen, Bakiz og Thelander så vil vove den påstand at så havde vi også skulle spille i superligaen her efter ferien. De var alle langt bedre end det skrald SSE22 fik samlet sammen.raekkeettre skrev: ↑21. jun 2025, 09:30Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
For dette, har de sidste 3 år være en lang nedtur. Så for mit vedkommen, må jeg kig historisk set på det, og velkommen Børsting tilbage, som en af de spillere der holdt en nedrykning på lang afstand, og som noget vi aldrig kunne drømme om ske. Velkommen tilbage.
Du er med til at holde en drøm i live, om at vi igen vil få et hold der spiller nogle 5-8 pladser hjem i superligaen, og rejse os fra ildens gløder. Indtil nogle på ledelsesniveau, kan vi få vision og handling til at hænge sammen og få os tilbage i toppen.
Kom nu igang AaB!!!
De rykkede ned med et brag sidste gang i 2022/23 sæsonen, så der er absolut intet belæg for den påstand.Bisgaard skrev: ↑21. jun 2025, 09:46Og set i det lys kan jeg ikke lade være med at tænke at hvis man havde beholdt Lucas Andersen, Bakiz og Thelander så vil vove den påstand at så havde vi også skulle spille i superligaen her efter ferien. De var alle langt bedre end det skrald SSE22 fik samlet sammen.raekkeettre skrev: ↑21. jun 2025, 09:30Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47
Det kommerfighter hjerte som de færreste
Det kan man selvfølgelig altid spekulere i. Men Lucas var decideret elendig i de sidste par år i klubben. Thelander var heller ikke prangende i 1. Div for klubben.Bisgaard skrev: ↑21. jun 2025, 09:46Og set i det lys kan jeg ikke lade være med at tænke at hvis man havde beholdt Lucas Andersen, Bakiz og Thelander så vil vove den påstand at så havde vi også skulle spille i superligaen her efter ferien. De var alle langt bedre end det skrald SSE22 fik samlet sammen.raekkeettre skrev: ↑21. jun 2025, 09:30Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Men de spillere blev også i høj grad reddet af, at vi havde en række superligaprofiler der kunne kompensere for at andre spillere var i den tungere ende af superligaen. Rinne og Thelander (inden Ungarn) som de mest oplagte eksempler i sæsonerne op til nedrykningen.raekkeettre skrev: ↑21. jun 2025, 09:30Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47Det kommerDongdongwh0 skrev: ↑20. jun 2025, 16:32Lyder sgu ikke på Børsting at han er kommet til AaB i den bedste form haha![]()
Det er ikke fordi nedrykningen I 23' nødvendigvis var så meget dårligere rent spillemæssigt, men Rinne redede bare mange point, og Thelander kunne kompensere for den ikke-eksisterende bund i midtbanen, i hvert fald til en vis grad.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ej, ej, hold nu op med de nuancer.jonas386 skrev: ↑21. jun 2025, 10:24Men de spillere blev også i høj grad reddet af, at vi havde en række superligaprofiler der kunne kompensere for at andre spillere var i den tungere ende af superligaen. Rinne og Thelander (inden Ungarn) som de mest oplagte eksempler i sæsonerne op til nedrykningen.raekkeettre skrev: ↑21. jun 2025, 09:30Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47
Det er ikke fordi nedrykningen I 23' nødvendigvis var så meget dårligere rent spillemæssigt, men Rinne redede bare mange point, og Thelander kunne kompensere for den ikke-eksisterende bund i midtbanen, i hvert fald til en vis grad.
Ædruelighedens stemme