Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
Sports excellence 22
-
dnoerholm
Re: Sports excellence 22
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Pudel er også et godt bud! Han virker også som en type der er klar til at gå forrest og lede. Måske som viceanfører efter Helenius - eller omvendt ...dnoerholm skrev: ↑23. jun 2025, 08:48Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Dalsgaard hvis der er noget om den snak.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
-
Dongdongwh0
- 2. div

En af grundene til at MJ og Widell, blev valgt til anfører gruppen var så vi kunne holde på dem lidt endnu.dnoerholm skrev: ↑23. jun 2025, 08:48Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Eller fordi de har været de største salgsobjekter.Dongdongwh0 skrev: ↑23. jun 2025, 09:35En af grundene til at MJ og Widell, blev valgt til anfører gruppen var så vi kunne holde på dem lidt endnu.dnoerholm skrev: ↑23. jun 2025, 08:48Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Meget enig i det første der bliver skrevet om truppen, der mangler, og har manglet, naturlige ledere i truppen.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:49Pudel er også et godt bud! Han virker også som en type der er klar til at gå forrest og lede. Måske som viceanfører efter Helenius - eller omvendt ...dnoerholm skrev: ↑23. jun 2025, 08:48Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
Jeg kan ikke rigtig vurdere Pudel, er han en smule introvert?
Helenius ser jeg helt klart ikke som den oplagte anfører. Jeg husker ham for utallige gange at slå ud med armene, og en attitude og de signaler han sender, er ikke noget jeg forbinder med en anfører. Det er heller ikke typisk, at det er en klassisk angriber der får anførerbindet.
Nogle er bare naturlige ledere i en gruppe, jeg ved ikke om den spiller findes pt. i truppen?
Nu ved jeg ikke hvad planerne er med Børsting, og jeg kender heller ikke hans personlighed så godt, men han er dynamisk/energisk, og hvis han skal spille fast på midten kunne han måske være et bud.
-
haghdk
- Landshold

Er der slet ikke flere rygter omkring SSE22's afgang, eller er den stendød?
-
haghdk
- Landshold

Er det ikke 20-30 mio. mere end de har smidt i klubben? Virker skræmmende urealistisk
-
PonySlaystation
- Superliga

Det kunne jo være et ret tydeligt signal om, at de stadig selv tror på deres projekt og ikke ønsker at sælge, medmindre en køber kompenserer dem for deres tid og det potentiale, de selv mener er til stede.
Enig!Patmand skrev: ↑23. jun 2025, 11:55Meget enig i det første der bliver skrevet om truppen, der mangler, og har manglet, naturlige ledere i truppen.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:49Pudel er også et godt bud! Han virker også som en type der er klar til at gå forrest og lede. Måske som viceanfører efter Helenius - eller omvendt ...dnoerholm skrev: ↑23. jun 2025, 08:48Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
Helenius ser jeg helt klart ikke som den oplagte anfører. Jeg husker ham for utallige gange at slå ud med armene, og en attitude og de signaler han sender, er ikke noget jeg forbinder med en anfører. Det er heller ikke typisk, at det er en klassisk angriber der får anførerbindet.
Nogle er bare naturlige ledere i en gruppe, jeg ved ikke om den spiller findes pt. i truppen?
Nu ved jeg ikke hvad planerne er med Børsting, og jeg kender heller ikke hans personlighed så godt, men han er dynamisk/energisk, og hvis han skal spille fast på midten kunne han måske være et bud.
Jeg ser heller ikke Helenius som en typisk anfører. Børsting er en super god type at have i truppen, men jeg tror ikke, man gør ham nogen tjeneste ved at give ham anførerbindet – i hvert fald ikke fra starten.
Pudel har efter min mening heller ikke den nødvendige status i truppen. Det kunne hurtigt komme til at minde om situationen med Diakhité, der troede, han skulle tage styringen fra dag ét uden at have bevist noget som helst. Pudel er selvfølgelig en bedre spiller, men som anfører? Det virker ikke oplagt.
Så helt ærligt – jeg kan ikke få øje på nogen naturlig anfører i truppen lige nu. Det virker helt skævt at give bindet til en ny spiller fra dag ét.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Marc Nielsen må være det naturlige anførervalg. Han kan have det kølige overblik fra tilskuerpladserne og formidle det til holdet i pauserne 
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Endnu et argument for at hente Jens Jakob Thomassen
In verbis simus faciles
-
R Rosenberg
- Allstar

Så de køber noget, smadrer det til ukendelighed, formindsker dets værdi grundet nedrykning, har markant dårligere varer tilbage på hylderne - og forlanger 1/3 mere, end de selv har givet. Ja, det lyder som godt købmandskab.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Fordi der ingen er.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 15:07Enig!Patmand skrev: ↑23. jun 2025, 11:55Meget enig i det første der bliver skrevet om truppen, der mangler, og har manglet, naturlige ledere i truppen.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:49Pudel er også et godt bud! Han virker også som en type der er klar til at gå forrest og lede. Måske som viceanfører efter Helenius - eller omvendt ...dnoerholm skrev: ↑23. jun 2025, 08:48Eneste reelle bud er vel Helenius og Pudel. Men det er fuldstændig rigtigt, at det blotlægger problemet i trupsammensætningen, at der mangler naturlige ledere. Anså egentlig heller aldrig Mathias Jørgensen som den oplagt anfører. Uagtet, at han sikkert gjorde det fint.haghdk skrev: ↑23. jun 2025, 08:46Jeg tror og håber at det bliver Helenius. Det fandme vigtigt nu at det er en med erfaring og hjertet på rette sted der skal gå forrest i det her.Denmack skrev: ↑23. jun 2025, 08:33Det siger desuden en del om problemet med SSE’s sammensætning af AaB’s trup, at jeg helt ærligt ikke kan finde bare én oplagt arvtager til MJs anførerbind – selv ikke blandt de spillere, der siden er smuttet. Det eneste bud er vel Helenius, hvis han ellers spiller og er fit. At de ikke selv har indset, hvor skævt truppen er sammensat, før nu understreger jo bare alt ved SSE22.
Jeg ser heller ikke Helenius som en typisk anfører. Børsting er en super god type at have i truppen, men jeg tror ikke, man gør ham nogen tjeneste ved at give ham anførerbindet – i hvert fald ikke fra starten.
Pudel har efter min mening heller ikke den nødvendige status i truppen. Det kunne hurtigt komme til at minde om situationen med Diakhité, der troede, han skulle tage styringen fra dag ét uden at have bevist noget som helst. Pudel er selvfølgelig en bedre spiller, men som anfører? Det virker ikke oplagt.
Så helt ærligt – jeg kan ikke få øje på nogen naturlig anfører i truppen lige nu. Det virker helt skævt at give bindet til en ny spiller fra dag ét.
Ædruelighedens stemme
Ja så med andre ord er de nok ikke specielt interesseret i et salg endnu....suk....R Rosenberg skrev: ↑23. jun 2025, 16:36Så de køber noget, smadrer det til ukendelighed, formindsker dets værdi grundet nedrykning, har markant dårligere varer tilbage på hylderne - og forlanger 1/3 mere, end de selv har givet. Ja, det lyder som godt købmandskab.
- Winterburn
- Landshold

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: New York
Naar man skal saelge ligger man jo som regel noget oveni for at have noget at prige med
tror de ender med at faa koebsprisen +10-20% i good will grundet de kan sige akademiet er forbedret under dem, og derved skabt grobund for potentiel oeget indtaegt over de kommende aar.
tror de ender med at faa koebsprisen +10-20% i good will grundet de kan sige akademiet er forbedret under dem, og derved skabt grobund for potentiel oeget indtaegt over de kommende aar.
En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80 % temperament og 20 % fuld.
-Erik "Myggen" Mykland.
-Erik "Myggen" Mykland.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
-
frankstrandli
- Lilleput

- Favoritspiller: Frank Strandli
Er der nogen som kan forklare rygterne og baggrunden for det seneste banner om Julius Nagel?
Jeg ønsker ham langt væk. Men forstår ikke beskeden.
Jeg ønsker ham langt væk. Men forstår ikke beskeden.
Saabye forsvandt i hvert fald da medierne stoppede med at interessere sig for den historie. Hvor mon han dukker op næste gang? Vorbasse Marked?DenSataniskeHest skrev: ↑23. jun 2025, 17:08Jeg har ikke hørt nyt nej og det tolket jeg som det er dødt..
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.