FCN skriver dog at han umiddelbart først stopper til september, så tror ikke det bliver ham.Winterburn skrev: ↑24. jun 2025, 14:09Med farer for bare at bringe et navn, men dette gaar da nogenlunde i traad med der kunne komme en udmelding denne uge:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... dsjaelland
Ny sportschef
Re: Ny sportschef
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Så noget kan vel forhandles?emenike skrev: ↑24. jun 2025, 14:19FCN skriver dog at han umiddelbart først stopper til september, så tror ikke det bliver ham.Winterburn skrev: ↑24. jun 2025, 14:09Med farer for bare at bringe et navn, men dette gaar da nogenlunde i traad med der kunne komme en udmelding denne uge:
-
dnoerholm
Enig. Det virker oplagt. Hans CV er ikke større end at AaB stadig er attraktiv. Samtidig kender han regionen og har da også lidt erfaring.Winterburn skrev: ↑24. jun 2025, 14:09Med farer for bare at bringe et navn, men dette gaar da nogenlunde i traad med der kunne komme en udmelding denne uge:
Den her rokade i FCN kan jo også være den knude, som man har gået og ventet på. Altså at FCN skulle kunne få deres rokade til at gå op, inden man lader ham gå.
Synes det virker oplagt.
Egentlig spøjst det ikke er et navn, der har været bragt i spil før nu
Jeg skulle også til at nævne det herinde med ham. Oplagt emne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Timingen er i hvert fald spøjs når man tænker at Ydesen i Ripodsten nævnte at der er noget klar den her uge.dnoerholm skrev: ↑24. jun 2025, 14:30Enig. Det virker oplagt. Hans CV er ikke større end at AaB stadig er attraktiv. Samtidig kender han regionen og har da også lidt erfaring.Winterburn skrev: ↑24. jun 2025, 14:09Med farer for bare at bringe et navn, men dette gaar da nogenlunde i traad med der kunne komme en udmelding denne uge:
Den her rokade i FCN kan jo også være den knude, som man har gået og ventet på. Altså at FCN skulle kunne få deres rokade til at gå op, inden man lader ham gå.
Synes det virker oplagt.
Han har dog været nævnt herinde af @DarkHorse9000 i tråden ang. ny træner..dnoerholm skrev: ↑24. jun 2025, 14:30Enig. Det virker oplagt. Hans CV er ikke større end at AaB stadig er attraktiv. Samtidig kender han regionen og har da også lidt erfaring.Winterburn skrev: ↑24. jun 2025, 14:09Med farer for bare at bringe et navn, men dette gaar da nogenlunde i traad med der kunne komme en udmelding denne uge:
Synes det virker oplagt.
Om det så var rent svineheld, eller på baggrund af noget hemmelig viden, ja det er jo så altid spændende..
Det virker som et godt bud. Når man ikke kunne få Jan Laursen, så har man måske kigget lige i nærheden.
Kan måske også flugte med Henrik Pedersen, da han var i Vendsyssel mens Henriksen var der.
Kan måske også flugte med Henrik Pedersen, da han var i Vendsyssel mens Henriksen var der.
// gwailo
Meget kunne pege på at det bliver ham. Særligt når det heller ikke nævnes hvorfor han stopper.
Men når de melder ud at han stopper efter transfervinduet, så kan det jo tyde på at man ikke har afsluttet forhandlingerne endnu med AaB.
Kender intet til ham. Via google kan jeg se at han er ret velhavende og kører Maserati, men hans præstationer og evner gad jeg godt høre nærmere om.
------------------------------------------------
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Vil egentlig godt skabe lidt mystik omkring mig selv, men det bare et kvalificeret budDalbjerg skrev: ↑24. jun 2025, 14:44Han har dog været nævnt herinde af @DarkHorse9000 i tråden ang. ny træner..dnoerholm skrev: ↑24. jun 2025, 14:30Enig. Det virker oplagt. Hans CV er ikke større end at AaB stadig er attraktiv. Samtidig kender han regionen og har da også lidt erfaring.Winterburn skrev: ↑24. jun 2025, 14:09Med farer for bare at bringe et navn, men dette gaar da nogenlunde i traad med der kunne komme en udmelding denne uge:
Synes det virker oplagt.
Om det så var rent svineheld, eller på baggrund af noget hemmelig viden, ja det er jo så altid spændende..
Han har da i hvert fald pengene til at købe sig ind i klubben, hvis det er det han ønsker. Det lyder som en oplagt mulighed…Forza skrev: ↑24. jun 2025, 15:09Meget kunne pege på at det bliver ham. Særligt når det heller ikke nævnes hvorfor han stopper.
Men når de melder ud at han stopper efter transfervinduet, så kan det jo tyde på at man ikke har afsluttet forhandlingerne endnu med AaB.
Kender intet til ham. Via google kan jeg se at han er ret velhavende og kører Maserati, men hans præstationer og evner gad jeg godt høre nærmere om.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er ikke helt skarp på ham Søren Henriksen, men var det ikke ham der stabiliserede Vendsyssel efter de amerikanske ejere var blevet købt ud? Så vidt jeg husker gjorde han det ihvertfald udmærket og med danske spillere i stedet for udenlandske lottokuponer? Men måske jeg tager fejl, for mener også Ydesen beskrev ham som lidt af en type der blot var sportschef for sjov eftersom han jo er godt ved muffen (det er dog ikke umiddelbart negativt hvis blot han er dygtig til det han gør?)
Men måske jeg tager helt fejl - nogen der ved noget mere om manden?
Men måske jeg tager helt fejl - nogen der ved noget mere om manden?
jeg ved intet om ham men han er et emne uden tvivlKrage skrev: ↑24. jun 2025, 15:52Jeg er ikke helt skarp på ham Søren Henriksen, men var det ikke ham der stabiliserede Vendsyssel efter de amerikanske ejere var blevet købt ud? Så vidt jeg husker gjorde han det ihvertfald udmærket og med danske spillere i stedet for udenlandske lottokuponer? Men måske jeg tager fejl, for mener også Ydesen beskrev ham som lidt af en type der blot var sportschef for sjov eftersom han jo er godt ved muffen (det er dog ikke umiddelbart negativt hvis blot han er dygtig til det han gør?)
Men måske jeg tager helt fejl - nogen der ved noget mere om manden?![]()
- MF issehoved
- 2. div

Det eneste jeg kunne finde, er fra Nordjyske 2023Krage skrev: ↑24. jun 2025, 15:52Jeg er ikke helt skarp på ham Søren Henriksen, men var det ikke ham der stabiliserede Vendsyssel efter de amerikanske ejere var blevet købt ud? Så vidt jeg husker gjorde han det ihvertfald udmærket og med danske spillere i stedet for udenlandske lottokuponer? Men måske jeg tager fejl, for mener også Ydesen beskrev ham som lidt af en type der blot var sportschef for sjov eftersom han jo er godt ved muffen (det er dog ikke umiddelbart negativt hvis blot han er dygtig til det han gør?)
Men måske jeg tager helt fejl - nogen der ved noget mere om manden?![]()
https://nordjyske.dk/nyheder/leder/nord ... de/4611918
-
Dunkel
- Ynglinge

- Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000
Søren fik stabiliseret Vendsyssel efter schweizerne, fik hentet ret mange salgsemner (og solgt også) og efterlod generelt et rigtig godt indtryk.
Han har penge til at holde ferie resten af sine dage, men arbejder, fordi det er sjovt og fedt, er mit indtryk.
Kan vi få ham, vil jeg være positiv stemt.
Han har penge til at holde ferie resten af sine dage, men arbejder, fordi det er sjovt og fedt, er mit indtryk.
Kan vi få ham, vil jeg være positiv stemt.
Du har jo ikke noget tøj på!
Vi ska’ æ’nt ha’ så’n a rig brallerrøv heroppe mæ’ hans Maserati og stur i mundtøjet og så’n. Fandme nej!Forza skrev: ↑24. jun 2025, 15:09Meget kunne pege på at det bliver ham. Særligt når det heller ikke nævnes hvorfor han stopper.
Hvorfor bliver folk ved med at skrive, hvor mange penge han har ??
Han skal da ikke selv betale for de indkøb han laver som sportsdirektør.
Han skal da ikke selv betale for de indkøb han laver som sportsdirektør.
Hvorfor dog ikke?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
dnoerholm
Har fra en normalt pålidelig kilde i det Sønderjyske, at Hans Jørgen Haysen skulle være blevet kontaktet omkring jobbet.
Han tøver dog pga. af sin nuværende jobsituation, hvor han er godt tilpas. Der skal derfor nok noget specielt på bordet.
Han gjorde det godt i Haderslev for små midler, så måske det ikke kunne være så dumt.
Han tøver dog pga. af sin nuværende jobsituation, hvor han er godt tilpas. Der skal derfor nok noget specielt på bordet.
Han gjorde det godt i Haderslev for små midler, så måske det ikke kunne være så dumt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er sjovt, at Haysen bringes på banen igen. Ham ønskede jeg allerede, da Gaarde fik sparket.
Han var utrolig dygtig, men spørgsmålet er, om han har været ude af loop'et for længe - og så ja, det med hans nye job.
Han var utrolig dygtig, men spørgsmålet er, om han har været ude af loop'et for længe - og så ja, det med hans nye job.
Ædruelighedens stemme